Masarykova univerzita

Výpis publikací

česky | in English

Filtrování publikací

    2014

    1. HLAVICA, Michal. Modelové řešení archeologické prezentace produktem. Online. In e-learningová podpora kurzu. Masarykova univerzita, 2014, 10 s.
      Kurz na elf.phil.muni.cz
      Název anglicky: Model Solution of Archaeological Presentation by Product
      RIV/00216224:14210/14:00085624 Učební texty pomůcky (vč. dílčích kapitol v učebnicích). Archeologie, antropologie, etnologie. čeština. Česká republika.
      Hlavica, Michal (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: popularization; team management; public relations

      Změnila: Mgr. Vendula Hromádková, učo 108933. Změněno: 1. 4. 2016 17:11.

    2006

    1. ŠKARABELOVÁ, Simona. Marketingová komunikace ve veřejné správě. In Veřejná správa 2006. Pardubice: Univerzita Pardubice, 2006, s. 437 - 442, 7 s. ISBN 80-7194-882-9.
      Název anglicky: The marketing communication in the public administration
      RIV/00216224:14560/06:00015882 Stať ve sborníku. Ekonomie. čeština. Česká republika.
      Škarabelová, Simona (203 Česká republika, garant)
      Klíčová slova anglicky: marketing communication;public administration;sponsoring;public relations

      Změnila: Mgr. Simona Škarabelová, Ph.D., učo 7274. Změněno: 24. 11. 2006 12:04.

    2005

    1. ŠKARABELOVÁ, Simona. Komunikace a Public Relations. 1. vydání. Brno: MU, 2005, 81 s. ISBN 80-210-3745-8.
      Název anglicky: Communication and Public Relations
      Ekonomie. čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: Communication; Public Relations; NPO

      Změnila: Mgr. Simona Škarabelová, Ph.D., učo 7274. Změněno: 18. 1. 2006 15:48.
    2. DOLEŽALOVÁ, Klára. Manažerské nástroje pro vyhodnocování aktivit Public Relations. In Nové trendy v podnikovom manažmente. 1. vyd. Košické Hámre: Royal Unicorn, s.r.o., Muškátová 30, 040 11 Košice, 2005, s. 40-46. ISBN 80-969181-3-3.
      Název česky: Manažerské nástroje pro vyhodnocování aktivit Public Relations
      Název anglicky: Managerial tools for evaluating activities of Public Relations

      Klíčová slova anglicky: Public Relations; evaluation; Macro model of evaluation

      Změnila: Ing. Klára Kašparová, Ph.D., učo 16090. Změněno: 9. 1. 2006 16:54.
    3. DOLEŽALOVÁ, Klára. Public Relations. In MEKON 2005 - Sborník příspěvků ze VII. ročníku mezinárodní konference. Ostrava: VŠB - Technická univerzita Ostrava, 2005, s. 63-66. ISBN 80-248-0846-3.
      Název česky: Public Relations
      Název anglicky: Public Relations

      Klíčová slova anglicky: Public Relations; stakeholders; marketing; Grunigs models

      Změnila: Ing. Klára Kašparová, Ph.D., učo 16090. Změněno: 9. 1. 2006 16:52.

    2003

    1. ŠKARABELOVÁ, Simona a Miroslav FORET. Komunikace s veřejností, public relations, lobbování, marketing ve veřejném sektoru. Doc. Ing. Jaroslav Rektořík, CSc., Doc. PhDr. Jan Šelešovský, CSc. - editoři. In Obecná část vzdělávání vedoucích úředníků ÚSC. 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita v Brně, 2003, s. 65-79. Učebnice ÚSC. ISBN 80-210-3278-2.
      Název anglicky: Public Relations, Lobbing, Marketing in Public Sector
      Ekonomie. čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: Public Relations; Lobbing; Marketing in Public Sector

      Změnila: Mgr. Simona Škarabelová, Ph.D., učo 7274. Změněno: 16. 12. 2003 16:34.
    2. DOLEŽAL, Michael. Vývojové tendence PR jako důležitého nástroje marketingu. In Rozvoj a podpora podnikatelských aktivit v málo rozvinutých regiónoch krajín strednej a východnej Európy. první. Košice: Ekonomická univerzita v Bratislavě, Podnikohospodárská fakulta Košice, 2003, s. 59 - 64, 147 s. ISBN 80-225-1723-2.
      Název anglicky: The development of PR as an important tool of marketing

      Klíčová slova anglicky: public relations; Czech firms; communications; PR agencies

      Změnil: Ing. Michael Doležal, učo 551. Změněno: 4. 12. 2003 15:52.

    2002

    1. SEKOT, Aleš a Michael DOLEŽAL. Marketing v kostce. 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita, 2002, 104 s. ISBN 80-210-2935-8.
      Název anglicky: The principles of marketing

      Klíčová slova anglicky: marketing; public relations; management;

      Změnil: prof. PhDr. Aleš Sekot, CSc., učo 24446. Změněno: 29. 10. 2002 13:18.
      Přír. čísla: 4200427941, 4200427942, 4200427943, 4200427944, 4200427945, 4200427946, 4200427947, 4200427948, 4200427949, 4200427950, 4200427951, 4200427952, 4200427953, 4200427954, 4200427955, 4200427956, 4200427957, 4200427958, 4200427959, 4200427960
    2. SEKOT, Aleš a Michal CHARVÁT. Základy marketingu. Brno: PAIDO, 2002, 55 s. edice pedagogické literatury. ISBN 80-7315-019-0.
      Název anglicky: Bases of marketing

      Klíčová slova anglicky: marketing; public relations

      Změnil: prof. PhDr. Michal Charvát, CSc., učo 483. Změněno: 5. 3. 2004 12:37.
      Přír. čísla: 2570202287, 4303000605, 4303000606, 4303000607, 4303000608, 4303000609

    1998

    1. HOLMAN, Pavel. Public relations a muzea. Muzejní obzory. Praha: Asoc. čes. a moravskosl. muz. a galerií, 1998, roč. 7., č. 1, s. 12-15. ISSN 1213-2152.
      Název česky: Public relations a muzea
      Název anglicky: Public relations and museums
      RIV/00216224:14210/98:00030330 Článek v odborném periodiku. Umění, architektura, kulturní dědictví. čeština. Česká republika.
      Holman, Pavel (203 Česká republika, garant)
      Klíčová slova anglicky: public relations; museums; visitor; research

      Změnil: Mgr. Pavel Holman, učo 1434. Změněno: 24. 2. 2010 15:19.
Zobrazeno: 8. 11. 2024 19:03