Masarykova univerzita

Výpis publikací

česky | in English

Filtrování publikací

    2022

    1. KOHOUTEK, Tomáš. Škola jako pestrá obec. Praha: Česká školní inspekce, 2022.

    2013

    1. TRNKOVÁ, Kateřina, Milan POL, Lenka HLOUŠKOVÁ a Bohumíra LAZAROVÁ. Inclusive education - a challenge for organizational learning in schools. In The European Conference on Educational Research ECER 2013: Creativity and Innovation in Educational Research, Istanbul, Turkey, 9-13 September 2013. 2013.

    2008

    1. BAZALOVÁ, Barbora. Proces osvojování jazyka u dětí s poruchami autistického spektra. In zdělávání žáků s narušenou komunikační schopností. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. 1. vyd. Brno: Paido, 2008, s. 19 - 29, 143 s. ISBN 978-80-7315-167-6.
    2. VOJTOVÁ, Věra. Quality of school life from the pupils´ perspective; research thesis. In ŘEHULKOVÁ, O., ŘEHULKA, E., BLATNÝ, M., MAREŠ, J.Quality of Life in the context of Health and Illness. 1. vyd. Brno: MSD, 2008, s. 78 - 89, 11 s. ISBN 978-80-7392-073-9.
    3. PANČOCHA, Karel. Sociální determinanty inkluzivního vzdělávání. In BARTOŇOVÁ, Miroslava a Marie VÍTKOVÁ. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami II. 1. vyd. Brno: Paido, 2008, s. 31-38. Edice pedagogické literatury. ISBN 978-80-210-4736-5.
    4. KLENKOVÁ, Jiřina a Marie VÍTKOVÁ. Vzdělávání žáků s narušenou komunikační schopností. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. 1. vyd. Brno: Paido, 2008, 143 s. ISBN 978-80-7315-167-6.

    2007

    1. BAZALOVÁ, B. Role sociálních služeb v procesu inkluzivního vzdělávání. In VÍTKOVÁ, M. et al. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami I. Brno: Paido, 2007, s. 93 - 98. První, 273. publikace. ISBN 978-80-7315-163-8.
    2. BAZALOVÁ, Barbora. Role sociálních služeb v procesu inkluzivního vzdělávání. In BARTOŇOVÁ, Miroslava a Marie VÍTKOVÁ. Přístupy ke vzdělávání žáků se specifickými poruchami učení na základní škole. 1. vydání. Brno: Paido, 2007, s. 65-192. ISBN 978-80-7315-150-8.

    2006

    1. VOJTOVÁ, Věra. Problematika efektivity výuky žáků s rizikem poruchy emocí a chování. In Pokorná, V. Inkluzivní a kognitivní edukace. 1. vyd. Praha: Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2006, s. 129-141, 11 s. ISBN 80-7290-258-X.
Zobrazit podrobně
Zobrazeno: 4. 11. 2024 04:39