SUCHÁNEK, Petr. Využívání marketingu v malých a středních podnicích. In Ekonomika firiem 2004. 1. vyd. Košice: EU Bratislava, PHF Košice, 2004, s. 627-630. ISBN 80-225-1879-4.
SUCHÁNEK, Petr. Analýza využití marketingových nástrojů podniky v ČR. In Ekonomika firiem 2003. 1. vyd. Košice: EU Bratislava PHF Košice, 2003, s. 160-164. ISBN 80-225-1737-2.
ŠKAPA, Radoslav. Diskontní prodejny v ČR. In Ekonomika firiem 2003. 1. vyd. Košice: EU Bratislava PHF Košice, 2003, s. 169-171, 4 s. ISBN 80-225-1737-2.
SUCHÁNEK, Petr. Marketingový mix v podmínkách podnikatelské praxe ČR. In Implementácia marketingových teórií do hospodárskej praxe Slovenskej republiky, Českej republiky a Pol'skej republiky. 1. vyd. Košice: Ekonóm, 2002, s. 28-37. 1. ISBN 80-225-1555-8.
SUCHÁNEK, Petr. Pilotní výzkum marketingového mixu v podnicích ČR. In Ekonomika firiem 2002. Košice: Ekonomická univerzita v Bratislave, podnikohospodárska fakulta Košice, 2002, s. 516-519. 1. ISBN 80-225-1583-3.