Masarykova univerzita

Výpis publikací

česky | in English

Filtrování publikací

    2008

    1. KNECHT, Petr a Hana SVATOŇOVÁ. Developing Educational Cartography: Pupils criteria for selecting a school atlas. In Future prospects in Geography. 1. vyd. Liverpool: Liverpool University Press, 2008, s. 325-333. ISBN 978-0-9515847-4-3.

    2007

    1. KNECHT, Petr. Could We Designate Some Concepts in Czech Geography Textbooks as Problematic? In Changing Geographies: Innovative Curricula. 1. vyd. Oxford: Oxford Brookes University, 2007, s. 138-144. ISBN 0-9539850-7-5.
    2. KNECHT, Petr a Darina FOLTÝNOVÁ. K zamyšlení - geografie maloobchodu. Biologie, chemie, zeměpis : časopis pro výuku na základních a středních školách. Praha: Státní pedagogické nakladatelství, 2007, roč. 16, č. 1, s. 40-43. ISSN 1210-3349.
    3. KNECHT, Petr. Pupils' Criteria for the Verbal Didactical Transformation of Geographical Concepts in Geography textbooks. In Peace, democratization and reconciliation in textbooks and educational media. (Abstracts). 2007.

    2006

    1. KNECHT, Petr. Comparison of selected Czech geography textbooks. In Geografické aspekty stredoeurópskeho priestoru. 1. vyd. Nitra: Universita Konstantina filozofa v Nitre, 2006, 2 s. ISBN 80-8094-058-4.
    2. KNECHT, Petr. Frekvenční pojmová analýza učebnic sociálního zeměpisu pro ZŠ. In Výzkum aktuálních problémů pedagogiky a oborových didaktik. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2006, s. 150-154, 268 s. ISBN 80-210-4163-3.
    3. KNECHT, Petr a Martin WEINHÖFER. How do Czech teachers use and assess geography textbooks? In Geografické aspekty stredoeurópskeho priestoru. 1. vyd. Nitra: Univerzita Konstantina filozofa v Nitre, 2006, s. 66-76, 10 s. ISBN 80-8094-058-4.
    4. KNECHT, Petr a Martin WEINHŐFER. Jaká kritéria jsou důležitá pro učitele ŽŠ při výběru učebnic zeměpisu? Výsledky výzkumné sondy provedené na jihomoravských základních školách. In Současné metodologické přístupy a strategie pedagogického výzkumu. 1. vyd. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, 2006, s. 35-51. ISBN 80-7043-483-X.
    5. FOLTÝNOVÁ, Darina. Utility Of a GLOBE Data For Implementation GIS To School. In Geografické aspekty stredoeurópskeho priestoru. Nitra: Universita Konstantina Filozofa v Nitre, 2006, s. 55-120. ISBN 80-8094-058-4.
    6. FOLTÝNOVÁ, Darina. Vliv metakognitivních strategií podporovaných moderními informačními technologiemi na rozvoj dovedností žáků řídit vlastní učení na příkladu zeměpisného učiva. In Výzkum aktuálních problémů pedagogiky a oborových didaktik. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2006, s. 138-142. ISBN 80-210-4163-3.
    7. FOLTÝNOVÁ, Darina. Využití dat GLOBE pro implementaci GIS do škol. In Sborník abstraktů referátů z XXI. sjezdu České geografické společnosti. České Budějovice: Jihočeská univerzita, 2006, s. 163-370. ISBN 80-7040-879-0.
Zobrazit podrobně
Zobrazeno: 13. 11. 2024 17:07