Masarykova univerzita

Výpis publikací

česky | in English

Filtrování publikací

    2013

    1. PORTEŠOVÁ, Šárka a Tomáš URBÁNEK. Typology of Perfectionism in a Group of Mathematically Gifted Czech Adolescents Over One Decade. The Journal of Early Adolescents. London: Sage Publications, 2013, roč. 33, č. 8, s. 1116-1144. ISSN 0272-4316. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.1177/0272431613487603.

    2012

    1. ŠVANCARA, Josef. Mnohočetný talent v kontextu celoživotního vývoje: konsilience, teorie, modely, generační vztahy. Svět nadání. Praha: Národní institut dětí a mládeže MŠMT, 2012, roč. 1, č. 1, s. 39-47. ISSN 1805-7217.

    2008

    1. ŠIMONÍK, Oldřich, Jana ŠKRABÁNKOVÁ a Hana BŘOUŠKOVÁ. Komunikační specifika nadaných žáků 2. In Výchova a nadání 2. První vydání. Brno: PdF MU, 2008, s. 92-97. Výzkumné zprávy číslo 3. ISBN 978-80-7392-055-5.
    2. ŠIMONÍK, Oldřich, Jana ŠKRABÁNKOVÁ a Jan ŠŤÁVA. Učitel a nadaný žák. In Učitel a nadaný žák. Sborník příspěvků z mezinárodního semináře. První vydání. Brno.: Pedagogická fakulta MU v Brně., 2008, 175 s. ISBN 978-80-7392-054-8.
    3. ŠIMONÍK, Oldřich, Jana ŠKRABÁNKOVÁ a Jan ŠŤÁVA. Učitel a nadaný žák. In Učitel a nadaný žák. Sborník anotací. První vydání. Brno.: Pedagogická fakulta MU v Brně., 2008, 23 s. ISBN 978-80-7392-053-1.
    4. ŠTĚPAŘOVÁ, Ema a Zuzana BUCHTOVÁ. Vlivy prostředí na rozvoj nadání romského žáka. In Sborník referátů z mezinárodního semináře Učitel a nadaný žák. 1. vyd. Brno: MSD, 2008, s. 10-32, 233 s. ISBN 978-80-7392-054-8.
    5. BUCHTOVÁ, Zuzana a Ema ŠTĚPAŘOVÁ. Vlivy prostředí na rozvoj nadání romského žáka. In Sborník anotací referátů z mezinárodního semináře Učitel a nadaný žák. 2008. ISBN 978-80-7392-053-1.
    6. ŠIMONÍK, Oldřich a Marie VÍTKOVÁ. Výchova a nadání 1. Brno: MSD s.r.o., 2008, 99 s. Výzkumné zprávy, číslo 2. ISBN 978-80-7392-024-1.

    2006

    1. MUDRÁK, Jiří. Čtyři cesty k vrcholu: Kvalitativní studie vývoje sportovního výkonu. In Sport a kvalita života. Brno: Masarykova Universita, 2006, 10 s. ISBN 80-210-4145-5.

    2004

    1. PORTEŠOVÁ, Šárka. Identification of gifted children by their school teachers and comparision of psychological, parental and teachers view on their personality and socio-emotional competences. Poster. In Educational technology for gifted education from Information age to knowledge Era. 2004. vyd. Pamplona, Spain: University of Navara, 2004, s. 165 -167, 2 s.

    2003

    1. PORTEŠOVÁ, Šárka. Co by měli učitelé a psychologové vědět o nadaných dětech? Přednáška na MŠMT. 2003.
    2. PORTESOVA, Sarka. Expertiza - posouzení projektu "Zřízení školy pro mimořádně nadané dětí" pro Obor školství Jihočeského krajského úřadu. 2003. vyd. Brno: Obor skolství Jihočeskeho krajskeho uradu, 2003, 6 s. verze 01.
    3. PORTEŠOVÁ, Šárka. Identification of young intellectualy gifted children for longitudinal developmental research. poster. In Development of human potential. 2003. vyd. Milano: European association for developmental psychology, 2003, s. 36-37.
    4. PORTEŠOVÁ, Šárka. Některé teoretické koncepce nadání. In Sborník prací Filozofické fakulty Masarykovy university. Brno: Masarykova universita v Brně, 2003, s. 41-53. ISBN 80-210-3130-1.

    2002

    1. PORTEŠOVÁ, Šárka. Perfectionism in Czech students. In 8.th International conference of European Council for High Ability. Proceedings of conference. Rhodes, Greece: European Council for High Ability, 2002, 37 s.

    2001

    1. PORTEŠOVÁ, Šárka. Perfekcionismus u nadaných adolescentů. nepublikovaná disertační práce, 2001, 200 s.
Zobrazit podrobně
Zobrazeno: 3. 11. 2024 10:16