Masarykova univerzita

Výpis publikací

česky | in English

Filtrování publikací

    2008

    1. NESHYBOVÁ, Jarmila a Lada HEYDOVÁ. Uplatňují úřady místní správy ČR marketingový nástroj Relationship Marketing? (Vybrané výsledky empirického výzkumu). In Recenzovaný sborník příspěvků z Mezinárodní Baťovy konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky 2008. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2008, s. 152-158, 6 s. ISBN 978-80-7318-663-0.
      Název anglicky: Do the Czech Public administration Offices realize the using of Relationship Marketing
      RIV/00216224:14560/08:00024693 Stať ve sborníku. Řízení, správa a administrativa. čeština. Česká republika.
      Neshybová, Jarmila (203 Česká republika, garant) -- Heydová, Lada (203 Česká republika)
      Klíčová slova anglicky: Relationship marketing; stakeholder; relationship marketing in municipalities
      Druh sborníku: postkonferenční sborník
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnila: Ing. Jarmila Beránková, Ph.D., učo 62863. Změněno: 17. 6. 2008 12:08.

    2007

    1. NESHYBOVÁ, Jarmila a Simona ŠKARABELOVÁ. Marketing vztahů na obcích III. stupně v České republice. In Sociální ekonomika, sociální podnik a sociální kapitál. Sborník příspěvků z mezinárodní konference. 1. vyd. Ústí nad Labem: Fakulta sociálně ekonomická, Univerzhita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, 2007, s. 53-62. ISBN 978-80-7044-954-7.
      Název anglicky: Relationship Marketing in Third-level Townships in the Czech Republic
      RIV/00216224:14560/07:00020934 Stať ve sborníku. Sociologie, demografie. čeština. Česká republika.
      Neshybová, Jarmila (203 Česká republika, garant) -- Škarabelová, Simona (203 Česká republika)
      Klíčová slova anglicky: relationship marketing; municipality;methods and instruments of continuation and building-up; utility and usefulness evaluation of relationships; existing conflicts and barriers in relationships
      Druh sborníku: postkonferenční sborník
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnila: Ing. Jarmila Beránková, Ph.D., učo 62863. Změněno: 2. 2. 2010 06:48.

    2005

    1. KLAPALOVÁ, Alena. Relační marketing na trzích organizací. In Nové trendy v podnikovom manažmente. první. Košice: EU Bratislava, PHF Košice, 2005, s. 137-141, 4 s. ISBN 80-969181-3-3.
      Název česky: Relační marketing na trzích organizací
      Název anglicky: Relationship marketing at the organizational markets

      Klíčová slova anglicky: relationship marketing; specialities; b2b markets

      Změnila: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D., učo 1126. Změněno: 23. 11. 2005 12:18.
Zobrazeno: 23. 7. 2024 14:01