Masarykova univerzita

Výpis publikací

česky | in English

Filtrování publikací

    2009

  1. MACEK, Jakub. Nová média a problém elitních public. In Sympózium "Nástroje interpretace /novo/mediálního díla". 2009.
    PDF z prezentace
    Název anglicky: New Media and Problem of Elite Audiences

    Druh účasti: aktivní účast

    Změnil: doc. Mgr. Jakub Macek, Ph.D., učo 14931. Změněno: 7. 1. 2019 08:34.
  2. 2004

  3. BINKOVÁ, Pavlína. Feministická perspektiva v mediálních studiích. Revue pro média, Brno: HOST, 2004, roč. 4, č. 9, s. 2-9. ISSN 1214-7494.
    URL
    Název česky: Feministická perspektiva v mediálních studiích
    Název anglicky: Feminist Perspective in Media Studies
    Písemnictví, masmedia, audiovize. čeština. Česká republika.
    Klíčová slova anglicky: audiences; feminism; ideology; hegemony; media

    Změnila: Mgr. Pavlína Binková, učo 11651. Změněno: 14. 2. 2005 02:01.
  4. VOLEK, Jaromír. Publikum a jeho typy. In Reifová, I. a kol.: Slovník mediální komunikace. Praha: Portál, 2004. s. 200-205, 6 s. Reklama, public relations, média. ISBN 80-7178-926-7.
    Název anglicky: Typology of Audience
    RIV/00216224:14230/04:00030770 Kapitola resp. kapitoly v odborné knize. Sociologie, demografie. čeština. Česká republika.
    Volek, Jaromír (203 Česká republika, garant)
    Klíčová slova anglicky: mass media; media effects; audiences; Mc Quail
    Recenzováno: ano

    Změnil: PhDr. Jaromír Volek, Ph.D., učo 2443. Změněno: 17. 6. 2009 10:06.
Zobrazeno: 22. 3. 2019 01:54