Masarykova univerzita

Výpis publikací

česky | in English

Filtrování publikací

    2014

    1. WALLETZKÝ, Leonard. Service Oriented Marketing Mix and Its usage. In ICERI2014: 7TH INTERNATIONAL CONFERENCE OF EDUCATION, RESEARCH AND INNOVATION. Spain: IATED, 2014, s. 3855-3864. ISBN 978-84-617-2484-0.

    2009

    1. ŘEZÁČ, František, Gabriela OŠKRDALOVÁ, Martin ŘEZÁČ, Miroslava ŠIKULOVÁ a Petr VALOUCH. Marketingové řízení komerční pojišťovny. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, Tisk: BonnyPress, 2009, 210 s. ISBN 978-80-210-4799-0.

    2004

    1. SUCHÁNEK, Petr. Analýza využívání marketingových nástrojů v malých a středních podnicích v ČR. In Rozvoj malého a středního podnikání v zemích východní a střední Evropy. 1. vyd. Praha: Oeconomica, 2004, s. 31-31. ISBN 80-245-0809-5.
    2. KRIŠTOF, Martin a Petr SUCHÁNEK. The analysis of marketing mix of Czech companies from selected branches. In Society and consuption: economic-managerial and social-cultural factors. 1. vyd. Vilnius: Vilnius university, 2004, s. 54-54. ISBN 9986-19-618-3.

    2002

    1. DOLEŽAL, Michael. Marketingový mix pro přímé zahraniční investice. In Systémové řízení. 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita, 2002, s. 62-65, 642 s. ISBN 80-210-2831-9.
    2. ŠKAPA, Radoslav. Otázka životního porstředí v marketingu firem. In Implementácia marketingových teórií do hospodárskej praxe SR, ČR a Poľska. 1. vyd. Košice: Vydavateľstvo Ekonóm, 2002, s. 165-172. ISBN 80-225-1555-8.
    3. ŠKAPA, Radoslav. Strategické souvislosti zeleného marketingu. In IMEA 2002. 1. vyd. Liberec: Technická univerzita v Liberci, 2002, s. 68-72. ISBN 80-7083-606-7.
Zobrazit podrobně
Zobrazeno: 19. 11. 2024 02:06