Masarykova univerzita

Výpis publikací

česky | in English

Filtrování publikací

    2008

    1. LACINOVÁ, Lenka a Petra ŠKRDLÍKOVÁ. Dost dobří rodiče aneb Drobné chyby ve výchově dovoleny. 1. vyd. Praha: Portál, 2008, 128 s. Rádci pro rodiče a vychovatele. ISBN 978-80-7367-442-7.

    2006

    1. KOHOUTEK, Rudolf. Psychologie osobnosti a zdraví žáka. První. Brno: Masarykova univerzita, pedagogická fakulta, 2006, 167 s. Výzkumný záměr Škola a zdraví. ISBN 80-210-4077-7.

    2005

    1. CAGAŠ, Petr a Jiří DALAJKA. Vztah mezi temperamentem a styly učení u studentů středních škol. 2005.
    2. CAGAŠ, Petr a Jiří DALAJKA. Vztah mezi temperamentem a styly učení u studentů středních škol. In Vývoj utváření osobnosti v sociálních a etnických kontextech (ed. Petr Macek a Jiří Dalajka). Brno: FSS, 2005, s. 327-341. ISBN 80-210-3804-7.

    2004

    1. ŠMAJSOVÁ BUCHTOVÁ, Božena a Jiří POKORNÝ. Podnikání a kulturní odlišnosti. Brno: ESF MU, 2004, 247 s. skripta. ISBN 80-210-3490-4.

    2003

    1. MAREŠ, Petr. Osobnost adolescenta a sociometrická pozice. In KRŠŇÁK, Tomáš a Vladimír SMÉKAL. Modernizace a ceska rodina. Brno: Barrister & Principal, 2003, s. 279-298, 18 s. ISBN 80-86598-61-6.
    2. FREMELOVÁ, Andrea. Ovlivňují pohybové aktivity rozvoj osobnosti zrakově postižených jedinců? In Sportovně pohybové aktivity ve vztahu ke zdraví a kvalitě života. první. Brno: Masarykova univerzita, 2003, s. 22. ISBN 80-2103261-8.
    3. VILÍMOVÁ, Vlasta, Jiří NYKODÝM a Petra NOVOTNÁ. Pozorování závislosti temperamentu a pohybové aktivity u mládeže. In SBORNÍK příspěvků mezinárodního semináře Pedagogické kinantropologie 17.-19. dubna 2002. Ostrava: Ostravská univerzita, katedra tělesné výchovy pedagogické fakulty, 2003, s. 58-64. ISBN 80-7042-268-8.
    4. SMÉKAL, Vladimír, Jan ŠIRŮČEK a Tomáš KRŠŇÁK. Temperament a sociální chování adolescentů. In Modernizace a Česká rodina. Brno: Barrister & Principal, 2003, s. 265-278. ISBN 80-86598-61-6.
    5. ŠIRŮČEK, Jan. Vliv osobnostních proměnných rodiče na posuzování temperamentu dítěte. In Sociální procesy a osobnosť; 2002. Neuveden: Neuveden, 2003, s. 303-306.

    2002

    1. LACINOVÁ, Lenka. Matčino pojetí výchovy a temperament dítěte. Poznatky za rok 2001 a program výzkumu na rok 2002. Řešitelský seminář, Brno, 16.1.2002 [online]. Brno: CVVOE FSS, 2002. http://centrum.fss.muni.cz/doc/oponentura2001.html.
    2. LACINOVÁ, Lenka a Pavel RAJMIC. Od partnerství k rodičovství. Psychologie dnes: časopis pro moderní psychologii. Praha: Portál, 2002, VIII, č. 1, s. 8-9. ISSN 1211-5886.
    3. STRÁNSKÁ, Zdenka. Styly učení a temperament. In Svatoš, T., Mareš, J. (Eds.). Sborník příspěvků z 9. česko-slovenského semináře Novinky v pedagogické a školní psychologii 2001. 1. vyd. Zlín: Asociace školní psychologie ČR a SR, Lingua - Informační a vzdělávací centrum Zlín, 2002, s. 79-86. ISBN 80-238-8161-2.
    4. PAVLÍKOVÁ, Eva, Lenka LACINOVÁ a Jan ŠIRŮČEK. Temperament kojence a batolete ve vztahu k utváření výchovných postojů u matek. In Utváření a vývoj osobnosti (Psychologické, sociální a pedagogické aspekty). Vydání první. Brno: Barrister&Principal-studio, 2002, s. 55-73. Psychologie, 1. ISBN 80-85947-83-8.
    5. SMÉKAL, Vladimír a Jan ŠIRŮČEK. Temperament v raném dětství. In Utváření a vývoj osobnosti (Psychologické, sociální a pedagogické aspekty). 1. vyd. Brno: Barrister&Principal-studio, 2002, s. 37-54. Psychologie. ISBN 80-85947-83-8.

    2001

    1. LACINOVÁ, Lenka. Matčino pojetí výchovy a temperament dítěte (výchova v rodině jako interakční proces). Brno: FSS MU, 2001, 155 s.
    2. SMÉKAL, Vladimír, Marie BLAHUTKOVA a Jan CACEK. Nové teoretické přístupy umožňující hlubší poznání dimenzí osobnosti sportovce. In Role tělesné výchovy a sportu v transformujících se zemích středoevropského regionu. Brno: MU Brno, 2001, s. 185-187. sborník Pedagogické fakulty MU v Brně č. 162, řada. ISBN 80-210-2712-6.
    3. LACINOVÁ, Lenka a Pavel RAJMIC. Od partnerství k rodičovství (charakteristika vývojových změn v souvislosti s narozením dítěte). Psychologické dny, Trenčín, 2001.
    4. CHARVÁT, Michal a Marie BLAHUTKOVÁ. Podíl tělesné výchovy a sportu na formování profilu osobnosti u adolescentů. In Psychologické otázky adolescence. první. Blansko: Psychologický ústav AV ČR, nakl. Albert, 2001, s. 129-137. ISBN 80-7326-001-8.
    5. MARKOVÁ, Hana. Souvislost mezi typem temperamentu a rovnováhovými schopnostmi. In Nové poznatky v kinantropologickém výzkumu. 1. vyd. Brno: PdF MU, 2001, s. 192-194. ISBN 80-210-2764-9.
    6. LACINOVÁ, Lenka, Eva PAVLÍKOVÁ a Jan ŠIRŮČEK. Temperament a výchova. Psychologie dnes: časopis pro moderní psychologii. Praha: Portál, 2001, roč. 7, č. 6, s. 20-21. ISSN 1211-5886.
    7. MICHÁLEK, Josef, Martin SEBERA a Vlasta VILÍMOVÁ. Vliv některých charakteristik osobnosti na sportovní výkon. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2001, 6 s. Sborník Nové poznatky v atletice 2000. ISBN 80-210-2640-5.

    2000

    1. SMÉKAL, Vladimír. Temperament a styly jednání. In Sociální procesy a osobnost. Brno: Psychologický ústav AV ČR, 2000, s. 191-198. ISBN 80-210-2680-4.

    1999

    1. PETŘÍKOVÁ, Jana. Odraz temperamentu v rukopisu. In Sociální procesy a osobnost. Brno, MU: Masarykova univerzita, 1999, s. 116-126. ISBN 80-210-228-0.

    1998

    1. BLATNÝ, Marek, Petr MACEK a Liduška OSECKÁ. Osobnostní předpoklady spokojenosti: temperament a zaměřenost. In Sociální procesy a osobnost: sborník příspěvků z konference. Brno: M. Svoboda, M. Blatný, 1998, s. 13-18. ISBN 80-210-2005-9.
Zobrazit podrobně
Zobrazeno: 12. 11. 2024 18:30