Masarykova univerzita

Výpis publikací

česky | in English

Filtrování publikací

    2006

    1. BENEŠOVÁ, Pavla. Herbstbilder der Stadt Brünn - projekt kreativního psaní pro posílení autonomního učení. In Autonomie a cizojazyčná výuka. Autonomie v teorii, edukační praxi a lingvodidaktickém výzkumu. Brno: Masarykova univerzita, 2006, s. 203-211. ISBN 80-210-4164-1.
      Název česky: Herbstbilder der Stadt Brünn - projekt kreativního psaní pro posílení autonomního učení
      Název anglicky: Herbstbilder der Stadt Brünn - project of creative writing supporting self-regulated learning
      RIV/00216224:14410/06:00016152 Stať ve sborníku. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Benešová, Pavla (203 Česká republika, garant)
      Klíčová slova anglicky: creativity;creative writing;self-regulated learning;learning strategies;german training
      Druh sborníku: postkonferenční sborník
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. Pavla Marečková, Ph.D., učo 15352. Změněno: 5. 6. 2009 12:00.
    2. FOLTÝNOVÁ, Darina. Vliv metakognitivních strategií podporovaných moderními informačními technologiemi na rozvoj dovedností žáků řídit vlastní učení na příkladu zeměpisného učiva. In Výzkum aktuálních problémů pedagogiky a oborových didaktik. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2006, s. 138-142. ISBN 80-210-4163-3.
      Název česky: Vliv metakognitivních strategií podporovaných moderními informačními technologiemi na rozvoj dovedností žáků řídit vlastní učení na příkladu zeměpisného učiva
      Název anglicky: Influence of Metacognition Strategies Supporting of Modern Information Technologies on Development Skills of Pupils to Direct Self-Regulated Learning on Example Geography Curriculum
      RIV/00216224:14310/06:00031783 Stať ve sborníku. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Foltýnová, Darina (203 Česká republika, garant)
      Klíčová slova anglicky: didactics of geography ; educational research ; self-regulated learning ; metacognitive strategie
      Druh sborníku: předkonferenční sborník
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. Bc. Darina Mísařová, Ph.D., učo 40917. Změněno: 28. 3. 2010 23:21.

    2005

    1. JANÍKOVÁ (EDS.), Janíková. Autonomie v procesu učení a vyučování cizích jazyků. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2005, 92 s. x1. ISBN 80-210-3919-1.
      Název česky: Autonomie v procesu učení a vyučování cizích jazyků
      Název anglicky: Autonomy in Foreign Language Learning and Teaching
      Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: autonomy; self-regulated learning; foreign language learning and teaching; study skills

      Změnila: prof. PhDr. Věra Janíková, Ph.D., učo 1445. Změněno: 2. 6. 2009 08:31.
    2. JANÍK, Tomáš. Nkolik poznámek k autoregulovanému uení. In JANÍKOVÁ, Věra. Autonomie v procesu učení a vyučování cizích jazyků. Brno: MU, 2005, s. 7-16. ISBN 80-210-3919-1.
      Název česky: Několik poznámek k autoregulovanému učení
      Název anglicky: Remarks on self-regulated learning
      RIV/00216224:14410/05:00013295 Stať ve sborníku. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Janík, Tomáš (203 Česká republika, garant)
      Klíčová slova anglicky: self-regulated learning; learning strategies; metacognition; PISA

      Změnil: prof. PhDr. Tomáš Janík, Ph.D., M.Ed., učo 17210. Změněno: 15. 5. 2007 17:52.
    3. FOLTÝNOVÁ, Darina. Rozvoj metakognitivních strategií v projektové výuce zeměpisu. In Aktuální problémy pedagogiky. 2005. vyd. Olomouc: VOTOBIA Olomouc, 2005, s. 63-67, 330 s. ISBN 80-7220-246-4.
      Název česky: Rozvoj metakognitivních strategií v projektové výuce zeměpisu
      Název anglicky: Development Of Metacognitive Strategies In Project Education Of Geography
      RIV/00216224:14410/05:00031787 Stať ve sborníku. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Foltýnová, Darina (203 Česká republika, garant)
      Klíčová slova anglicky: modern technology ; project education ; metacognitive strategies ; self-regulated learning
      Druh sborníku: předkonferenční sborník
      Mezinárodní význam: ano

      Změnila: Mgr. Bc. Darina Mísařová, Ph.D., učo 40917. Změněno: 28. 3. 2010 23:18.
    4. JANÍKOVÁ, Věra. Učební strategie jako jedna z cest k autonomnímu učení se cizím jazykům. In Autonimie v procesu učení a vyučování cizích jazyků. 1. vyd. Brno: PdF MU, 2005, s. 41-52. x1. ISBN 80-210-3919-1.
      Název česky: Učební strategie jako jedna z cest k autonomnímu učení se cizím jazykům
      Název anglicky: Learning strategies as a Way to Autonomy in Foreign Language Learning
      RIV/00216224:14410/05:00013112 Kapitola resp. kapitoly v odborné knize. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Janíková, Věra (203 Česká republika, garant)
      Klíčová slova anglicky: learning strategies; foreign language learning and teaching; self-regulated learning

      Změnila: prof. PhDr. Věra Janíková, Ph.D., učo 1445. Změněno: 2. 6. 2009 08:28.
Zobrazeno: 27. 5. 2024 03:44