Masarykova univerzita

Výpis publikací

česky | in English

Filtrování publikací

    2008

    1. BRÜCKMANN, Maja a Tomáš JANÍK. Diagram obsahové struktury vyučovací hodiny: ukázka z výuky fyziky. In JANÍK, Tomáš a kol. Metodologické problémy výzkumu didaktických znalostí obsahu. Brno: Paido, 2008, s. 89-101. Pedagogický výzkum v teorii a praxi. Svazek 10. ISBN 978-80-7315-165-2.
    2. VACULOVÁ, Ivana. Dovednosti žáků základní školy ve výuce fyziky: výzkum dovedností a procesu jejich osvojování. Pedagogická orientace. Brno: Konvoj, 2008, roč. 2008, č. 2, s. 3-21. ISSN 1211-4669.
    3. JANÍK, Tomáš, Marcela JANÍKOVÁ, Petr NAJVAR a Veronika NAJVAROVÁ. Ziele und Zielorientierung im Physikunterricht: Einblicke in die Überzeugungen von tschechischen Physiklehrern. Zeitschrift für Didaktik der Naturwissenschaften. 2008, roč. 14, č. 1, s. 201-217. ISSN 0949-1147.

    2007

    1. JANÍK, Tomáš a Marcela JANÍKOVÁ. Blicke auf Physikunterricht in der Tschechischen Republik: Ausgewählte Ergebnisse der CPV Videostudie Physik. In NORDMEIER, V., A. OBERLÄNDER a H. (Hrsg.) GRÖTZEBAUCH. Didaktik der Physik - Regensburg 2007. Beiträge zur Frühjahrstagung der DPG. Berlin: Lehmanns Media, 2007, s. 1-12. ISBN 3-86541-255-6.
    2. JANÍK, Tomáš. Cílová orientace ve výuce fyziky: exkurz do subjektivních teorií učitelů. Pedagogická orientace. 2007, roč. 18, č. 1, s. 12-33, 21 s. ISSN 1211-4669.
    3. VACULOVÁ, Ivana. Dovednosti žáků základní školy ve výuce fyziky: výzkum dovedností a procesu jejich osvojování. In Aktuální problémy pedagogiky ve výzkumech studentů doktorských studijních programů V. Olomouc: VOTOBIA, 2007, s. 379-384. ISBN 978-80-7220-306-2.
    4. JANÍK, Tomáš, Marcela MIKOVÁ a Petr NAJVAR. The Structure of Physics Instruction in the Czech Republic: The research approach and results from CPV video study. In CSAPÓ, Benö a Csaba CSÍKOS. 12th European Conference for Research on Learning and Instruction: Developing Potentials for Learning. Budapest: EARLI, 2007, s. 147-147. ISBN 978-963-482-836-5.
    5. JANÍK, Tomáš, Petr NAJVAR, Veronika NAJVAROVÁ a Jana PÍŠOVÁ. Uplatnění didaktických prostředků a médií ve výuce fyziky (se zvláštním zřetelem k učebnicím). In MAŇÁK, Josef a Petr KNECHT. Hodnocení učebnic. Brno: Paido, 2007, s. 82-97. Pedagogický výzkum v teorii a praxi. ISBN 978-80-7315-148-5.

    2006

    1. JANÍK, Tomáš, Marcela MIKOVÁ, Petr NAJVAR a Veronika NAJVAROVÁ. Příležitosti k učení ve výuce fyziky na 2. stupni základní školy aneb co ukázala CPV videostudie fyziky? Komenský - odborný časopis pro učitele základní školy. Brno: Pedagogická fakulta MU Brno, 2006, roč. 131, č. 2, s. 9-16. ISSN 0323-0449.
    2. JANÍK, Tomáš, Marcela MIKOVÁ, Petr NAJVAR a Veronika NAJVAROVÁ. Unterrichtsformen und -phasen im tschechischen Physikunterricht: Design und Ergebnisse der CPV Videostudie Physik. Zeitschrift für Didaktik der Naturwissenschaften. Kiel: IPN an der Universität Kiel, 2006, roč. 12, č. 1, s. 219-238. ISSN 0949-1147.

    2005

    1. JANÍK, Tomáš a Marcela MIKOVÁ. Metodologický postup videostudie CPV: analýza realizovaného kurikula ve výuce fyziky na 2. stupni základní školy. In Pedagogický výzkum: reflexe společenských potřeb a očekávání? Sborník příspěvků z XIII. Konference ČAPV. Olomouc: PdF UP, 2005, s. 102-106. ISBN 80-244-1079-6.
Zobrazit podrobně
Zobrazeno: 3. 7. 2024 03:37