Masarykova univerzita

Výpis publikací

česky | in English

Filtrování publikací

    2010

    1. POKORNÁ, Zuzana a Tomáš URBÁNEK. Přisuzování významu u fobických jedinců. Ceskoslovenska Psychologie/Czechoslovak Psychology. Praha: Academia, 2010, roč. 54, č. 5, s. 472-485. ISSN 0009-062X.

    2005

    1. SVOBODA, Mojmír, Pavel HUMPOLÍČEK a Helena KLIMUSOVÁ. Psychodiagnostické metody v oblasti psychologie dětí a dospívajících. Psychológia a patopsychológia dieťaťa. Bratislava: VÚ detskej psychológie a patopsychológie, 2005, roč. 40, č. 2, s. 1-10. ISSN 0555-5574.

    2003

    1. ŠVANCARA, Josef. Ke koncepci integrativní psychodiagnostiky. In Psychologické dny 2002. 1. vyd. Olomouc: Palackého univerzita, 2003, s. 467-473. ISBN 80-86174-05-0.
    2. FILIP, Miroslav. Revize testu sémantické výběru. In Sociální procesy a osobnost. Brno: Psychologický ústav FF MU v Brně, 2003, s. 73-80. ISBN 80-86633-09-8.

    2002

    1. SMÉKAL, Vladimír. Perspektivní trendy psychodiagnostiky. Psychologie dnes - Psychodiagnostické sešity (1). Praha: Portál, 2002, roč. 8, č. 3, s. 3. ISSN 1211-5886.

    2001

    1. SVOBODA, Mojmír. Dětský kresebný test pro diagnostiku rodinných vztahů. Trenčín, 2001.
    2. SVOBODA, Mojmír. Psychodiagnostika dětí a dospívajících. 1. vyd. Praha: Portál, 2001, 791 s. Studium. ISBN 80-7178-545-8.

    2000

    1. JEŽEK, Stanislav a Jan MAREŠ. Jsou IQ testy v pedagogicko psychologických poradnách zlem? Olomouc: Psychologické dny, Olomouc, 2000.
    2. URBÁNEK, Tomáš. Possibilities of quantification of the Semasiological selection test. Studia psychologica : [časopis pre základný výskum v psychologických vedách]. Bratislava: Slovak Academic Press, 2000, roč. 42, č. 3, s. 283-288. ISSN 0039-3320.
    3. SVOBODA, Mojmír. První ověřování Testu tří stromů na české populaci. Sborník prací filozofické fakulty brněnské univerzity. P, Řada psychologická. V Brně: Masarykova univerzita, 2000, roč. 4, č. 4, s. 117-124. ISSN 1211-3522.
    4. DAN, Jiří. Psychologická diagnostika s využitím testu WISC-III-UK. 1. vyd. Praha: Institut pedagogicko-psychologického poradenství ČR, 2000, 63 s. ISBN 80-238-6056-9.
Zobrazit podrobně
Zobrazeno: 10. 11. 2024 11:45