Masarykova univerzita

Výpis publikací

česky | in English

Filtrování publikací

    2009

    1. JANÍKOVÁ, Marcela, Kateřina VLČKOVÁ, Pavel DOULÍK, Martin CHVÁL, Tomáš JANÍK, Patrícia JELEMENSKÁ, Josef MAŇÁK, Karel STARÝ a Jiří ŠKODA. Výzkum výuky: tematické oblasti, výzkumné přístupy a metody. 1. vyd. Brno: Paido, 2009, 180 s. Pedagogický výzkum v teorii a praxi. ISBN 978-80-7315-180-5.

    2008

    1. TAUŠOVÁ, Kristýna. Die Entwicklung der Lernkompetenz im Deutschunterricht. In Methoden der Sprachlehr- und Sprachlernforschung. Brno: PdF MU, 2008, s. 62-67. ISBN 978-80-210-4764-8.
    2. VLČKOVÁ, Kateřina. Interindividuální rozdíly v používání strategií učení cizímu jazyku (zpráva z výzkumu). In SVATOŠ, Tomáš a Daniela VRABCOVÁ. 16. konference ČAPV. 2008. ISBN 978-80-7041-958-8.
    3. KOHOUTEK, Rudolf. Kognitivní vývoj dětí a školní vzdělávání. Pedagogická orientace. Brno: Česká pedagogická společnost, 2008, roč. 3/2008, č. 3, s. 3-22, 21 s. ISSN 1211-4669.

    2007

    1. VLČKOVÁ, Kateřina. Assessing the use of foreign language learning strategies and their effectiveness at the upper secondary comprehensive schools in the Czech Republic. In EARLI Conference 28.8. až 1.9.2007, Developing Potentials for Learning. 1. vyd. Budapest, Hungary: University of Szeged, Eötvös Loránd University, Hungarian Academy of Science, 2007, s. 264-264, 4 s. ISBN 978-963-482-837-2.
    2. SOBĚSLAVSKÁ, Vendula. STRATEGIE OSVOJOVÁNÍ SLOVNÍ ZÁSOBY V CIZÍCH JAZYCÍCH - PROJEKT DISERTAČNÍ PRÁCE. In Aktuální problémy pedagogiky ve výzkumech studentů doktorských studijních programů V. Sborník příspěvků z V. ročníku studentské vědecké konference konané dne 13. prosince 2007. 1. díl. Olomouc: Votobia, 2007, s. 72 - 76, 6 s. ISBN 978-80-7220-306-2.
    3. VLČKOVÁ, Kateřina. Testování modelu vysvětlujícího známku z cizího jazyka pomocí strategií učení: multinomiální logistická regrese. In Svět výchovy a vzdělávání v reflexi současného pedagogického výzkumu. Sborník z XV. konference ČAPV. 1. vyd. České Budějovice: Pedagogická fakulta Jihočeské univerzity, katedra pedagogiky a psychologie, 2007, s. 1-13. ISBN 978-80-7040-991-6.
    4. VLČKOVÁ, Kateřina. Umí se žáci na konci základního vzdělávání učit cizí jazyk? Evaluace kompetence k učení ve vzdělávací oblasti (cizí) jazyk a jazyková komunikace. Komenský. Brno: PdF MU, 2007, roč. 131, č. 3, s. 4 -8. ISSN 0323-0449.

    2006

    1. VLČKOVÁ, Kateřina. Evaluace strategií učení v osvojeném kurikulu vzdělávací oblasti (cizí) jazyk a jazyková komunikace na konci základního vzdělávání (zpráva z výzkumu). In MAŇÁK, Josef a Tomáš JANÍK. Problémy kurikula základní školy. 1. vyd. Brno: MU, 2006, s. 140-147. ISBN 80-210-4125-0.
    2. BENEŠOVÁ, Pavla. Herbstbilder der Stadt Brünn - projekt kreativního psaní pro posílení autonomního učení. In Autonomie a cizojazyčná výuka. Autonomie v teorii, edukační praxi a lingvodidaktickém výzkumu. Brno: Masarykova univerzita, 2006, s. 203-211. ISBN 80-210-4164-1.
    3. MELICHÁRKOVÁ, Kateřina. Sociální strategie učení ve výuce cizího jazyka. In JANÍKOVÁ, Věra. Autonomie a cizojazyčná výuka. Autonomie v teorii, edukační praxi a lingvodidaktickém výzkumu. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2006, s. 182-188, 8 s. ISBN 80-210-4164-1.
    4. TÝČOVÁ, Kateřina. Učební styly a strategie při výuce cizích jazyků. In JANÍKOVÁ, Věra. Autonomie a cizojazyčná výuka. Autonomie v teorii, edukační praxi a lingvodidaktickém výzkumu. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2006, s. 189-199. ISBN 80-210-4164-1.
    5. KOHOUTEK, Rudolf. Vyučovací styly učitele a učební styly žáků. In Problémy kurikula základní školy. první. Brno: Pedagogická fakulta MU, 2006, s. 99-111, 12 s. ISBN 80-210-4125-0.

    2005

    1. JANÍKOVÁ, Věra. Didaktik des Deutschen als Fremdsprache. Anmerkungen zu aktuellen Themen mit Aufgaben zum Selbststudium. Brno: Masarykova univerzita, 2005, 86 s. x1. ISBN 80-210-3782-2.
    2. JANÍK, Tomáš. Nkolik poznámek k autoregulovanému uení. In JANÍKOVÁ, Věra. Autonomie v procesu učení a vyučování cizích jazyků. Brno: MU, 2005, s. 7-16. ISBN 80-210-3919-1.
    3. JANÍKOVÁ, Věra. Sociální a afektivní strategie učení a výuka němčiny u žáků se specifickými poruchami učení. In Bartoňová, M. (ed.) Edukace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. 1. vyd. Brno: MSD, 2005, s. 115-124. ISBN 80-86633-38-1.
    4. VLČKOVÁ, Kateřina. Strategie učení. Co o nich víme? 1. vyd. Brno: MU, 2005, 43 s. Školní vzdělávací programy.
    5. JANÍKOVÁ, Věra. Učební strategie jako jedna z cest k autonomnímu učení se cizím jazykům. In Autonimie v procesu učení a vyučování cizích jazyků. 1. vyd. Brno: PdF MU, 2005, s. 41-52. x1. ISBN 80-210-3919-1.

    2003

    1. VLČKOVÁ, Kateřina. Používání nepřímých strategií učení v učení cizím jazykům u gymnaziálních studentů. In Študentské fórum, VI. ročník (Zborník príspevkov zo stretnutia študentov doktorandského štúdia, konaného 16. a 17. decembra 2002). Bratislava: PdF UK, 2003, s. 25-29. ISBN 80-88868-84-X.
Zobrazit podrobně
Zobrazeno: 10. 11. 2024 06:38