Masarykova univerzita

Výpis publikací

česky | in English

Filtrování publikací

    2006

  1. SUCHÁNEK, Petr. Čím se liší marketing malých a velkých firem? Trend marketing : měsíčník pro marketingový management. Praha: Economia, 2006, roč. 3, č. 10, s. 28-30. ISSN 1214-9594.
  2. SUCHÁNEK, Petr. Podnikohospodářská analýza. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2006. 110 s. Monografie 1. ISBN 80-210-3985-X.
  3. SUCHÁNEK, Petr, Petra DVOŘÁKOVÁ a Jiří ŠPALEK. Využití marketingových nástrojů v malých a středních firmách. Praha: Economia, 2006. Trend marketing : měsíčník pro marketingový manage.
  4. 2005

  5. KONEČNÝ, Milan. Strategic Plan of the ICA: Ways of Realization. In Journal of the Japan Cartographers Association. Science of Spatial Representation. Vol. 43, No. 1, 2005. Tokyo, Japan.: Japan Cartographers Association, 2005. s. 9 -16. ISSN 0009-4897.
Zobrazit podrobně
Zobrazeno: 23. 1. 2021 16:45