Masarykova univerzita

Výpis publikací

česky | in English

Filtrování publikací

    2021

    1. ZOUNEK, Jiří, Libor JUHAŇÁK, Hana STAUDKOVÁ a Jiří POLÁČEK. E-learning : učení (se) s digitálními technologiemi. 2. vyd. Praha: Wolters Kluwer ČR, 2021, 330 s. ISBN 978-80-7676-175-9.

    2012

    1. ZOUNEK, Jiří. E-learning : komplementarita a flexibilita přístupů k učení (se). 2012.
    2. ZOUNEK, Jiří a Petr SUDICKÝ. E-learning : učení (se) s online technologiemi. Vyd. 1. Praha: Wolters Kluwer Česká republika, 2012, 226 s. ISBN 978-80-7357-903-6.

    2009

    1. ZOUNEK, Jiří. E-learning - jedna z podob učení v moderní společnosti. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2009, 161 s. Spisy Filozofické fakulty Masarykovy univerzity. ISBN 978-80-210-5123-2.
    2. ZOUNEK, Jiří. Elearning ve školním vzdělávání. In PRŮCHA, Jan. Pedagogická encyklopedie. Praha: Portál, 2009, s. 277-281. ISBN 978-80-7367-546-2.
    3. NOVOTNÝ, Petr. Pracoviště jako prostor k učení. In Pracoviště jako prostor k učení. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2009, 97 s. ISBN 978-80-210-4918-5.
    4. NOVOTNÝ, Petr. Vzdělávání v institucích neformálního vzdělávání. In Pedagogická encyklopedie. 1. vyd. Praha: Portál, 2009, s. 520-525. neuv. ISBN 978-80-7367-546-2.
    5. NOVOTNÝ, Petr. Vzdělávání v institucích neformálního vzdělávání. In Pedagogická encyklopedie. 1. vyd. Praha: Portál, 2009, s. 520-525. ISBN 978-80-7367-546-2.

    2008

    1. STRÁNSKÁ, Zdenka a Ivana POLEDŇOVÁ. Adequate motivation for learning - a prerequisite for the development of a healthy pupils' development. In Řehulka, E. et al. School and Health 21, 3/2008 Contemporary School Practice and Health Education. 1. vyd. Brno: MSD, s.r.o., 2008, s. 25-30. School and Health 21. ISBN 978-80-7392-042-5.
    2. GREGAR, Tomáš a Jakub VAŠÍČEK. Anotace dat pro e-learning. In Sborník pátého ročníku konference o e-learningu --- SCO 2008. 1. vyd. Brno: Masaryk University, 2008, 6 s. ISBN 978-80-210-4613-9.
    3. POL, Milan a Petr NOVOTNÝ. Contemporary Issues in Workplace Learning. In Asia-Europe Conference on Lifelong Learning. Peking. 2008.
    4. NOVOTNÝ, Petr. Dealing with essential questions of workplace learning. 2008.
    5. NOVOTNÝ, Petr. Employee-Driven Innovation and Workplace Learning in Small and Medium Sized Enterprises in the Czech Republic. In Employee-Driven Innovation and Workplace Learning in Small and Medium-Sized Enterprises in Europe. 2008.
    6. JANÍK, Tomáš. K problémům stojícím v pozadí tvorby a realizace kurikula základního vzdělávání v České republice. In NOVOTNÁ, Jitka (ed.). Škola v dialogu kultury, pedagogiky a společnosti. Liberec: FP TUL, 2008, s. 39-58. ISBN 978-80-7372-414-6.
    7. NOVOTNÝ, Petr. Learning for work and for workplace: Overt and covert worlds of learning and education in the Czech Republic. Lifelong Learning in Europe. Helsinki: KVS Foundation, 2008, XIII, č. 4, s. 242-247. ISSN 1239-6826.
    8. NAJVAR, Petr a Veronika NAJVAROVÁ. The CPV Video Study: analysing teaching and learning in Czech lower-secondary classes. 2008.
    9. NAJVAROVÁ, Veronika a Petr NAJVAR. The CPV Video Study of English: analysing the processes of teaching and learning in Czech lower-secondary English classes. 2008. vyd. 2008.
    10. VACULOVÁ, Ivana, Josef TRNA a Tomáš JANÍK. Učební úlohy ve výuce fyziky na 2. stupni základní školy: vybrané výsledky CPV videostudie fyziky. Pedagogická orientace. 2008, roč. 18, č. 4, s. 59-79. ISSN 1211-4669.
    11. NAJVAR, Petr a Tomáš JANÍK. Videostudie ve výzkumu vyučování a učení. Orbis scholae. 2008, roč. 2, č. 1, s. 7-28, 21 s. ISSN 1802-4637.
    12. HRBÁČEK, Jiří. Vytváření multimediálních výukových opor. 2008.
    13. COLLIER, Aaron Marc. Webquest. In sborník 5. ročníku konference o elektronické podpoře výuky SCO 2008. 1. vyd. 2008. ISBN 978-80-210-4613-9.

    2007

    1. STRÁNSKÁ, Zdenka a Ivana POLEDŇOVÁ. Adekvátní motivace k učení - předpoklad rozvoje zdravé osobnosti žáků. 2007.
    2. HANUŠOVÁ, Světlana, Hana ČUJKOVÁ a Jana ZERZOVÁ. Course Design in an ELTE Study Programme. In English Projects in Teaching and Research in Central Europe. 1. vyd. Gottingen: Cuvillier Verlag, 2007, s. 107-114. ISBN 978-3-86727-664-1.
    3. NOVOTNÝ, Petr. Decoding working places as learning spaces. 2007.
    4. BAZALOVÁ, Barbora. E-learningová podpora výuky předmětu SP4MK_S4e2 Specializace 4e Edukace jedinců s mentálním postižením 2+. 2007.
    5. ŠEĎOVÁ, Klára a Jiří ZOUNEK. ICT a moc před tabulí. In Kvalitativní výzkum v pedagogických vědách. 1. vyd. Praha: Portál, 2007, s. 260-286. ISBN 978-80-7367-313-0.
    6. ZOUNEK, Jiří. ICT v životě dnešních základních škol (očima jejich ředitelů). Metodické rozhľady. Banská Bystrica, Slovensko: Edičné stredisko Metodického centra, 2007, roč. 16, č. 2, s. 22-25. ISSN 1335-0404.
    7. HRBÁČEK, Jiří. Jak jednoduše na multimediální výukové opory. In Moderní technologie ve výuce. Brno: MSD s.r.o. Brno, Skorkovského 70a, 2007, s. 81-83. ISBN 978-80-7392-003-6.
    8. ŠEĎOVÁ, Klára a Jiří ZOUNEK. Jak pracují dnešní učitelé s ICT? Učitelské listy. Praha: Agentura Strom, 2007, roč. 15, č. 3, s. 2-4. ISSN 1210-6313.
    9. MAŇÁK, Josef, Tomáš JANÍK, Veronika NAJVAROVÁ a Petr KNECHT. Kurikulum v proměnách školy. 2007.
    10. RABUŠICOVÁ, Milada a Lucie KOZÁKOVÁ. Learning a Foreign Language as a Part of Early Childhood Education. In Early Childhood Education, An International Encyclopedia. 1. vyd. Westport, Connecticut, London: Praeger Publishers, 2007, s. 1048-1053. 4. Vol. ISBN 0-313-34143-5.
    11. HRBÁČEK, Jiří. Moderní technologie ve výuce. Překlad anotací J. Slabý. 2007.
    12. NOVOTNÝ, Petr. Starší nebo moudřejší? Potřeba učit se a vzdělávat u lidí ve věku 50+ v kontextu pracovního uplatnění. In Věk jako příležitost – Využijme potenciál zaměstnanců 50+. 2007.
    13. SOBĚSLAVSKÁ, Vendula. STRATEGIE OSVOJOVÁNÍ SLOVNÍ ZÁSOBY V CIZÍCH JAZYCÍCH - PROJEKT DISERTAČNÍ PRÁCE. In Aktuální problémy pedagogiky ve výzkumech studentů doktorských studijních programů V. Sborník příspěvků z V. ročníku studentské vědecké konference konané dne 13. prosince 2007. 1. díl. Olomouc: Votobia, 2007, s. 72 - 76, 6 s. ISBN 978-80-7220-306-2.
    14. HANUŠOVÁ, Světlana a Petr NAJVAR. The Age Factor and its Role in the Process of Foreign Language Learning and Teaching. In Complexity and Coherence. Approaches to Linguistic Research and Language Teaching. 1. vyd. Gottingen: Cuvillier Verlag, 2007, s. 97-105. ISBN 9783867272155.
    15. KRÁTKÁ, Jana a Patrik VACEK. Učit se učit o audiovizuální kultuře. Cinepur. Praha: FAMU a Sdružení přátel Cinepuru, 2007, VIII, č. 49, s. 33-33. ISSN 1213-516X.
    16. VLČKOVÁ, Kateřina. Umí se žáci na konci základního vzdělávání učit cizí jazyk? Evaluace kompetence k učení ve vzdělávací oblasti (cizí) jazyk a jazyková komunikace. Komenský. Brno: PdF MU, 2007, roč. 131, č. 3, s. 4 -8. ISSN 0323-0449.

    2006

    1. JANÍKOVÁ, Věra. Die Qualität von Lehre und Unterricht vor neuen Herausforderungen! Kompetenzen - Standards - Module. 2006.
    2. ZOUNEK, Jiří. E-learning a vzdělávání. Několik pohledů na problematiku e-learningu. Pedagogika. Praha: PedF UK, 2006, LVI, č. 4, s. 335-347. ISSN 0031-3815.
    3. ZOUNEK, Jiří. ICT v životě základních škol. I. vydání. Praha: Triton, 2006, 160 s. Pedagogika. ISBN 80-7254-858-1.
    4. JANÍK, Tomáš. Problémy české základní školy z pohledu výzkumu (2000-2005). Komenský. Brno: PdF MU, 2006, roč. 131, č. 1, s. 17-25. ISSN 0323-0449.
    5. MAŇÁK, Josef a Tomáš JANÍK. Problémy kurikula české základní školy. Brno: MU, 2006, 330 s. ISBN 80-210-4125-0.
    6. HRBÁČEK, Jiří a Helena ZLÁMALOVÁ. Role of Pedagogues in the Alternative Forms of Education. In 7th International conference Virtual University. Bratislava: STU Bratislava, TU košice, University St. Polen, European Association of Telematics Applications, Slovenská e-akadémia,n. o., 2006, s. 188-192, 274 s. ISBN 80-227-2542-0.
    7. HRBÁČEK, Jiří. Testování kvality výukových opor a vlivu činnosti tutora. In Distanční vzdělávání v České republice - současnost a budoucnost, IV. národní konference. první. Ediční středisko VŠB-Tech. univ. Ostrava: CSVŠ-NCDiV, U lužického semnináře 13, 118 00 Praha 1, 2006, s. 138-737. ISBN 80-86302-36-9.
    8. GREGAR, Tomáš a Tomáš PITNER. Vizualizace dat ve výuce. In Sborník konference Informatika 2006. Brno: PEF MZLU Brno, 2006, s. 1-6. ISBN 80-7302-111-0.
    9. HRBÁČEK, Jiří. Využití Macromedia Studio 8 pro podporu výuky. In Pedagogický software 2006. České Budějovice: Scientific Pedagogical Publishing, 2006, s. 100-399. ISBN 80-85645-56-4.
    10. JANÍK, Tomáš a Petr NAJVAR. Zkoumání procesů vyučování a učení prostřednictvím videostudie. In Orbis Scholae. 1. vyd. Praha: Univerzita Karlova, 2006, s. 111-126. ISBN 80-7290-278-4.

    2005

    1. VOJTKOVÁ, Naděžda. Didaktika 2B. moodlinka. KAJ PdF Brno: KAJ PdF Brno, 2005.
    2. HANUŠOVÁ, Světlana a Petr NAJVAR. Do the Early Birds Really Catch the Worm? Demystifying the Factor of Early Age in Language Learning. In Theory and Practice in English Studies 3. Proceedings from the Eighth Conference of British, American and Canadian Studies. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2005, s. 208-211, 5 s. ISBN 80-210-3930-2.
    3. ZOUNEK, Jiří. ICT a prostředí podporující učení a vyučování v současné české škole. In Pedagogický výzkum: reflexe společenských potřeb a očekávání? Olomouc: Katedra pedagogiky s celoškolskou působností PF Univerzity Palackého, ČAPV, 2005, s. 362-365. ISBN 80-244-1079-6.
    4. ZOUNEK, Jiří. ICT and learning/teaching-friendly environment in Czech primary schools. In Education-line. Velká Británie: Brotherton Library, University of Leeds, 2005, s. 1-7.
    5. ZOUNEK, Jiří. ICT and the Czech School Culture: on the Preliminary Stage of a Research Project. In Education-line. Velká Británie: Brotherton Library, University of Leeds, 2005, s. 1-7.
    6. KUKLA, Lubomír a Martin ČUTA. Studie růstu a vývoje dětí brněnského výzkumného vzorku (projekt ELSPAC). In Vývoj a utváření osobnosti v sociálních a etnických kontextech. Brno: FSS MU Brno, Institut výzkumu dětí, mládeže a rodiny, prof. PhDr. Petr Macek, CSc., Mgr. Jiří Dalajka, 2005, s. 226-233. ISBN 80-210-3804-7.
    7. ZOUNEK, Jiří. Vývoj a proměna školy a ICT. In Poškole 2005. Sborník národní konference o počítačích ve škole. Monínec u Sedlce - Prčice: Mezinárodní organizační výbor Poškole, Jednota školských informatiků, 2005, s. 290-299. ISBN 80-239-4633-1.

    2004

    1. JANÍK, Tomáš. Die Europäische Dimension in der tschechischen Schule. In SEEBAUER, Renate. Europäische Dimension neu denken. Wien: Mandelbaum, 2004, s. 151-162. Mandelbaum. ISBN 3-85476-125-2.
    2. JANÍK, Tomáš. Inklusiven Unterricht gestalten. In SASSE, Andrea, Marie VÍTKOVÁ a Norbert STÖRMER. Integrations- und Sonderpädagogik in Europa. 2004. vyd. Bad Heilbrunn: Klinhardt, 2004, s. 203-208. ISBN 3-7815-1342-4.
    3. ZOUNEK, Jiří. K problematice konvergence informačních a komunikačních technologií a školy. SPFFBU. Brno: Masarykova univerzita v Brně, 2004, roč. 2004, U 9, s. 111-126, 17 s. ISSN 1211-6971.
    4. POL, Milan, Lenka HLOUŠKOVÁ, Petr NOVOTNÝ a Jiří ZOUNEK. Prostředí podporující učení a vyučování v dnešní české škole. Příspěvek k poznání kultury klíčového školního procesu. In Pedagogická konferencia VII. Aktuálne otázky výchovy a vzdelávania v období vstupovania do EÚ. Nitra: Univerzita Konštantína Filozofa, 2004, s. 89-98. ISBN 80-8050-657-4.

    2003

    1. ZOUNEK, Jiří. Internet nejen pro studenty. Praha: Grada, 2003, 104 s. Internet pro... ISBN 80-247-0570-2.
    2. ZOUNEK, Jiří. K roli ICT v klíčových oblastech fungování školy a její kultury. In 11. konference ČAPV: Sociální a kulturní souvislosti výchovy a vzdělávání: Sborník referátů. Brno: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta, 2003, s. 1-7, 8 s.
    3. NOVOTNÁ, Jiřina. Problémové vyučování. Brno: Alan Rogerson, 2003, 6 s. Sborník z konf. Matemat. vzdělávání v 21. stol. ISBN 83-919465-1-7.
    4. ZOUNEK, Jiří. Využití internetu v učitelské praxi. In Raadce učitele. Praha: Raabe, 2003, s. 1-26, 28 s. Raadce učitele. ISBN 80-86307-04-2.

    2002

    1. RABUŠICOVÁ, Milada. Gramotnost: staré téma v novém pohledu. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita & Nakladatelství Georgetown, 2002, 199 s. Edice Rubikon, sv. 8. ISBN 80-210-2858-0.
    2. ZOUNEK, Jiří. Počítač, Internet a multimédia v práci učitele. In POL, Milan a Petr NOVOTNÝ. Vybrané kapitoly ze školní pedagogiky. Brno: Masarykova univerzita, 2002, s. 61-73, 12 s. Vybrané kapitoly ze školní pedagogiky. ISBN 80-210-3020-8.

    2001

    1. VLČKOVÁ, Kateřina. Učení a jak na ně. In GULOVÁ, L.; ČECH, T. (ed.) Texty pro pedagogicko-psychologickou přípravu romských asistentů. Brno: Paido, 2001, s. 71-75. skripta. ISBN 80-7315-011-5.

    2000

    1. GRUSKA, Jozef. Quantumization of informatics II. In Proceedings of international workshop on quantum computing and learning. 1. vyd. Malardalen, Svedsko: University of Malardalen, 2000, s. 1-12. -. ISBN ?????
Zobrazit podrobně
Zobrazeno: 2. 11. 2024 03:21