Masarykova univerzita

Výpis publikací

česky | in English

Filtrování publikací

    2020

    1. VÁCLAVÍK, Ladislav. Promoting Learner Autonomy in Classes of Business English using Quizlet. In Kateřina Sedláčková, Barbora Chovancová and Štěpánka Bilová. The Teacher´s Role in Developing Learner Autonomy. 1. vyd. Hongkong: Candlin & Mynard ePublishing Limited, 2020, s. 122-131. Autonomous Language Learning Series. ISBN 978-1-6592-7135-5.
      URL
      Název česky: Podpora autonomie s pomocí aplikace Quizlet v seminářích obchodní angličtiny
      RIV/00216224:14640/20:00115817 Kapitola resp. kapitoly v odborné knize. angličtina. Hongkong.
      Václavík, Ladislav (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: autonomy; textbook; blended learning; business English; Quizlet; Edmodo
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnil: Mgr. Ladislav Václavík, Ph.D., učo 20439. Změněno: 17. 8. 2021 09:40.

    2018

    1. VÁCLAVÍK, Ladislav. One step for the teacher, a huge leap for the learners: taking off planet Textbook in classes of business English. In IATEFL LASIG, Brno 2018. 2018.
      URL
      Název česky: Jeden krůček pro učitele, velký skok pro učící se: jak opustit planetu Učebnici v hodinách obchodní angličtiny
      Název anglicky: One step for the teacher, a huge leap for the learners: taking off planet Textbook in classes of business English
      angličtina. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: autonomy, textbook, blended learning, business English, Quizlet, Edmodo
      Druh účasti: aktivní účast

      Změnil: Mgr. Ladislav Václavík, Ph.D., učo 20439. Změněno: 14. 3. 2020 10:48.

    2008

    1. ČÁSTEK, Ondřej. Práce s proměnnými v souhrnné části dotazníku Empirického šetření konkurenceschopnosti. In Vývojové tendence podniků IV (1. svazek). první. Brno: Ekonomicko-správní fakulta, Masarykova univerzita Brno, 2008, s. 43-73. ISBN 978-80-210-4723-5.
      Název anglicky: Treatment of variables in overall part of questionnaire of Empirical survey of Czech companies
      Řízení, správa a administrativa. čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: Stakeholder groups; organizing; concern structure; autonomy
      Recenzováno: ano

      Změnil: doc. Ing. Ondřej Částek, Ph.D., učo 4209. Změněno: 23. 5. 2017 12:42.

    2007

    1. ŠTĚPÁNEK, Václav. Aktuální problémy srbské společnosti. In Současné Srsbko - politika, kultura, Evropská unie. 1. vyd. Brno: Historický ústav AV ČR, v. v. i., Ústav slavistiky FF MU, Jihomoravský kraj, 2007, s. 11-34. ISBN 80-7326-127-8.
      Název anglicky: Contemporary problems of serbian society
      RIV/00216224:14210/07:00032930 Kapitola resp. kapitoly v odborné knize. Dějiny. čeština. Česká republika.
      Štěpánek, Václav (203 Česká republika, garant)
      Klíčová slova anglicky: Kosovo Question; Serbia; Autonomy; ethnic stereotypes
      Druh sborníku: postkonferenční sborník
      Mezinárodní význam: ano

      Změnil: doc. PhDr. Václav Štěpánek, Ph.D., učo 17453. Změněno: 16. 3. 2010 18:54.
    2. JANÍKOVÁ, Věra. Autonomie žáka a učení se cizímu jazyku na stanovištích. In E-learning - využitie internetových projektov pri príprave učitel´ov cudzieho jazyka. 1. vyd. Prešov: Filozofická fakulta Prešovskej univerzity, 2007, s. 94-103. ISBN 978-80-8068-656-7.
      Název česky: Autonomie žáka a učení se cizímu jazyku na stanovištích.
      Název anglicky: Autonomy of the Pupil and Foreign Language Learning at the Learning Stations.
      RIV/00216224:14410/07:00020669 Stať ve sborníku. Pedagogika a školství. čeština. Slovensko.
      Janíková, Věra (203 Česká republika, garant)
      Klíčová slova anglicky: autonomy; learning a teaching of foreign language; open education

      Změnila: prof. PhDr. Věra Janíková, Ph.D., učo 1445. Změněno: 13. 12. 2007 12:59.
    3. JANÍKOVÁ, Věra. Autonomní učení a lexikální strategie při osvojování cizích jazyků. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2007, 210 s. Spisy Pedagogické fakulty MU, svazek č. 106. ISBN 978-80-210-4433-3.
      Název česky: Autonomní učení a lexikální strategie při osvojování cizích jazyků.
      Název anglicky: Autonomous Learning and the Lexical Strategies in foreign language learning.
      RIV/00216224:14410/07:00020595 Odborná kniha. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Janíková, Věra (203 Česká republika, garant)
      Klíčová slova anglicky: autonomy; foreign language teaching and learning; skills; lexical strategies; theorie;research
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnila: prof. PhDr. Věra Janíková, Ph.D., učo 1445. Změněno: 2. 6. 2009 08:25.
    4. JANÍKOVÁ, Věra. Die Lehrerrolle auf dem Weg zur Lernerautonomie im Fremdsprachenunterricht. In Brünner Hefte zur Didaktik, Sprach- und Literaturwissenschaft III. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2007, s. 54-62. ISBN 978-80-210-4501-9.
      Název česky: Role učitele na cestě k autonomi žáka v cizojazyčné výuce,
      Název anglicky: Role of the Teacher Resulting in Learner Autonomy in Foreign Language Teaching.
      RIV/00216224:14410/07:00020779 Stať ve sborníku. Pedagogika a školství. němčina. Česká republika.
      Janíková, Věra (203 Česká republika, garant)
      Klíčová slova anglicky: autonomy; teacher resulting; foreign language teaching and learning; research
      Mezinárodní význam: ano

      Změnila: prof. PhDr. Věra Janíková, Ph.D., učo 1445. Změněno: 10. 1. 2008 15:05.
    5. BRYCHOVÁ, Alice. Jak můžeme rozvíjet autonomii žáků? 2007.
      Název česky: Jak můžeme rozvíjet autonomii žáků?
      Název anglicky: How to Work up the Pupils Autonomy?
      RIV/00216224:14410/07:00020527 Uspořádání workshopu. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Brychová, Alice (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: Autonomy

      Změnila: PhDr. Alice Brychová, Ph.D., učo 1892. Změněno: 31. 3. 2011 12:44.
    6. JANÍKOVÁ, Věra a Alice BRYCHOVÁ. Janíková,V.(ed.): Autonomie a cizojazyčná výuka. Masarykova univerzita, Brno 2006,364 s. Lingua Viva. České Budějovice: Katedry jazyků Jihočeské univerzity, 2007, roč. 5/2007, č. 5, s. 66-67. ISSN 1801-1489.
      Název anglicky: Janíková, V. (ed.): Autonomy and Foreign Language Education. Masaryk-University, Brno 2006, 364 p.
      RIV/00216224:14410/07:00032584 Článek v odborném periodiku. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Janíková, Věra (203 Česká republika, garant, domácí) -- Brychová, Alice (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: Autonomy; Language Learning; Language Education
      Recenzováno: ano

      Změnila: PhDr. Alice Brychová, Ph.D., učo 1892. Změněno: 31. 3. 2011 12:48.
    7. JANÍKOVÁ, Věra. Projektová výuka jako jedna z cest k rozvoji autonomie při učení se cizím jazykům. Komenský. Brno: Pedagogická fakulta MU, 2007, roč. 131, č. 3, s. 9-13. ISSN 0323-0449.
      Název česky: Projektová výuka jako jedna z cest k rozvoji autonomie při učení se cizím jazykům.
      Název anglicky: The Project Method as one of the Ways how to Develop the learner´s Autonomy in Foreign Language teaching.
      RIV/00216224:14410/07:00020177 Článek v odborném periodiku. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Janíková, Věra (203 Česká republika, garant)
      Klíčová slova anglicky: autonomy; foreign language teaching and learning; project method
      Recenzováno: ano

      Změnila: prof. PhDr. Věra Janíková, Ph.D., učo 1445. Změněno: 25. 2. 2007 15:53.
    8. REDLICHOVÁ, Jitka. "Student Voice" in Czech Schools in the Context of Accountability and Autonomy. In International Congress for School Effectiveness and Improvement. Book of Abstracts. 2006. vyd. Ljubljana: Šola za ravnatelje, 2007, s. 60-60.
      Název česky: "Hlas žáků" v českých školách v kontextu autonomie a povinnosti zkládat účty
      Pedagogika a školství. angličtina. Slovinsko.
      Klíčová slova anglicky: Student Voice; primary school; accountability; autonomy
      Druh sborníku: předkonferenční sborník

      Změnila: Jana Neubertová, učo 109420. Změněno: 15. 4. 2010 15:58.
    9. ŠTĚPÁNEK, Václav. Zrušení Kosovské autonomie: Zásadní mezník na cestě k nezávislosti Kosova. Slovanské historické studie. Praha-Brno: Historický ústav AV ČR, 2007, roč. 32, č. 32, s. 351-361. ISSN 0081-007X.
      Název anglicky: Kosovo Autonomy Abolishment: Principal Turning Point of Kosovo Independence
      RIV/00216224:14210/07:00032928 Článek v odborném periodiku. Dějiny. čeština. Česká republika.
      Štěpánek, Václav (203 Česká republika, garant)
      Klíčová slova anglicky: Kosovo; Serbians; Albanians; autonomy; constitution; independence; discriminating legislation; lost of communication
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnil: doc. PhDr. Václav Štěpánek, Ph.D., učo 17453. Změněno: 22. 1. 2008 16:46.

    2006

    1. JANÍKOVÁ, Věra. Autonomie a cizojazyčná výuka. Autonomie v teorii, edukační praxi a lingvodidaktickém výzkumu. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2006, 364 s. ISBN 80-210-4164-1.
      Název česky: Autonomie a cizojazyčná výuka. Autonomie v teorii, edukační praxi a lingvodidaktickém výzkumu.
      Název anglicky: Autonomy and foreign language teaching. Autonomy in the theory, classroom and research.
      Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: autonomy; foreign language teaching and learning; theorie;research

      Změnila: prof. PhDr. Věra Janíková, Ph.D., učo 1445. Změněno: 18. 3. 2010 13:08.
    2. JANÍKOVÁ, Věra. Autonomie v procesu učení a vyučování cizího jazyka. 2006.
      Název česky: Autonomie v procesu učení a vyučování cizího jazyka.
      Název anglicky: Autonomy in foreign language learning and teaching.
      RIV/00216224:14410/06:00016058 Uspořádání konference. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Janíková, Věra (203 Česká republika, garant)
      Klíčová slova anglicky: autonomy; foreign language teaching and learning; theorie;research

      Změnila: prof. PhDr. Věra Janíková, Ph.D., učo 1445. Změněno: 17. 5. 2007 12:53.
    3. JANÍKOVÁ, Věra. Autonomní učení a cizojazyčná výuka. Pedagogická, psychologická, společensko-politická a lingvodidaktická východiska v historizujícím pohledu. In Autonomie a cizojazyčná výuka. Autonomie v teorii, edukační praxi a lingvodidaktickém výzkumu. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2006, s. 19-39. ISBN 80-210-4164-1.
      Název česky: Autonomní učení a cizojazyčná výuka. Pedagogická, psychologická, společensko-politická a lingvodidaktická východiska v historizujícím pohledu
      Název anglicky: Autonomous learning and foreign language teaching. From the point of view of education science, psychology of learning, political science and methodology - historical survey.
      RIV/00216224:14410/06:00016132 Stať ve sborníku. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Janíková, Věra (203 Česká republika, garant)
      Klíčová slova anglicky: autonomy; foreign language teaching and learning; theorie;research; psychology of learning; education
      Druh sborníku: postkonferenční sborník
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnila: prof. PhDr. Věra Janíková, Ph.D., učo 1445. Změněno: 14. 12. 2006 09:39.
    4. KRBŮŠKOVÁ, Věra. Interaktivní vyučování jako součást autonomie v procesu učení a vyučování cizího jazyka. In JANÍKOVÁ, Věra. Autonomie a cizojazyčná výuka. Autonomie v teorii, edukační praxi a lingvodidaktickém výzkumu. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2006, s. 148-163, 364 s. ISBN 80-210-4164-1.
      Název česky: Interaktivní vyučování jako součást autonomie v procesu učení a vyučování cizího jazyka
      Název anglicky: Interactive Teaching as a Part of Autonomous Teaching and Learning of the Foreign Language.
      RIV/00216224:14410/06:00016174 Stať ve sborníku. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Krbůšková, Věra (203 Česká republika, garant)
      Klíčová slova anglicky: interactive teaching; autonomy; foreign language teaching and learning
      Druh sborníku: postkonferenční sborník
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnila: prof. PhDr. Věra Janíková, Ph.D., učo 1445. Změněno: 19. 12. 2006 22:11.
    5. TANDLICHOVÁ, Eva. Niektoré aspekty autonómneho učenia vo výučbe cudzích jazykov. In JANÍKOVÁ, Věra. Autonomie a cizojazyčná výuka. Autonomie v teorii, edukační praxi a lingvodidaktickém výzkumu. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2006, s. 40-55, 364 s. ISBN 80-210-4164-1.
      Název česky: Některé aspekty autonomního učení ve výuce cizím jazykům.
      Název anglicky: Some Aspects of the Autonomy Learning in the Foreign Language Teaching.
      RIV/00216224:14410/06:00016168 Stať ve sborníku. Pedagogika a školství. slovenština. Česká republika.
      Tandlichová, Eva (703 Slovensko, garant)
      Klíčová slova anglicky: autonomy; foreign language teaching and learning; theorie;research; psychology of learning; education

      Změnila: prof. PhDr. Věra Janíková, Ph.D., učo 1445. Změněno: 19. 12. 2006 21:08.
    6. JANÍKOVÁ, Věra a Kateřina VLČKOVÁ. Organizační formy výuky a učivo v cizojazyčné výuce z hlediska autonomního učení. Pilotní výzkum. In JANÍKOVÁ, Věra. Autonomie a cizojazyčná výuka. Autonomie v teorii, edukační praxi a lingvodidaktickém výzkumu. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2006, s. 124-148. ISBN 80-210-4164-1.
      Název česky: Organizační formy výuky a učivo v cizojazyčné výuce z hlediska autonomního učení. Pilotní výzkum.
      Název anglicky: Forms of Classroom Management and Topics in Foreign Language Teaching from the Viewpoint of Autonomous Learning. Pilot Research.
      RIV/00216224:14410/06:00016133 Stať ve sborníku. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Janíková, Věra (203 Česká republika, garant) -- Vlčková, Kateřina (203 Česká republika)
      Klíčová slova anglicky: autonomy; foreign language teaching and learning; theorie;research
      Druh sborníku: postkonferenční sborník
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnila: prof. PhDr. Věra Janíková, Ph.D., učo 1445. Změněno: 13. 12. 2007 07:40.
    7. FEDÁKOVÁ, Katarína. Stratégie učenia sa nemeckého jazyka - výsledky empirického výskumu. In JANÍKOVÁ, Věra. Autonomie a cizojazyčná výuka. Autonomie v teorii, edukační praxi a lingvodidaktickém výzkumu. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2006, s. 71-83, 364 s. ISBN 80-210-4164-1.
      Název česky: Strategie učení ve výuce němčiny - výsledky empirického výzkumu.
      Název anglicky: Learning Strategies in the Teaching of German - Results of the Research.
      RIV/00216224:14410/06:00016171 Stať ve sborníku. Pedagogika a školství. slovenština. Česká republika.
      Fedáková, Katarína (703 Slovensko, garant)
      Klíčová slova anglicky: autonomy; foreign language teaching and learning; research
      Druh sborníku: postkonferenční sborník
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnila: prof. PhDr. Věra Janíková, Ph.D., učo 1445. Změněno: 19. 12. 2006 21:36.
    8. JANÍKOVÁ, Věra. Učení na stanovištích podporuje autonomii v procesu osvojování cizího jazyka. Komenský. Brno: PdF MU, 2006, roč. 130, č. 4, s. 11-16. ISSN 0323-0449.
      Název česky: Učení na stanovištích podporuje autonomii v procesu osvojování cizího jazyka.
      Název anglicky: Learning stations foster autonomy in the process of foreign language acquisition.
      RIV/00216224:14410/06:00015665 Článek v odborném periodiku. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Janíková, Věra (203 Česká republika, garant)
      Klíčová slova anglicky: autonomy; learning a teaching of foreign language; open education

      Změnila: prof. PhDr. Věra Janíková, Ph.D., učo 1445. Změněno: 13. 12. 2007 12:43.
    9. JANÍKOVÁ, Věra. Unterrichtsorganisation (Sozialformen) und Lernerautonomie beim Fremdsprachenlernen. Ergebnisse einer Pilotforschung. In Brünner Hefte zur Didaktik, Sprach- und Literaturwissenschaft II. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2006, s. 43-58. ISBN 80-210-4214-1.
      Název česky: Organizační formy výuky a žákovská autonomie v cizojazyčné výuce. Pilotní výzkum
      Název anglicky: Classroom Management and the Autonomous Learning in the Foreign Language Teaching. Pilot research.
      RIV/00216224:14410/06:00016300 Stať ve sborníku. Jazykověda. němčina. Česká republika.
      Janíková, Věra (203 Česká republika, garant)
      Klíčová slova anglicky: autonomy; constructivism; foreign language teaching and learning; research
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnila: prof. PhDr. Věra Janíková, Ph.D., učo 1445. Změněno: 13. 1. 2007 20:31.
    10. MALÁ, Eva a Věra JANÍKOVÁ. Vztah medzi autonómnym učením a počítačom podporovanou výučbou cudzích jazykov. In JANÍKOVÁ, Věra. Autonomie a cizojazyčná výuka. Autonomie v teorii, edukační praxi a lingvodidaktickém výzkumu. 1. vyd. Brno: Masarykova uni, 2006, s. 302-307, 7 s. ISBN 80-210-4164-1.
      Název česky: Vztah mezi autonomním učením a počítačem podporovanou výukou. cizích jazyků.
      Název anglicky: Ralationship between Autonomy of Learning and Computer-Assisted Foreign Language Teaching.
      RIV/00216224:14410/06:00016179 Stať ve sborníku. Pedagogika a školství. slovenština. Česká republika.
      Malá, Eva (703 Slovensko) -- Janíková, Věra (203 Česká republika, garant)
      Klíčová slova anglicky: autonomy; foreign language teaching and learning; research
      Druh sborníku: postkonferenční sborník
      Mezinárodní význam: ano

      Změnila: prof. PhDr. Věra Janíková, Ph.D., učo 1445. Změněno: 7. 1. 2007 12:05.

    2005

    1. JANÍKOVÁ (EDS.), Janíková. Autonomie v procesu učení a vyučování cizích jazyků. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2005, 92 s. x1. ISBN 80-210-3919-1.
      Název česky: Autonomie v procesu učení a vyučování cizích jazyků
      Název anglicky: Autonomy in Foreign Language Learning and Teaching
      Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: autonomy; self-regulated learning; foreign language learning and teaching; study skills

      Změnila: prof. PhDr. Věra Janíková, Ph.D., učo 1445. Změněno: 2. 6. 2009 08:31.
    2. JANÍKOVÁ, Věra. Autonomie v procesu vyučování a učení se cizímu jazyku. In Autonomie v procesu učení a vyučování cizích jazyků. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2005, s. 17-34. ISBN 80-210-3919-1.
      Název česky: Autonomie v procesu vyučování a učení se cizímu jazyku.
      Název anglicky: Autonomy in Foreign Language Teaching and Learning.
      RIV/00216224:14410/05:00013104 Stať ve sborníku. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Janíková, Věra (203 Česká republika, garant)
      Klíčová slova anglicky: research; theory; autonomy; foreign language teaching and learning

      Změnila: prof. PhDr. Věra Janíková, Ph.D., učo 1445. Změněno: 18. 3. 2010 13:06.
    3. HANUŠOVÁ, Světlana. Autonomie žáka v jazykovém vyučování a cesty k ní. In Autonomie v procesu učení a vyučování cizích jazyků. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2005, s. 35-40. Sborník prací PdF MU v Brně, svazek 188. ISBN 80-210-3919-1.
      Název česky: Autonomie žáka v jazykovém vyučování a cesty k ní
      Název anglicky: Learner Autonomy in Foreign Language Teaching the Ways to Achieve it
      RIV/00216224:14410/05:00013128 Kapitola resp. kapitoly v odborné knize. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Hanušová, Světlana (203 Česká republika, garant)
      Klíčová slova anglicky: research; theory; autonomy; foreign language teaching and learning

      Změnila: doc. Mgr. Světlana Hanušová, Ph.D., učo 33747. Změněno: 22. 5. 2009 10:46.
    4. JANÍKOVÁ, Věra. Jazyková tvořivost a tvůrčí psaní v cizojazyčné výuce. Cizí jazyky. Plzeň: Fraus, 2005, roč. 49, č. 2, s. 51-53. ISSN 1210-0811.
      Název anglicky: Language Creativity and Creative Writing in Foreign Language Teaching
      RIV/00216224:14410/05:00012802 Článek v odborném periodiku. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Janíková, Věra (203 Česká republika, garant)
      Klíčová slova anglicky: language learning and teaching; creativity; creative writing; autonomy

      Změnila: prof. PhDr. Věra Janíková, Ph.D., učo 1445. Změněno: 20. 3. 2006 15:03.
    5. JANÍKOVÁ, Věra. Lernstrategien fördern die Lernerautonomie auch beim Fremdsprachenlernen. In Brünner Hefte für Germanistik. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2005, s. 68-76, 14 s. ISBN 80-210-3882-9.
      Název česky: Učební strategie podporují autonomní učení - i při osvojování cizích jazyků
      Název anglicky: Learning strategies support autonomy - also in learning foreign languages
      RIV/00216224:14410/05:00012934 Stať ve sborníku. Jazykověda. němčina. Česká republika.
      Janíková, Věra (203 Česká republika, garant)
      Klíčová slova anglicky: learner strategies; foreign learning and teaching; autonomy

      Změnila: prof. PhDr. Věra Janíková, Ph.D., učo 1445. Změněno: 13. 6. 2008 09:39.

    2004

    1. VIDOVIĆOVÁ, Lucie. Autonomie a věková diskriminace: ohrožení nebo výzva? In Sýkorová, D., Chytil, O. (eds.) Autonomie ve stáří: strategie jejího zachování. Ostrava: ZSF - OU, 2004, s. 61-71, 10 s. ISBN 80-7326-026-3.
      Název anglicky: Authonomy and age discrimination: threat or challenge?
      RIV/00216224:14230/04:00021080 Stať ve sborníku. Sociologie, demografie. čeština. Česká republika.
      Vidovićová, Lucie (203 Česká republika, garant)
      Klíčová slova anglicky: autonomy; age discrimination; elderly
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. Lucie Vidovićová, Ph.D., učo 11638. Změněno: 24. 3. 2010 14:18.
    2. BRYCHOVÁ, Alice. Zukunftsgerichtete Methoden in der Schprachausbildung. In Brünner Hefte zur Didaktik, Sprach- und Literaturwissenchaft. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita v Brně, 2004, s. 26-31. ISBN 80-210-3517-X.
      Název česky: Metody v jazykovém vzdělávání zaměřené na budoucnost
      Název anglicky: Methods in language education for the future
      RIV: Stať ve sborníku. Jazykověda. němčina. Česká republika.
      Brychová, Alice (203 Česká republika, garant)
      Klíčová slova anglicky: language education; self-assessment; autonomy

      Změnila: PhDr. Alice Brychová, Ph.D., učo 1892. Změněno: 22. 6. 2009 09:58.

    2002

    1. LAJKEP, Tomáš. Etika a psychiatrie. Česká a slovenská psychiatrie. Praha: ČLS J.E. Purkyně, 2002, roč. 98, č. 6, s. 343-347. ISSN 1212-0383.
      Název anglicky: Ethics and psychiatry
      Psychiatrie, sexuologie. čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: ethics; menteal illness; autonomy; ethical theories; methodology

      Změnil: MUDr. Tomáš Lajkep, Ph.D., učo 663. Změněno: 15. 10. 2002 10:32.
    2. MUNZAROVÁ, Marta. Princip respektu k autonomii nemocného a eutanazie. Universitas. Brno, 2002, č. 4, s. 49-53. ISSN 1211-3384.
      Název anglicky: Respect for autonomy of patient and euthanasia

      Klíčová slova anglicky: autonomy;euthanasia

      Změnila: prof. MUDr. Marta Munzarová, CSc., učo 1706. Změněno: 25. 2. 2003 11:30.

    2000

    1. MUNZAROVÁ, Marta. K současným diskusím o tzv. zbytečnosti léčby. Anesteziologie a neodkladná péče. Praha: ČLS JEP, 2000, XI,suppl., č. 1, s. 7-10. ISSN 0862-4968.
      Název anglicky: On the ongoing debate upon medical futility
      Ostatní lékařské obory. čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: futility; treatement; autonomy; ordinary and extraordinary medical means

      Změnila: prof. MUDr. Marta Munzarová, CSc., učo 1706. Změněno: 19. 12. 2000 13:58.
    2. MUNZAROVÁ, Marta. Má ještě dnes smysl mluvit o svědomí? Praktický lékař. Praha: ČLS JEP, 2000, roč. 80, č. 3, s. 152-154. ISSN 0032-6739.
      Název anglicky: Does it make sense to speak about conscience today?
      RIV: Článek v odborném periodiku. Ostatní lékařské obory. čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: synteresis; conscience; consensus; truth; autonomy

      Změnila: prof. MUDr. Marta Munzarová, CSc., učo 1706. Změněno: 3. 4. 2000 14:07.
    3. MUNZAROVÁ, Marta. The right of the doctor to liberty of conscience. Orizzonte Medico. Roma: Unione Stampa Periodica Italiana, 2000, roč. 55, 4-5, s. 73-74.
      Název anglicky: The right of the doctor to liberty of conscience
      RIV: Článek v odborném periodiku. Ostatní lékařské obory. angličtina. Itálie.
      Klíčová slova anglicky: Autonomy; hetronomy; right of the doctor; right of the patients

      Změnila: prof. MUDr. Marta Munzarová, CSc., učo 1706. Změněno: 19. 9. 2000 09:47.

    1995

    1. SOUČEK, Václav. Public education and the post-Fordist accumulation regime: a case study of Australia. Parts one and two. Interchange, Vo. 26/2. Netherlands: Kluwer Academic Publishers, 1995, roč. 26/1995, č. 2, s. 127-159. ISSN 0826-4805.
      Název anglicky: Public education and the post-Fordist accumulation regime: a case study of Australia. Parts one and two.
      Pedagogika a školství. angličtina. Kanada.
      Klíčová slova anglicky: Autonomy; competency; critical theory; discourse; educational policy; emancipation; enlightenment; intellectuals; post-Fordism; postmodernism.

      Změnil: Victor Václav Souček, M.Ed., Dr., učo 98195. Změněno: 17. 9. 2003 09:53.
    2. SOUČEK, Václav. Public education and the post-Fordist accumulation regime: a case study of Australia. Parts three and four. Interchange. Netherlands: Kluwer Academic Publishers, 1995, roč. 26/1995, č. 3, s. 241-255. ISSN 0826-4805.
      Název anglicky: Public education and the post-Fordist accumulation regime: a case study of Australia. Parts three and four.
      Pedagogika a školství. angličtina. Kanada.
      Klíčová slova anglicky: Autonomy; competency; critical theory; discourse; educational policy; emancipation; enlightenment; intellectuals; post-Fordism; postmodernism

      Změnil: Victor Václav Souček, M.Ed., Dr., učo 98195. Změněno: 17. 9. 2003 10:01.
Zobrazeno: 8. 6. 2024 06:52