Masarykova univerzita

Výpis publikací

česky | in English

Filtrování publikací

    2009

    1. JANÍKOVÁ, Věra, Renée GRENAROVÁ, Světlana HANUŠOVÁ a Hana KYLOUŠKOVÁ. Dramatická výchova v cizojazyčné výuce u žáků s SPU. 2009.
      Název česky: Dramatická výchova v cizojazyčné výuce u žáků s SPU
      Název anglicky: Drama education in foreign language teaching in learners with SLD
      RIV/00216224:14410/09:00036030 Uspořádání konference. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Janíková, Věra (203 Česká republika, garant) -- Grenarová, Renée (203 Česká republika) -- Hanušová, Světlana (203 Česká republika) -- Kyloušková, Hana (203 Česká republika)
      Klíčová slova anglicky: foreign language; drama education; specific learning difficulties

      Změnila: PhDr. Hana Kyloušková, Ph.D., učo 1065. Změněno: 25. 6. 2009 14:00.
    2. HANUŠOVÁ, Světlana. Dramatická výchova v cizojazyčném vzdělávání u dětí s SPU. In Dramatická výchova pro děti se speciálními potřebami v kontextu RVP ZV. 2009.
      Název česky: Dramatická výchova v cizojazyčném vzdělávání u dětí s SPU
      Název anglicky: Drama Education in Foreign Language Teaching to learners with SLD
      Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: specific learning difficulties; English language; communicative approach; drama techniques.
      Druh účasti: aktivní účast
      Mezinárodní význam: ano

      Změnila: doc. Mgr. Světlana Hanušová, Ph.D., učo 33747. Změněno: 31. 3. 2011 16:57.

    2008

    1. HANUŠOVÁ, Světlana. Developing communicative competence in learners with specific learning difficulties. In Grenarová, R., Vítková, M.: Komunikativní přístup v cizojazyčné výuce u žáků s SPU / Communicative Approach in Foreign Language Teaching in Learners with SLD. 1. vyd. Brno: Pedagogická fakulta MU, 2008, 13 s. Pd-42/08-02/58. ISBN 978-80-210-4782-2.
      Název anglicky: Developing communicative competence in learners with specific learning difficulties.
      RIV/00216224:14410/08:00027727 Kapitola resp. kapitoly v odborné knize. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Hanušová, Světlana (203 Česká republika, garant)
      Klíčová slova anglicky: communicative competence; specific learning difficulties; action research; multisensory approach; individual differences in learners
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnila: doc. Mgr. Světlana Hanušová, Ph.D., učo 33747. Změněno: 4. 3. 2010 16:12.
    2. BENEŠOVÁ, Pavla. Fertigkeit Schreiben im Fremdsprachenunterricht bei lernschwachen Schülern. 2008.
      Název česky: Dovednost psaní v cizojazyčné výuce u žáků s SPU
      Název anglicky: Writing skills in foreign language teaching in learners with SLD

      Klíčová slova anglicky: foreign language teaching;writing;specific learning difficulties

      Změnila: Mgr. Pavla Marečková, Ph.D., učo 15352. Změněno: 12. 1. 2009 13:46.
    3. BROŽOVÁ, Dana. Komunikativní kompetence a jejich rozvoj u žáků se specifickými poruchami učení na základních školách v jihomoravském regionu. In Vzdělávání žáků s narušenou komunikační schopností. 1. vydání. Brno: Paido, 2008, s. 153-166. Pedagogická literatura. ISBN 978-80-7315-168-3.
      Název česky: Komunikativní kompetence a jejich rozvoj u žáků se specifickými poruchami učení na základních školách v jihomoravském regionu
      Název anglicky: Communication skill of pupils with specific learning difficulties at primary schools in South Moravian Region and possibility of its advancement
      RIV/00216224:14410/08:00027799 Kapitola resp. kapitoly v odborné knize. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Brožová, Dana (203 Česká republika, garant)
      Klíčová slova anglicky: specific learning difficulties; Framework Educational Programme for Primary Education; key competencies; communication; communication competencies

      Změnila: PhDr. Dana Brožová, Ph.D., učo 14032. Změněno: 19. 6. 2009 07:23.
    4. JANÍKOVÁ, Věra, Renée GRENAROVÁ, Světlana HANUŠOVÁ a Hana KYLOUŠKOVÁ. Komunikativní přístup v cizojazyčné výuce u žáků s SPU. Communicative Approach in Foreign Language Teaching in Learners with SLD. 2008.
      Název česky: Komunikativní přístup v cizojazyčné výuce u žáků s SPU
      Název anglicky: Communicative Approach in Foreign Language Teaching in Learners with SLD
      RIV/00216224:14410/08:00027661 Uspořádání konference. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Janíková, Věra (203 Česká republika, garant, domácí) -- Grenarová, Renée (203 Česká republika, domácí) -- Hanušová, Světlana (203 Česká republika, domácí) -- Kyloušková, Hana (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: foreign language; communicative approach; communicative competence; specific learning difficulties; learning styles and strategie

      Změnila: doc. Mgr. Světlana Hanušová, Ph.D., učo 33747. Změněno: 31. 3. 2011 16:49.
    5. HANUŠOVÁ, Světlana. Komunikativní přístup ve výuce cizího jazyka u žáků se specifickými poruchami učení. In Klenková, J., Vítková, M.: Vzdělávání žáků s narušenou komunikační schopností. Education of Pupils with Impaired Communication Ability. 1. vyd. Brno: Paido, 2008, s. 47 - 55, 8 s. .. ISBN 978-80-210-4708-2.
      Název anglicky: Communicative approach in foreign language teaching to learners with specific learning difficulties
      RIV/00216224:14410/08:00026582 Kapitola resp. kapitoly v odborné knize. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Hanušová, Světlana (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: communicative approach; communicative competence; specific learning difficulties; Orton.-Gillingham method; multisensory approach; eclectic approach; learning styles and strategies.
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnila: doc. Mgr. Světlana Hanušová, Ph.D., učo 33747. Změněno: 13. 9. 2014 06:55.
    6. BENEŠOVÁ, Pavla. Kreatives Schreiben im Deutschunterricht bei lernschwachen Schülern. R. Grenarová, M. Vítková (eds.). In Komunikativní přístup v cizojazyčné výuce u žáků s SPU / Communicative approach in foreign language teaching in learners with SLD. 1. vyd. Brno: Pedagogická fakulta MU, 2008, s. 19-24. ISBN 978-80-210-4782-2.
      Název česky: Kreativní psaní ve výuce německého jazyka u žáků s SPU
      Název anglicky: Creative writing in foreign language teaching in learners with SLD
      RIV/00216224:14410/08:00027264 Kapitola resp. kapitoly v odborné knize. Pedagogika a školství. němčina. Česká republika.
      Benešová, Pavla (203 Česká republika, garant)
      Klíčová slova anglicky: creative writing;foreign language teaching;specific learning difficulties
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. Pavla Marečková, Ph.D., učo 15352. Změněno: 9. 2. 2010 11:56.
    7. HANUŠOVÁ, Světlana. Rozvoj komunikativní kompetence v cizím jazyce u žáků se specifickými poruchami učení. In Klenková, J.: Vzdělávání žáků s narušenou komunikační schopností. Education of Pupils with Impaired Communication Ability. 2008. ISBN 978-80-7315-167-6.
      Název anglicky: Development of Communicative Competence in a Foreign Language in Pupils with Specific Learning Difficulties
      Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: communicative competence; specific learning difficulties; action research; multisensory approach; individual differences in learners
      Druh účasti: aktivní účast
      Mezinárodní význam: ano

      Změnila: doc. Mgr. Světlana Hanušová, Ph.D., učo 33747. Změněno: 4. 3. 2010 16:30.
    8. HANUŠOVÁ, Světlana. Učební styly a strategie ve výuce cizího jazyka u žáků se specifickými poruchami učení. Brno: Pedagogická fakulta MU, 2008.
      Název anglicky: Learning styles and learner strategies in foreign language teaching in learners with SLD
      Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: Foreign language teaching; specific learning difficulties; learning styles
      Recenzováno: ano

      Změnila: doc. Mgr. Světlana Hanušová, Ph.D., učo 33747. Změněno: 10. 11. 2009 19:42.

    2007

    1. JANÍKOVÁ, Věra. Problematika výuky němčiny u žáků se specifickými poruchami učení pohledem učitele. Výsledky výzkumu. In Přístupy ke vzdělávání žáků se specifickými poruchami učení na základní škole. 1. vyd. Brno: Paido, 2007, s. 92-114, 22 s. ISBN 978-80-7315-150-8.
      Název česky: Problematika výuky němčiny u žáků se specifickými poruchami učení pohledem učitele. Výsledky výzkumu.
      Název anglicky: Teaching German in Classes with Pupils with Specific Learning Difficulties from Teacher´s point of view. Research results.
      RIV/00216224:14410/07:00022578 Stať ve sborníku. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Janíková, Věra (203 Česká republika, garant)
      Klíčová slova anglicky: specific learning difficulties; teaching of German; foreign language teaching; integration

      Změnila: prof. PhDr. Věra Janíková, Ph.D., učo 1445. Změněno: 17. 12. 2007 12:06.

    2006

    1. COLLINS, Rita Chalmers a Helena TITLOVÁ. Teaching a Foreign Language in the Integrated Primary Classroom. In HANUŠOVÁ, Světlana a Petr NAJVAR. Foreign Language Acquisition at an Early Age. Brno: Masarykova univerzita, 2006, s. 97-103. ISBN 80-210-4149-8.
      Název česky: Výuka cizího jazyka v integrované třídě primární školy
      Název anglicky: Teaching a Foreign Language in the Integrated Primary Classroom
      RIV/00216224:14410/06:00021764 Stať ve sborníku. Pedagogika a školství. angličtina. Česká republika.
      Collins, Rita Chalmers (203 Česká republika, garant) -- Titlová, Helena (203 Česká republika)
      Klíčová slova anglicky: early foreign language learning; young learners;specific learning difficulties
      Druh sborníku: postkonferenční sborník
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnila: Dr. Rita Chalmers Collins, učo 195579. Změněno: 2. 6. 2008 15:12.

    2005

    1. BARTOŇOVÁ, Miroslava. Možnosti reedukační péče a podpory u žáků se specifickými poruchami učení. In Edukace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Brno. Brno: MU, 2005, s. . 62-78, 19 s. ISBN 80-86633-38-1.
      Název česky: Možnosti reedukační péče a podpory u žáků se specifickými poruchami učení
      Název anglicky: Possibilities of reeducation care and support of students with specific learning difficulties
      RIV/00216224:14410/05:00031145 Stať ve sborníku. Pedagogika a školství. angličtina. Česká republika.
      Bartoňová, Miroslava (203 Česká republika, garant)
      Klíčová slova anglicky: specific learning difficulties; student; reeducation care; support

      Změnila: prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D., učo 5643. Změněno: 14. 2. 2009 14:04.
    2. BARTONOVA, Miroslava. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v základní škole se zaměřením na SPU. 2005.
      Název česky: Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v základní škole se zaměřením na SPU
      Název anglicky: Education of pupils with special educational needs at basic school with specialization on specific learning difficulties

      Klíčová slova anglicky: special educational needs; basic school; pupils; specific learning difficulties

      Změnila: prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D., učo 5643. Změněno: 13. 2. 2009 12:52.
Zobrazeno: 31. 7. 2024 15:00