Masarykova univerzita

Výpis publikací

česky | in English

Filtrování publikací

    2009

    1. SMOLÍK, Josef a Vladimír VAĎURA. Šílení střelci ve školách. Psychologie Dnes. Praha: Portál, 2009, roč. 2009, č. 4, s. 46-49. ISSN 1212-9607.

    2008

    1. KRÁTKÁ, Jana a Patrik VACEK. Computer Game Literacy in the Czech Republic: Its Goals, Notion and Concurrent Curriculum Agenda Perspectives. In FROG - Vienna Games Conference 2008. Vienna: Universität Wien, 2008, s. 1-5.
    2. KRÁTKÁ, Jana a Patrik VACEK. Computer Game Literacy in the Czech Republic: Its Goals, Notion and Concurrent Curriculum Agenda Perspectives. In F.R.O.G. - Vienna Games Conference: Abstracts. 2008.
    3. NĚMEC, Jiří. Edutainment - trendy v oblasti volného času. In Sýkora, J. (ed.) Výchova a volný čas 3. 1. vyd. Hradec Králové: Gaudeamus, 2008, s. 59-66. ISBN 978-80-7041-730-0.
    4. NĚMEC, Jiří. Volný čas dětí a mládeže - Zábava nebo výchova? In Pedagogika volného času, teória a prax. 1. vyd. Trnava: Trnavská univerzita, Pedagogická fakulta, 2008, s. 75-82. ISBN 978-80-8082-171-5.
    5. VACEK, Patrik a Jana KRÁTKÁ. Wire Aesthetics: The Computer Game Generated Image And Its Representation Discipline in System Shock. In Society for Cinema and Media Studies, Philadelphia, USA. 2008.

    2006

    1. DAŇKOVÁ, Irena. SCHOOL, CHILDREN, COMPUTER AND HEALTH. In ŘEHULKA, Evžen. SCHOOL AND HEALTH 21(1), VOLS 1 AND 2. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2006, s. 693-700. ISBN 978-80-7315-119-5.

    2002

    1. VACULÍK, Martin. Ve světě počítačových her. Psychologie dnes. Praha: Portál, 2002, roč. 6/2002, č. 6, s. 16-17. ISSN 1211-5886.

    2001

    1. VACULÍK, Martin. Hráči počítačových her a jejich vztahy s rodiči a přáteli. Československá psychologie: Časopis pro psychologickou teorii a praxi. Praha: Academia, 2001, XLV, č. 2, s. 143-151. ISSN 0009-062X.
    2. VACULÍK, Martin. Výkonová motivace hráčů počítačových her v adolescenci. In Psychologické otázky adolescence. 2001. vyd. Brno: PSÚ AV ČR, 2001, s. 103-113. ISBN 80-7326-001-8.

    2000

    1. PROKEŠ, Josef. Člověk a počítač aneb svítání digitální kultury. Brno: Sursum, 2000, 88 s. ISBN 80-85799-82-0.
    2. VACULÍK, Martin. Elektronické hry, sebepojetí, sociální dovednosti a sociální interakce. Zprávy - Psychologický ústav AV ČR. Brno: Psú AVČR, 2000, roč. 6, č. 1, s. 1-11. ISSN 1211-8818.
    3. VACULÍK, Martin. Eysenckova typologie osobnosti hráčů počítačových her. In Integrativní funkce osobnosti. Brno: FSS MU, 2000, s. 193-199.
    4. VACULÍK, Martin. Percepce a hodnocení interpersonálního chování hráčů počítačových her. In Sociální procesy a osobnost 2000. Brno: PSú AV ČR, MU, 2000, s. tisk, 9 s.
    5. VACULÍK, Martin. Psychologické a sociální charakteristiky hráčů počítačových her v adolescenci. disertační práce. Brno: FSS MU, 2000, 145 s.
    6. VACULÍK, Martin. Sebehodnocení hráčů počítačových her v adolescenci. Československá psychologie. Praha: AV ČR, 2000, roč. 44, č. 2, s. 279-286. ISSN 0009-062X.

    1999

    1. VACULÍK, Martin. Charakteristiky hráčů počítačových her v adolescenci. Československá psychologie. Praha: AV ČR, 1999, roč. 43, č. 2, s. 165-179. ISSN 0009-062X.
Zobrazit podrobně
Zobrazeno: 9. 11. 2024 04:18