česky | in English
Název česky: Čím se liší marketing malých a velkých firem?
Název anglicky: The differeces of marketing in small and whole firms
Ekonomie. čeština. Česká republika.
Klíčová slova anglicky: marketing; analyse; small firms; whole firms
Změnil: doc. Ing. Bc. Petr Suchánek, Ph.D., učo 1544. Změněno: 1. 11. 2006 15:11.
Název česky: Podnikohospodářská analýza
Název anglicky: The analyse of business economy
RIV/00216224:14560/06:00031552 Odborná kniha. Ekonomie. čeština. Česká republika.
Suchánek, Petr (203 Česká republika, garant)
Klíčová slova anglicky: analyse; financial analyse; efficiency; costs; revenues; economic value added
Recenzováno: ano
Změnila: Ing. Naďa Voráčová, učo 62883. Změněno: 5. 6. 2009 15:38.
Název česky: Využití marketingových nástrojů v malých a středních firmách
Název anglicky: The using of marketing's instruments in SME
Ekonomie. čeština. Česká republika.
Klíčová slova anglicky: the mix of marketing; analyse; SME
Změnila: Ing. Naďa Voráčová, učo 62883. Změněno: 21. 5. 2009 10:15.
Název česky: Strategický plán ICA: způsoby realizace
Název anglicky: Strategic Plan of the ICA: Ways of Realization
RIV: Stať ve sborníku. Zemský magnetismus, geodesie, geografie. angličtina. Japonsko.
Konečný, Milan (203 Česká republika, garant)
Klíčová slova anglicky: ICA; cartographic science; methodology; analyse; data; GIS; UNO.
Mezinárodní význam: ano
Změnil: prof. RNDr. Milan Konečný, CSc., učo 1927. Změněno: 8. 10. 2009 17:13.