Masarykova univerzita

Výpis publikací

česky | in English

Filtrování publikací

    2009

    1. ŠKAPA, Radoslav a Eva ŠVANDOVÁ. Tvorba hodnoty v dodavatelsko-odběratelských vztazích a její typy. In Jedlicka, P. Hradecké ekonomické dny 2009. Ekonomický rozvoj a management regionů. 1. vyd. Hradec Králové: Gaudeamus, Univerzita Hradec Králové, 2009, s. 313-319. ISBN 978-80-7041-227-5.

    2008

    1. ŠKAPA, Radoslav a Eva ŠVANDOVÁ. Quality of Buyer-Seller Relationships in Perspective of Value Creation. In Proceedings of the IASK International Conference Global Management 2008. 1. vyd. Porto: International Association for the scientific knowledge, 2008, s. 225-231. ISBN 978-989-95806-1-9.

    2005

    1. KUBÁTOVÁ, Eva. Analýza inovační schopnosti podniku. In Progressive methods and tolls of management and economics of companies. 1. vyd. Brno: VUT Brno, 2005, s. 1-7. ISBN 80-214-3099-0.
    2. ČÁSTEK, Ondřej a Radoslav ŠKAPA. Analýza spotřebitelského chování na příkladu mobilních her. In Progresivní metody a nástroje managementu a ekonomiky podniků. 1. vyd. Brno: VUT Brno, 2005. ISBN 80-214-3099-0.

    2004

    1. SMUTNÝ, Petr a Radoslav ŠKAPA. Liberalizace jako faktor úspěšnosti českých podniků? In Nové trendy rozvoje průmyslu. 1. vyd. Brno: VUT Brno, 2004, s. 10-24. ISBN 80-214-2787-6.
    2. GREGOROVÁ, Ivana. PODNIKÁNÍ A KULTURNÍ ROZDÍLY (DIMENZE MASKULINITA versus FEMINITA). In Nové trendy rozvoje prmyslu. 1. vyd. Brno: VUT Brno, 2004, s. 16-23. ISBN 80-214-2787-6.
Zobrazit podrobně
Zobrazeno: 17. 8. 2024 17:44