KAČER, Tomáš a Barbora DIEGO RIVERA PŘÍHODOVÁ. Prague Semiotic Stage Revisited II. In Theatralia. Revue současného myšlení o divadelní kultuře. 1. vyd. Brno: Katedra divadelních studií FF MU, Nakladatelství MU, 2014, s. 1 - 251.
HOSKOVEC, Tomáš. Od významu v jazyce ke smyslu v textu. O dobrodružství strukturalistické cesty. Slovo a slovesnost. Praha: Ústav pro jazyk český AV ČR, v.v.i., 2008, roč. 69/2008, 1-2, s. 110-130. ISSN 0037-7031.
OSOLSOBĚ, Ivo. PRINCIPIA PARODICA: posbírané papíry převážně o divadle. 1. vyd. Praha: Akademie múzických umění v Praze, 2007, 350 s. DAMU. ISBN 978-80-7331-082-0.
SEDLÁČEK, Marek. Analytický přístup jako prostředek k porozumění hudebnímu uměleckému dílu. In Musica viva in schola XVIII. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2004, s. 108-111. ISBN 80-210-3418-1.
SEDLÁČEK, Marek. Eco, Umberto. Teorie sémiotiky (A Theory of Semiotics). (Translated by Marek Sedláček). 1. vyd. Brno: JAMU, 2004, 410 s. JAMU. ISBN 80-85429-99-3.
URBÁNEK, Tomáš. Psychosémantika. Psychosémantický přístup ve výzkumu a diagnostice. 1. vyd. Brno: Psychologický ústav AV ČR a Nakladatelství Pavel Křepela, 2003, 361 s. (název edice a číslo svazku resp. verze - není). ISBN 80-86669-03-3.
SKOPAL, Pavel. Konstruovaný autor. Kino-Ikon : časopis pre vedu o filme a "pohyblivom obraze". Bratislava: Asociácia slovenských filmových klubov, 2002, roč. 6, č. 2, s. 172-176. ISSN 1335-1893.
OSOLSOBĚ, Ivo. Ostension nach 35, genauer gesagt nach 1613 Jahren - Autokommentar. BALAGAN: SLAVISCHES DRAMA, THEATER UND KINO. Postdam: Universität Postdam, 2002, roč. 8, č. 1, s. 58-70. ISSN 0949-4855.
SKOPAL, Pavel. Texty a kontexty sémiopragmatiky. In Cinematographica. Sborník prací FF MU: Otázky filmu a audiovizuální kultury. Brno: Masarykova univerzita, 2002, s. 19-27. ISBN 80-210-2992-7.
FILIPOVÁ, Helena a Siegfried ULBRECHT. Schwarz, W.: Prager Schule:Kontinuität und Wandel. Arbeiten zur Literaturästhetik und Poetik der Narration. Slavia. Praha: Euroslavica, 2000, roč. 69, č. 1, s. 87-90. ISSN 0037-6736.
OSOLSOBĚ, Ivo. Typology of Sings in Terms of a Typology of Communication Situations. In Sing, System and Function. Eds. Jerzy Pelc, Thomas A. Sebeok. Berlin - New York - Amsterdam: Mouton, 1984, s. 263-279.
OSOLSOBĚ, Ivo. Vienna`s Popular Musical Theatre as a Semiotics Institution. In Semiotics Unfolding. Proceedings of the 2nd Congress of AIS/IASS, Tasso Borbé (ed.). Den Haag - Berlin - New York: Mouton, 1984, s. 1739-1751, 12 s.
OSOLSOBĚ, Ivo. Cinquante ans apres..ou les quatre courants de la sémiologie tchécoslovaque contemporaine. In Panorama sémiotique. Helbo, André (ed.). Bruxelles: Creussettes, 1979, s. 1-5, 6 s.
OSOLSOBĚ, Ivo. Il teatro che parla, canta e balla - Teoria di una forma communicativa. In La semiotica nei Paesi slavi: Programmi-problemi-analisi. Milano: Feltrinelli, 1979, s. 546-574.