Masarykova univerzita

Výpis publikací

česky | in English

Filtrování publikací

    2006

    1. SUCHÁNEK, Petr. Čím se liší marketing malých a velkých firem? Trend marketing : měsíčník pro marketingový management. Praha: Economia, roč. 3, č. 10, s. 28-30. ISSN 1214-9594. 2006.
      Název česky: Čím se liší marketing malých a velkých firem?
      Název anglicky: The differeces of marketing in small and whole firms
      Ekonomie. čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: marketing; analyse; small firms; whole firms

      Změnil: doc. Ing. Bc. Petr Suchánek, Ph.D., učo 1544. Změněno: 1. 11. 2006 15:11.
    2. SUCHÁNEK, Petr. Podnikohospodářská analýza. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita. 110 s. Monografie 1. ISBN 80-210-3985-X. 2006.
      Název česky: Podnikohospodářská analýza
      Název anglicky: The analyse of business economy
      RIV/00216224:14560/06:00031552 Odborná kniha. Ekonomie. čeština. Česká republika.
      Suchánek, Petr (203 Česká republika, garant)
      Klíčová slova anglicky: analyse; financial analyse; efficiency; costs; revenues; economic value added
      Recenzováno: ano

      Změnila: Ing. Naďa Voráčová, učo 62883. Změněno: 5. 6. 2009 15:38.
    3. SUCHÁNEK, Petr, Petra DVOŘÁKOVÁ a Jiří ŠPALEK. Využití marketingových nástrojů v malých a středních firmách. Praha: Economia. Trend marketing : měsíčník pro marketingový manage. 2006.
      Název česky: Využití marketingových nástrojů v malých a středních firmách
      Název anglicky: The using of marketing's instruments in SME
      Ekonomie. čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: the mix of marketing; analyse; SME

      Změnila: Ing. Naďa Voráčová, učo 62883. Změněno: 21. 5. 2009 10:15.

    2005

    1. KONEČNÝ, Milan. Strategic Plan of the ICA: Ways of Realization. In Journal of the Japan Cartographers Association. Science of Spatial Representation. Vol. 43, No. 1, 2005. Tokyo, Japan.: Japan Cartographers Association. s. 9 -16. ISSN 0009-4897. 2005.
      URL
      Název česky: Strategický plán ICA: způsoby realizace
      Název anglicky: Strategic Plan of the ICA: Ways of Realization
      RIV: Stať ve sborníku. Zemský magnetismus, geodesie, geografie. angličtina. Japonsko.
      Konečný, Milan (203 Česká republika, garant)
      Klíčová slova anglicky: ICA; cartographic science; methodology; analyse; data; GIS; UNO.
      Mezinárodní význam: ano

      Změnil: prof. RNDr. Milan Konečný, CSc., učo 1927. Změněno: 8. 10. 2009 17:13.
Zobrazeno: 20. 4. 2024 05:05