Masarykova univerzita

Výpis publikací

česky | in English

Filtrování publikací

    2007

    1. HORKÁ, Hana, Oldřich ŠIMONÍK a Stanislav STŘELEC. Hodnoty a výchova. 2007.
    2. HORKÁ, Hana, Oldřich ŠIMONÍK a Stanislav STŘELEC. Hodnoty a výchova. In Hodnoty a výchova. první. Brno: MSD, spol. s.r.o., 2007, 524 s. ISBN 978-80-86633-78-7.
    3. BRYCHOVÁ, Alice. Lehrerfortbildung im Bereich der Benutzung des Instrumentes Europäisches Sprachenportfolio.Ein Bericht. In Brünner Hefte zur Didaktik, Sprach- und Literaturwissenschaft. Brno: Masarykova univerzita, 2007, s. 60-64. ISBN 978-80-210-4501-9.
    4. ŠIMONÍK, Oldřich. Podpora nadání - významný společenský úkol. In Hodnoty a výchova. první. Brno: MSD, spol. s.r.o., 2007, s. 450-456. ISBN 978-80-86633-78-7.
    5. HORKÁ, Hana. SOCIÁLNĚ-AFEKTIVNÍ DOMÉNA V PROFESIONÁLNÍ PŘÍPRAVĚ UČITELŮ. In Proměny vzdělávání. první. Hradec Králové: Gaudeamus, Univerzita Hradec Králové, 2007, s. 39-43. ISBN 978-80-7041-033-2.
    6. ŠIMONÍK, Oldřich. Výuka didaktiky a výchova k hodnotám. In Hodnoty a výchova. první. Brno: MSD, spol. s.r.o., 2007, s. 442-449. ISBN 978-80-86633-78-7.

    2003

    1. JANÍK, Tomáš. Zur reflexiven LehrerInnenbildung. In Erste Schritte in die Unterrichtspraxis - Texte, Materialen, Berichte/First Steps into Teaching Practice - Study Material, Reports. Brno: Paido, 2003, s. 78-84. Edice pedagogické litratury. ISBN 80-7315-043-3.

    2002

    1. JŮVA, Vladimír. Einige Tendenzen in der Entwicklung des humanwissenschaftlichen Teils der GrundschullehrerInnenausbildung in der Tschechischen Republik. Gabriele Khan-Svik, Elisabeth Persy, Tamara Katschnig (ed.). In Grudschullehrerinnen- und -lehrerausbildung in den Humanwissenschaften Tschechien-Österreich. 1. vyd. Frankfurt am Main ad.: Peter Lang, 2002, s. 293-296. Schule - Wissenschaft - Politik, Band 15. ISBN 3-631-38328-1.
    2. JŮVA, Vladimír a Hana HORKÁ. Kommentar zur Entwicklung der humanwissenschaftlichen Ausbildung der GrundschullehrerInnen an der Pädagogischen Fakultät der Masaryk Universität Brno. Gabriele Khan-Svik, Elisabeth Persy, Tamara Katschnig (ed.). In Grudschullehrerinnen- und -lehrerausbildung in den Humanwissenschaften Tschechien-Österreich. 1. vyd. Frankfurt am Main ad.: Peter Lang, 2002, s. 247-266. není uvedeno.
    3. JŮVA, Vladimír a Hana HORKÁ. Kritische Stellungnahme zu den aktuellen Curricula für den humanwissenschaftlichen Bereich. Gabriele Khan-Svik, Elisabeth Persy, Tamara Katschnig (ed.). In Grudschullehrerinnen- und -lehrerausbildung in den Humanwissenschaften Tschechien-Österreich. 1. vyd. Frankfurt am Main ad.: Peter Lang, 2002, s. 181-200. Schule - Wissenschaft - Politik, Band 15.
Zobrazit podrobně
Zobrazeno: 11. 11. 2024 10:00