VÁCLAVÍK, Ladislav. Promoting Learner Autonomy in Classes of Business English using Quizlet. In Kateřina Sedláčková, Barbora Chovancová and Štěpánka Bilová. The Teacher´s Role in Developing Learner Autonomy. 1. vyd. Hongkong: Candlin & Mynard ePublishing Limited, 2020, s. 122-131. Autonomous Language Learning Series. ISBN 978-1-6592-7135-5.
VÁCLAVÍK, Ladislav. The role of Quizlet in learning business vocabulary. CASALC Review. Česká a slovenská asociace učitelů jazykových center na vysokých školách, 2020, roč. 10, č. 1, s. 69-88. ISSN 1804-9435. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/CASALC2020-1-6.
VÁCLAVÍK, Ladislav. One step for the teacher, a huge leap for the learners: taking off planet Textbook in classes of business English. In IATEFL LASIG, Brno 2018. 2018.
ZOUNEK, Jiří a Ondřej BÁRTA. Budoucí učitelé – přichází éra „digitální“ generace? In 20. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu: Kvalita ve vzdělávání. 2012.
ZOUNEK, Jiří. E-learning - jedna z podob učení v moderní společnosti. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2009, 161 s. Spisy Filozofické fakulty Masarykovy univerzity. ISBN 978-80-210-5123-2.
ŠEĎOVÁ, Klára a Jiří ZOUNEK. ICT v rukou českých učitelů. Pedagogika. Praha: Univerzita Karlova - Pedagogická fakulta, 2009, roč. 2009, č. 1, s. 54 - 70. ISSN 0031-3815.
ŠVAŘÍČEK, Roman a Jiří ZOUNEK. E-learning ve vysokoškolské výuce pohledem empirického výzkumu. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity, Studia Paedagogica, U13. Brno: Masarykova univerzita, 2008, roč. 13, č. 1, s. 101-126. ISSN 1211-6971.
HRTOŇOVÁ, Nina, Petr FUČÍK a Martin SEBERA. How Do Teachers, Parents and Pupils Perceive the Impact of ICT on Education? In Information and Communication Technology in Education. 1. vyd. University of Ostrava: Univerzita Ostrava, 2008, s. 176-184, 8 s. ISBN 978-80-7368-577-5.
HOLOUBEK, Ivan, Jiří HŘEBÍČEK a Ladislav DUŠEK. ICT Tools For Environmental And Human Risk Assessment. In Proceedings of the iEMSs Fourth Biennial Meeting: International Congress on Environmental Modelling and Software (iEMSs 2008). Barcelona, Catalonia: International Environmental Modelling and Software Society (iEMSs), 2008, s. 2109-2117. ISBN 978-84-7653-074-0.
HŘEBÍČEK, Jiří a Ivan HOLOUBEK. iEMSs 2008: International Congress on Environmental Modelling and Software. Workshop 12: ICT Tools For Environmental And Human Risk Assessment. 2008.
PITNER, Tomáš a Pavel PEŠAT. Informatik in Tschechischen Schulen im Rahmen aktueller Bildungsreform. In Treffen des Arbeitskreises Didaktik der Informatik. 2008.
ZOUNEK, Jiří a Klára ŠEĎOVÁ. Jak zkoumat ICT v každodenní práci učitele aneb videostudie jako kvalitativní metoda. Orbis scholae. Praha: PedF UK, 2008, roč. 2, č. 1, s. 137 - 148. ISSN 1802-4637.
ŠČERBA, Tomáš. Niekoľko postrehov nad publikáciou Právo na internetu - spam a odpovědnost ISP. Časopis pro právní vědu a praxi. Brno: Masarykova univerzita. Právnická fakulta, 2008, roč. 2008, č. 2, 2 s. ISSN 1210-9126.
NAGY, Tibor, Milan KUBIATKO a Soňa NAGYOVÁ. Postoje žiakov v spojitosti s prípravou učiteľov v problematike implementácie IKT do vyučovacieho procesu. Informatika v škole. 2008, roč. 17, 33/34, s. 20-24. ISSN 1335-616X.
SVOBODA, Pavel. Attitudes of University Teachers to ICT. In Simulation and Distance Learning. Brno: The CATE 2007 Conference Brno, 2007, 6 s. ISBN 978-80-7231-240-5.
ŠEĎOVÁ, Klára a Jiří ZOUNEK. ICT a moc před tabulí. In Kvalitativní výzkum v pedagogických vědách. 1. vyd. Praha: Portál, 2007, s. 260-286. ISBN 978-80-7367-313-0.
KLIMEŠ, Daniel, Ladislav DUŠEK, Rostislav VYZULA, Miroslav KUBÁSEK, Daniel SCHWARZ, Radka SOŠKOVÁ, Jana KOPTÍKOVÁ, Jaroslav RÁČEK a Pavel ANDRES. ICT a řešení digitální knihovny chemoterapeutických režimů. In Edukační sborník 31. Brněnské onkologické dny a 21. Konference pro sestry a laboranty. Brno: Masarykův onkologický ústav, 2007, s. 58-60. ISBN 978-80-86793-09-2.
KLAPALOVÁ, Alena. ICT AND E-BUSINESS IN THE CZECH SMALL AND MICRO ENTERPRISES. International Journal of Research Trends in Social Sciences, Special Edition: Competing In Global and National Markets. Lithuania, 2007, roč. 1, č. 1, 16 s. ISSN 1822-3532.
ŠEĎOVÁ, Klára a Jiří ZOUNEK. ICT očima učitelů. In Učební materiály pro kvalitativní výzkum v pedagogice. Brno: Masarykova univerzita, 2007, s. 135-150, 15 s. ISBN 978-80-210-4359-6.
ZOUNEK, Jiří a Klára ŠEĎOVÁ. ICT v přípravě na výuku. In Svět výchovy a vzdělávání v reflexi současného pedagogického výzkumu. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, 2007, s. 1-7. ISBN 978-80-7040-991-6.
ZOUNEK, Jiří. ICT v životě dnešních základních škol (očima jejich ředitelů). Metodické rozhľady. Banská Bystrica, Slovensko: Edičné stredisko Metodického centra, 2007, roč. 16, č. 2, s. 22-25. ISSN 1335-0404.
KUBIATKO, Milan. How do teachers use information and communication technology in biology teaching. Online. In Information & Communication Technology in natural science education. Lithuania: Siauliai University Press, 2006, s. 46-50. ISBN 9986-38-711-6.
ZOUNEK, Jiří. ICT, digitální propast a vzdělávání dospělých: socioekonomické a vzdělávací aspekty digitální propasti v České republice. SPFFBU. Brno: Masarykova univerzita, 2006, roč. 2006, U11, s. 101-118, 19 s. ISSN 1211-6971.
ZOUNEK, Jiří a Martin SEBERA. Budoucí učitelé a inovace v oblasti informačních a komunikačních technologií. SPFFBU. Brno: Masarykova univerzita, 2005, roč. 2005, č. 10, s. 95-108. ISSN 1211-6971.
HANUŠOVÁ, Světlana, Pavel VÁŇA a Tamara VÁŇOVÁ. E-learningová podpora výuky cizích jazyků na PdF. In Od programovaného učení k e-learningu. 1. vyd. Ostrava: Pedagogická fakulta Ostravské univerzity, 2005, s. 34-38. ISBN 80-736-8053-X.
TRNA, Josef. Fyzika v jednoduchých pokusech. In DIDFYZ 2004. Information and Communication Technologies in Physics Education. Nitra (Slovensko): FPV UKF a pob. JSMF v Nitre, 2005, s. 167-171. ISBN 80-8050-810-0.
ZOUNEK, Jiří. ICT a prostředí podporující učení a vyučování v současné české škole. In Pedagogický výzkum: reflexe společenských potřeb a očekávání? Olomouc: Katedra pedagogiky s celoškolskou působností PF Univerzity Palackého, ČAPV, 2005, s. 362-365. ISBN 80-244-1079-6.
KLAPALOVÁ, Alena. ICT and e-business in the Czech small and micro enterprises. In POSTMODERN SOCIETY AND CONSUMPTION PATTERNS FROM THE PERSPECTIVE OF SOCIAL SCIENCES. první. Kaunas, Litva: Vilnius University, 2005, s. 252-268, 16 s. ISBN 9986-19-735-X.
ZOUNEK, Jiří. ICT and learning/teaching-friendly environment in Czech primary schools. In Education-line. Velká Británie: Brotherton Library, University of Leeds, 2005, s. 1-7.
ZOUNEK, Jiří. ICT and the Czech School Culture: on the Preliminary Stage of a Research Project. In Education-line. Velká Británie: Brotherton Library, University of Leeds, 2005, s. 1-7.
ZOUNEK, Jiří. ICT in management of Czech primary schools from point of view of heads. In Dealing with Diversity: a Key Issue for Educational Management. Brno: Masarykova univerzita v Brně, 2005, s. 62-63. ISBN 80-210-3821-7.
KALLABOVÁ, Eva a Bohumil FRANTÁL. Motivace a způsoby využívání telekomunikačních technologií obyvateli malých měst. In VAISHAR, Antonín a Vladimír IRA. Geografická organizace Česka a Slovenska v současném období. Ostrava: Ústav geoniky AV ČR, 2005, s. 108-116, 8 s. ISBN 80-86407-05-5.
TRNA, Josef, Eva TRNOVÁ, Krystyna SUJAK-LESZ, Jan LESZ a Andrzej KRAJNA. Projekt SYSTEM jako příklad mezinárodního využití ICT v přípravě učitelů přírodovědy. In DIDFYZ 2004. Information and Communication Technologies in Physics Education. Nitra (Slovensko): FPV UKF a pob. JSMF v Nitre, 2005, s. 232-236. ISBN 80-8050-810-0.
KALLABOVÁ, Eva a Bohumil FRANTÁL. Use of Telecommunication and Information Technologies by Inhabitants of Small Moravian Towns. Moravian Geographical Reports. Brno: Institute of Geonics AS CR, 2005, roč. 13, č. 1, s. 25-37, 12 s. ISSN 1210-8812.
KUBIATKO, Milan. Využívanie IKT na slovenských stredných školách učiteľmi biológie. Biologie-Chemie-Zeměpis. 2005, roč. 14, č. 5, s. 225-229. ISSN 1210-3349.
ZOUNEK, Jiří. Vývoj a proměna školy a ICT. In Poškole 2005. Sborník národní konference o počítačích ve škole. Monínec u Sedlce - Prčice: Mezinárodní organizační výbor Poškole, Jednota školských informatiků, 2005, s. 290-299. ISBN 80-239-4633-1.
ZOUNEK, Jiří. ICT a kultura české školy: k předvýzkumné fázi výzkumného projektu. In Profese učitele a současná společnost. Ústí nad Labem: Univerzita J. E. Purkyně, 2004, s. 1-6. ISBN 80-7044-571-8.
ZOUNEK, Jiří. ICT v současné české škole pohledem vybraných médií. In Poškole 2004. 2004. vyd. Lázně Sedmihorky: Mezinárodní organizační výbor Poškole, Jednota školských informatiků, 2004, s. 28-35. ISBN 80-239-2598-9.
ZOUNEK, Jiří. K problematice konvergence informačních a komunikačních technologií a školy. SPFFBU. Brno: Masarykova univerzita v Brně, 2004, roč. 2004, U 9, s. 111-126, 17 s. ISSN 1211-6971.
ZOUNEK, Jiří. K roli ICT v klíčových oblastech fungování školy a její kultury. In 11. konference ČAPV: Sociální a kulturní souvislosti výchovy a vzdělávání: Sborník referátů. Brno: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta, 2003, s. 1-7, 8 s.
KVIZDA, Martin. Nové směry celoživotního vzdělávání. In International Scientific Days 2001. 1. vyd. Nitra: SPU, 2001, s. 1349-1354. ISBN 80-7137-870-4.