MALÍŘ, Jiří. K politické kultuře na sklonku starého Rakouska: mechanismus vzniku politické strany v éře masových stran. In Cestou dějin 2 - On the Road of History 2. Uspořádala Eva Semotanová. 1. vyd. Praha: Historický ústav, 2007, s. 239-265. Práce Historického ústavu AV ČR, sv. 16/2. ISBN 978-80-7286-112-5.
RIPKA, Vojtšch. Ideal Types in Political Marketing. Politologický časopis. Brno: Mezinárodní politologický ústav Masaryko, 2006, roč. 2006, č. 4, s. 439-447. ISSN 1211-3247.
TOMÁŠKOVÁ, Eva a Lucie KAŇOVSKÁ. Marketingová strategie vybraných politických stran před červnovými volbami. Marketing inspirations. Bratislava: Marketing inspirations, 2006, roč. 1, č. 2, s. 20-25. ISSN 1336-796X.
VYKOUPILOVÁ, Hana. Eurofederalismus v politice evropských politických stran. In DANČÁK, Břetislav, Petr FIALA a Vít HLOUŠEK. Evropeizace - Nové téma politologického výzkumu. Brno: IIPS, 2005, s. 400-409, 9 s. ISBN 80-210-3865-9.
VYKOUPILOVÁ, Hana. K problematice výzkumu evropského federalismu a evropských politických stran. In FIALA, Petr a Maxmilián STRMISKA. Víceúrovňové vládnutí: teorie, přístupy, metody. Brno: CDK, 2005, s. 254-264, 10 s. ISBN 80-7325-0748.
FIALA, Petr. Svobodomyslná strana Rakouska (FPÖ). In DANČÁK, Břetislav a Petr FIALA. Nacionalistické politické strany v Evropě. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 1999, s. 53-70. sborník. ISBN 80-210-2247-7.
FIALA, Petr. Teorie politické strany. Úvodní poznámky k otázce definice, typologie a funkcí politických stran. In ŠIMÍČEK, Vojtěch. Volby v demokracii. Brno: Nadace Mezinárodního politologického ústavu Právnické fakulty v Brně, 1995, s. 105-116.