HORÁKOVÁ, Radka. Informovanost pedagogů o integraci žáků se sluchovým postižením. In Potměšil, M. a kol. Psychosocální aspekty sluchového postižení. první. Brno: Masarykova univerzita, 2010, s. 155-173, 18 s. ISBN 978-80-210-5184-3.
KNOPOVÁ, Blanka. Hudební výchova a její možnosti při rozvoji komunikačních dovedností u dětí se specifickými poruchami učení. In Vzdělávání žáků s narušenou komunikační schopností. 1. vyd. Brno: Paido, Brno, 2008, s. 167-174, 7 s. Pedagogické publikace. ISBN 978-80-7315-168-3.
KNOPOVÁ, Blanka. Hudební výchova a její možnosti při rozvoji komunikačních kompetencí. In Klenková, Vítková. Vzdělávání žáků s narušenou komunikační schopností. 1. vyd. Brno: Paido, 2008, s. 61-64, 143 s. ISBN 978-80-7315-167-6.
MACKOVÁ, Marie. Nové trendy ve výuce komunikace. In Zborník z II. vedeckej konferencie pedagogických pracovníkov v ošetrovaťelstve. 2008. vyd. Trenčín: Fakulta zdravotníctva, TU Alexandra Dubčeka v Trenčíně, 2008, s. 118-121, 3 s. ISBN 978-80-8075-265-1.
ZÍTKOVÁ, Jitka. Uplatňování komunikačního zřetele v čítankách pro primární školu. In Komunikace a výuka českého jazyka a literatury. 1. vyd. Brno: PdF MU, 2008, s. 109-115. ISBN 978-80-210-4533-0.