Masarykova univerzita

Výpis publikací

česky | in English

Filtrování publikací

    2009

    1. JANÍKOVÁ, Věra, Renée GRENAROVÁ, Světlana HANUŠOVÁ a Hana KYLOUŠKOVÁ. Dramatická výchova v cizojazyčné výuce u žáků s SPU. 2009.
    2. KYLOUŠKOVÁ, Hana. Literární komunikace v jazykové třídě. In 29. celostátní seminář k teoretickým základům didaktiky cizích jazyků. 2009.

    2008

    1. JANÍKOVÁ, Věra, Renée GRENAROVÁ, Světlana HANUŠOVÁ a Hana KYLOUŠKOVÁ. Komunikativní přístup v cizojazyčné výuce u žáků s SPU. Communicative Approach in Foreign Language Teaching in Learners with SLD. 2008.
    2. HANUŠOVÁ, Světlana a Petr NAJVAR. Raná výuka cizího jazyka. In Pokrivčáková, S.: Inovácie a trendy vo vyučovaní cudzích jazykov u žiakov mladšieho školského veku. 1. vyd. Nitra: Univerzita Konstantina Filozofa, 2008, 15 s. .. ISBN 978-80-8094-417-9.
    3. JANÍKOVÁ, Věra. Teilleistungsstörungen beim Fremdsprachenlernen. Inozemni movi. Kyiev: Kyjevská národní univerzita, 2008, X, č. 2, s. 14-18. ISSN 1817-8510.

    2007

    1. JANÍKOVÁ, Věra. Aktivizující metody ve výuce němčiny. 2007.
    2. RABUŠICOVÁ, Milada a Lucie KOZÁKOVÁ. Learning a Foreign Language as a Part of Early Childhood Education. In Early Childhood Education, An International Encyclopedia. 1. vyd. Westport, Connecticut, London: Praeger Publishers, 2007, s. 1048-1053. 4. Vol. ISBN 0-313-34143-5.
    3. JANÍKOVÁ, Věra. Sozialformen und Lernerautonomie im Fremdsprachenunterricht (Forschunsgsbericht). In Germanistik an tschechischen Universitätetn. 1. vyd. Hradec Králové/Ostrava: Ostravská univerzita, 2007, s. 247-257. ISBN 978-80-7368-327-6.
    4. VLČKOVÁ, Kateřina. Testování modelu vysvětlujícího známku z cizího jazyka pomocí strategií učení: multinomiální logistická regrese. In Svět výchovy a vzdělávání v reflexi současného pedagogického výzkumu. Sborník z XV. konference ČAPV. 1. vyd. České Budějovice: Pedagogická fakulta Jihočeské univerzity, katedra pedagogiky a psychologie, 2007, s. 1-13. ISBN 978-80-7040-991-6.
    5. VLČKOVÁ, Kateřina. Umí se žáci na konci základního vzdělávání učit cizí jazyk? Evaluace kompetence k učení ve vzdělávací oblasti (cizí) jazyk a jazyková komunikace. Komenský. Brno: PdF MU, 2007, roč. 131, č. 3, s. 4 -8. ISSN 0323-0449.

    2006

    1. VLČKOVÁ, Kateřina. Evaluace strategií učení v osvojeném kurikulu vzdělávací oblasti (cizí) jazyk a jazyková komunikace na konci základního vzdělávání (zpráva z výzkumu). In MAŇÁK, Josef a Tomáš JANÍK. Problémy kurikula základní školy. 1. vyd. Brno: MU, 2006, s. 140-147. ISBN 80-210-4125-0.
    2. JANÍKOVÁ, Věra. Nebojme se projektů ve výuce němčiny. 2006.
    3. JANÍKOVÁ, Věra. Učení na stanovištích a výuka cizích jazyků. 2006. vyd. Brno: Pedagogická fakulta MU, 2006. x.

    2005

    1. BENEŠOVÁ, Pavla. Emotionalität beim Schreiben in der Fremdsprache. In Brünner Hefte für Germanistik. Brno: Masarykova univerzita, 2005, s. 27-30. ISBN 80-210-3882-9.
    2. SLEZÁKOVÁ, Ivana. Teaching ICT in English: CLIL Lessons in Elementary Schools. In Intensive Programme TiFoLa. Paido. Brno, 2005, s. 92-101, 140 s. 219. publikace. ISBN 80-7315-109-X.

    2000

    1. VOGEL, Radek, Jiřinka HODOVSKÁ, Zdena KALNÁ a Petra SOJKOVÁ. Přijímací zkoušky z cizího jazyka : Modelové testy s komentářem a příklady testů s klíčem (angličtina, němčina, francouzština). 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita v Brně, 2000, 96 s. ISBN 80-210-2270-1.
Zobrazit podrobně
Zobrazeno: 13. 6. 2024 08:37