Masarykova univerzita

Výpis publikací

česky | in English

Filtrování publikací

    2008

    1. KONEČNÁ, Věra. Self-concept of the intellectually gifted children - sex differences. In 11th International Conference of European Council for High Ability in Prague. 2008. ISBN 978-80-7387-172-7.

    2007

    1. MUDRÁK, Jiří. Going all the way: Theories, models and determinants of high achievement development. The New Educational Review. 2007, roč. 11/2007, č. 1, s. 127-146, 19 s. ISSN 1732-6729.
    2. MUDRÁK, Jiří. Když nadání není dar. Případová studie problematického vývoje nadání. In II. Medzinárodná konferencia doktorandov odborov psychológia a sociálna práca. Zborník z konferencie. Nitra: Univerzita Konštantína Filozofa, 2007, 11 s. ISBN 978-80-8094-109-3.
    3. KONEČNÁ, Věra, Šárka PORTEŠOVÁ, Marie BUDÍKOVÁ a Helena KOUTKOVÁ. Sebepojetí rozumově nadaných dětí. Československá psychologie: Časopis pro psychologickou teorii a praxi. Praha: Academia, 2007, LI, č. 2, s. 105-116. ISSN 0009-062X.
    4. MUDRÁK, Jiří. Vývoj nadání z pohledu nadaných dětí a jejich rodičů: Vícepřípadová studie. In Sociální procesy a osobnost 2007. Brno: Psychologický ústav FF MU, 2007, s. 312-320. ISBN 978-80-7392-016-6.

    2006

    1. DVOŘÁKOVÁ, Jana, Šárka PORTEŠOVÁ, Lenka BUDÍNOVÁ a Mojmír TYRLÍK. Osobnostní a zájmové charakteristiky rozumově nadaných školsky podvýkonných žáků. Československá psychologie. Praha: Academia, 2006, roč. 50, č. 6, s. 523-534. ISSN 0009-062X.

    2005

    1. HAJNÁ, Věra. Sebepojetí intelektově nadaných dětí a dětí spadajících do pásma průměrné inteligence. In Vývoj a utváření osobnosti v sociálních a etnických kontextech. Brno: Masarykova univerzita, 2005, s. 319-326. ISBN 80-210-3804-7.
    2. HAJNÁ, Věra a Šárka PORTEŠOVÁ. Sebepojetí nadaných dětí a dětí "dvakrát výjimečných". In Sborník prací filozofické fakulty brněnské univerzity. Brno: Masarykova univerzita, 2005, s. 65-75. ISBN 80-210-3717-2.

    2004

    1. PORTEŠOVÁ, Šárka. Identification of gifted children by their school teachers and comparision of psychological, parental and teachers view on their personality and socio-emotional competences. Poster. In Educational technology for gifted education from Information age to knowledge Era. 2004. vyd. Pamplona, Spain: University of Navara, 2004, s. 165 -167, 2 s.
    2. HAJNÁ, Věra. Sebehodnocení intelektově nadaných dětí. In Sborník z konference Sociální procesy a osobnost. Bratislava: Ústav experimentálnej psychológie SAV, 2004, s. 133-139, 6 s. ISBN 80-88910-16-1.

    2003

    1. PORTESOVA, Sarka. Expertiza - posouzení projektu "Zřízení školy pro mimořádně nadané dětí" pro Obor školství Jihočeského krajského úřadu. 2003. vyd. Brno: Obor skolství Jihočeskeho krajskeho uradu, 2003, 6 s. verze 01.
    2. PORTEŠOVÁ, Šárka. Identification of young intellectualy gifted children for longitudinal developmental research. poster. In Development of human potential. 2003. vyd. Milano: European association for developmental psychology, 2003, s. 36-37.
    3. PORTEŠOVÁ, Šárka. Některé teoretické koncepce nadání. In Sborník prací Filozofické fakulty Masarykovy university. Brno: Masarykova universita v Brně, 2003, s. 41-53. ISBN 80-210-3130-1.

    2002

    1. PORTEŠOVÁ, Šárka. Perfectionism in Czech students. In 8.th International conference of European Council for High Ability. Proceedings of conference. Rhodes, Greece: European Council for High Ability, 2002, 37 s.

    2001

    1. PORTEŠOVÁ, Šárka. Perfekcionismus u nadaných adolescentů. nepublikovaná disertační práce, 2001, 200 s.
Zobrazit podrobně
Zobrazeno: 10. 11. 2024 11:43