česky | in English
Název anglicky: Model Solution of Archaeological Presentation by Product
RIV/00216224:14210/14:00085624 Učební texty pomůcky (vč. dílčích kapitol v učebnicích). Archeologie, antropologie, etnologie. čeština. Česká republika.
Hlavica, Michal (203 Česká republika, garant, domácí)
Klíčová slova anglicky: popularization; team management; public relations
Změnila: Mgr. Vendula Hromádková, učo 108933. Změněno: 1. 4. 2016 17:11.
Název anglicky: The marketing communication in the public administration
RIV/00216224:14560/06:00015882 Stať ve sborníku. Ekonomie. čeština. Česká republika.
Škarabelová, Simona (203 Česká republika, garant)
Klíčová slova anglicky: marketing communication;public administration;sponsoring;public relations
Změnila: Mgr. Simona Škarabelová, Ph.D., učo 7274. Změněno: 24. 11. 2006 12:04.
Název anglicky: Communication and Public Relations
Ekonomie. čeština. Česká republika.
Klíčová slova anglicky: Communication; Public Relations; NPO
Změnila: Mgr. Simona Škarabelová, Ph.D., učo 7274. Změněno: 18. 1. 2006 15:48.
Název česky: Manažerské nástroje pro vyhodnocování aktivit Public Relations
Název anglicky: Managerial tools for evaluating activities of Public Relations
Klíčová slova anglicky: Public Relations; evaluation; Macro model of evaluation
Změnila: Ing. Klára Kašparová, Ph.D., učo 16090. Změněno: 9. 1. 2006 16:54.
Název česky: Public Relations
Název anglicky: Public Relations
Klíčová slova anglicky: Public Relations; stakeholders; marketing; Grunigs models
Změnila: Ing. Klára Kašparová, Ph.D., učo 16090. Změněno: 9. 1. 2006 16:52.
Název anglicky: Public Relations, Lobbing, Marketing in Public Sector
Ekonomie. čeština. Česká republika.
Klíčová slova anglicky: Public Relations; Lobbing; Marketing in Public Sector
Změnila: Mgr. Simona Škarabelová, Ph.D., učo 7274. Změněno: 16. 12. 2003 16:34.
Název anglicky: The development of PR as an important tool of marketing
Klíčová slova anglicky: public relations; Czech firms; communications; PR agencies
Změnil: Ing. Michael Doležal, učo 551. Změněno: 4. 12. 2003 15:52.
Název anglicky: The principles of marketing
Klíčová slova anglicky: marketing; public relations; management;
Změnil: prof. PhDr. Aleš Sekot, CSc., učo 24446. Změněno: 29. 10. 2002 13:18.
Přír. čísla: 4200427941, 4200427942, 4200427943, 4200427944, 4200427945, 4200427946, 4200427947, 4200427948, 4200427949, 4200427950, 4200427951, 4200427952, 4200427953, 4200427954, 4200427955, 4200427956, 4200427957, 4200427958, 4200427959, 4200427960
Název anglicky: Bases of marketing
Klíčová slova anglicky: marketing; public relations
Změnil: prof. PhDr. Michal Charvát, CSc., učo 483. Změněno: 5. 3. 2004 12:37.
Přír. čísla: 2570202287, 4303000605, 4303000606, 4303000607, 4303000608, 4303000609
Název česky: Public relations a muzea
Název anglicky: Public relations and museums
RIV/00216224:14210/98:00030330 Článek v odborném periodiku. Umění, architektura, kulturní dědictví. čeština. Česká republika.
Holman, Pavel (203 Česká republika, garant)
Klíčová slova anglicky: public relations; museums; visitor; research
Změnil: Mgr. Pavel Holman, učo 1434. Změněno: 24. 2. 2010 15:19.