Název anglicky: Do the Czech Public administration Offices realize the using of Relationship Marketing
RIV/00216224:14560/08:00024693 Stať ve sborníku. Řízení, správa a administrativa. čeština. Česká republika.
Neshybová, Jarmila (203 Česká republika, garant) -- Heydová, Lada (203 Česká republika)
Klíčová slova anglicky: Relationship marketing; stakeholder; relationship marketing in municipalities
Druh sborníku: postkonferenční sborník
Mezinárodní význam: ano
Recenzováno: ano
Změnila: Ing. Jarmila Beránková, Ph.D., učo 62863. Změněno: 17. 6. 2008 12:08.
Název anglicky: Relationship Marketing in Third-level Townships in the Czech Republic
RIV/00216224:14560/07:00020934 Stať ve sborníku. Sociologie, demografie. čeština. Česká republika.
Neshybová, Jarmila (203 Česká republika, garant) -- Škarabelová, Simona (203 Česká republika)
Klíčová slova anglicky: relationship marketing; municipality;methods and instruments of continuation and building-up; utility and usefulness evaluation of relationships; existing conflicts and barriers in relationships
Druh sborníku: postkonferenční sborník
Mezinárodní význam: ano
Recenzováno: ano
Změnila: Ing. Jarmila Beránková, Ph.D., učo 62863. Změněno: 2. 2. 2010 06:48.
Název česky: Relační marketing na trzích organizací
Název anglicky: Relationship marketing at the organizational markets
Klíčová slova anglicky: relationship marketing; specialities; b2b markets
Změnila: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D., učo 1126. Změněno: 23. 11. 2005 12:18.