HANUŠOVÁ, Světlana. Developing communicative competence in learners with specific learning difficulties. In Grenarová, R., Vítková, M.: Komunikativní přístup v cizojazyčné výuce u žáků s SPU / Communicative Approach in Foreign Language Teaching in Learners with SLD. 1. vyd. Brno: Pedagogická fakulta MU, 2008, 13 s. Pd-42/08-02/58. ISBN 978-80-210-4782-2.
HANUŠOVÁ, Světlana. Rozvoj komunikativní kompetence v cizím jazyce u žáků se specifickými poruchami učení. In Klenková, J.: Vzdělávání žáků s narušenou komunikační schopností. Education of Pupils with Impaired Communication Ability. 2008. ISBN 978-80-7315-167-6.
ŠVAŘÍČEK, Roman. Významná představitelka akčního výzkumu v pedagogice hostem na FF. muni.cz. Brno: Měsíčník Masarykovy univerzity v Brně, 2008, roč. 4, leden 2008, s. 5. ISSN 1801-0806.
NEPUSTIL, Pavel. Zapojování členů zkoumaných skupin do výzkumného procesu: Community Engagement Model. In KVALITATIVNÍ PŘÍSTUP A METODY VE VĚDÁCH O ČLOVĚKU VI Vybrané aspekty teorie a praxe. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci Filozofická fakulta, 2007, 386 s. ISBN 978-80-244-1813-1.
JANÍK, Tomáš. Akční výzkum jako cesta ke zkvalitňování pedagogické praxe. In MAŇÁK, Josef a Vlastimil ŠVEC. Cesty pedagogického výzkumu. Brno: Paido, 2004, s. 51-68. Pedagogický výzkum v teorii a praxi, svazek 1. ISBN 80-7315-078-6.
JANÍK, Tomáš. Akční výzkum jako cesta k nabývání sebereflexivní kompetence. In Profesní růst učitele. Sborník příspěvků z 10. konference ČPdS. Brno: Konvoj, 2002, s. 111-117. ISBN 80-7302-039-4.