Masarykova univerzita

Výpis publikací

česky | in English

Filtrování publikací

    2008

    1. NESHYBOVÁ, Jarmila a Lada HEYDOVÁ. Uplatňují úřady místní správy ČR marketingový nástroj Relationship Marketing? (Vybrané výsledky empirického výzkumu). In Recenzovaný sborník příspěvků z Mezinárodní Baťovy konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky 2008. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2008, s. 152-158, 6 s. ISBN 978-80-7318-663-0.

    2007

    1. NESHYBOVÁ, Jarmila a Simona ŠKARABELOVÁ. Marketing vztahů na obcích III. stupně v České republice. In Sociální ekonomika, sociální podnik a sociální kapitál. Sborník příspěvků z mezinárodní konference. 1. vyd. Ústí nad Labem: Fakulta sociálně ekonomická, Univerzhita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, 2007, s. 53-62. ISBN 978-80-7044-954-7.

    2005

    1. KLAPALOVÁ, Alena. Relační marketing na trzích organizací. In Nové trendy v podnikovom manažmente. první. Košice: EU Bratislava, PHF Košice, 2005, s. 137-141, 4 s. ISBN 80-969181-3-3.
Zobrazit podrobně
Zobrazeno: 20. 8. 2024 07:08