Masarykova univerzita

Výpis publikací

česky | in English

Filtrování publikací

    2008

    1. HLOUŠKOVÁ, Lenka. Proměna kultury školy v pedagogických diskurzech. Online. 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita. 106 s. ISBN 978-80-210-4813-3
      Název česky: Proměna kultury školy v pedagogických diskurzech
      Název anglicky: A change of view of school culture in pedagogical discursi
      RIV/00216224:14210/08:00042443 Odborná kniha. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Hloušková, Lenka (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: school culture;discurs;pedagogical terminology;educational research;educational policy
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. Lenka Hloušková, Ph.D., učo 6906. Změněno: 29. 4. 2011 22:43.
    2. ŠŤÁVA, Jan. Současná školská reforma a pregraduální příprava budoucích učitelů. Online. In Premeny školy a učitelskej profesie. první. Bratislava: Občianske združenie V4. s. 178-186. ISBN 978-80-969504-1-6
      Název anglicky: Present - day school reform and pregadual preparation intending teachers
      RIV/00216224:14410/08:00051123 Kapitola resp. kapitoly v odborné knize. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Šťáva, Jan (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: Educational policy; school law; fundamentals education; general purpose education; general training programme; school training programme; innovation in education
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnil: PaedDr. Jan Šťáva, CSc., učo 885. Změněno: 11. 4. 2012 15:03.

    2007

    1. TRNKOVÁ, Kateřina. CZECH EDUCATIONAL POLICIES TOWARDS SMALL SCHOOLS WITH COMPOSITE CLASSES. Online. 2007. vyd. Leeds: Brotheron library
      URL
      Název česky: Česká vzdělávací politika vůči málotřídním školám
      Název anglicky: CZECH EDUCATIONAL POLICIES TOWARDS SMALL SCHOOLS WITH COMPOSITE CLASSES
      RIV/00216224:14210/07:00020591 Audiovizuální tvorba. Pedagogika a školství. angličtina. Velká Británie a Severní Irsko.
      Trnková, Kateřina (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: Small schools with composite classes; educational policy
      Mezinárodní význam: ano

      Změnila: Mgr. Kateřina Trnková, Ph.D., učo 8942. Změněno: 13. 3. 2012 15:44.
    2. TRNKOVÁ, Kateřina. Česká vzdělávací politika vůči málotřídním školám - analýza státních dokumentů a legislativy. Online. In Fórum o premenách školy v 21. storočí. Bratislava: Univerzita Komenského. s. 137-144. ISBN 978-80-969146-7-8
      Název česky: Česká vzdělávací politika vůči málotřídním školám - analýza státních dokumentů a legislativy
      Název anglicky: CZECH EDUCATIONAL POLICIES TOWARDS SMALL SCHOOLS WITH COMPOSITE CLASSES - analysis of legislations and documents
      RIV/00216224:14210/07:00032808 Stať ve sborníku. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Trnková, Kateřina (203 Česká republika, garant)
      Klíčová slova anglicky: Small schools with composite classes; educational policy
      Druh sborníku: postkonferenční sborník
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. Kateřina Trnková, Ph.D., učo 8942. Změněno: 20. 6. 2009 15:18.
    3. TRNKOVÁ, Kateřina. Vzdělávací politika vůči málotřídkám z pohledu zástupců kraje, obcí a škol: situace v Jihomoravském kraji. Online. In Studia Paedagogica U12. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. Brno: Masarykova univerzita. s. 13 - 26, 13 s. ISBN 978-80-210-4472-2
      Název česky: Vzdělávací politika vůči málotřídkám z pohledu zástupců kraje, obcí a škol: situace v Jihomoravském kraji
      Název anglicky: Educational policy Towards Small schools from the Viewpoint of the Representatives of Regions, Municipalities and Shools: the Situation in South Moravia
      RIV/00216224:14210/07:00020738 Stať ve sborníku. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Trnková, Kateřina (203 Česká republika, garant)
      Klíčová slova anglicky: small school; educational policy; representatives of region; municipalities; schools
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. Kateřina Trnková, Ph.D., učo 8942. Změněno: 8. 1. 2008 11:36.

    2005

    1. VLČKOVÁ, Kateřina. Charakteristiky a vývojové trendy základního vzdělávání v zemích EU a v ČR. Online. In MAŇÁK, Josef a Tomáš JANÍK. Orientace české základní školy. Brno: PdF MU. s. 125 -141. ISBN 80-210-3870-5
      Název anglicky: Main characteristics and development trends in the elementary eductaion in the EU countries and in the Czech Republic
      RIV/00216224:14410/05:00012797 Stať ve sborníku. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Vlčková, Kateřina (203 Česká republika, garant)
      Klíčová slova anglicky: Elementary education; primary education (ISCED 1); lower secondary education (ISCED 2); development trends in schooling and education; educational policy; comparative education; school and education systems in the European Union; European Union

      Změnila: doc. Mgr. et Mgr. Kateřina Vlčková, Ph.D., učo 23594. Změněno: 30. 11. 2005 12:43.

    2004

    1. RABUŠICOVÁ, Milada. On the Way to European Union. Changes in the Czech Educational System during the last fifteen years. Online. Revista Espanola de Educación Comparada. Sociedad Espanola de Educación Comparada, roč. 2004, č. 10, s. 89-120, 31 s. ISSN 1137-8654
      Název česky: Na cestě do Evropské unie. Změny v českém vzdělávacím systému v posledních patnácti letech
      RIV/00216224:14210/04:00030975 Článek v odborném periodiku. Pedagogika a školství. angličtina. Španělsko.
      Rabušicová, Milada (203 Česká republika, garant)
      Klíčová slova anglicky: Educational policy; Educational system in Czech Republic; Education in European Union

      Změnila: prof. PhDr. Milada Rabušicová, Dr., učo 848. Změněno: 20. 6. 2007 17:52.

    2002

    1. ŠEĎOVÁ, Klára. Kam směřuje evropská vzdělávací politika?. Online. Univerzitni noviny. Brno: Masarykova univerzita, roč. 2002, č. 11, s. 13. ISSN 1211-6866
      Název anglicky: The direction of European educational policy
      RIV: Článek v odborném periodiku. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Šeďová, Klára (203 Česká republika, garant)
      Klíčová slova anglicky: Europa; educational policy

      Změnila: prof. Mgr. Klára Šeďová, Ph.D., učo 23233. Změněno: 15. 6. 2007 16:11.

    2001

    1. POL, Milan a Milada RABUŠICOVÁ. Bílá kniha - vize českého vzdělávání. Online. Universitas, revue Masarykovy univerzity v Brně. Brno: Masarykova univerzita, roč. 2001, č. 2, s. 3-12. ISSN 1211-3384
      Název anglicky: White Book - the vision of Czech education
      RIV: Článek v odborném periodiku. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Pol, Milan (203 Česká republika, garant) -- Rabušicová, Milada (203 Česká republika)
      Klíčová slova anglicky: education; educational policy; White Book on education; Czech education

      Změnila: Mgr. Zuzana Šimberová, učo 40390. Změněno: 24. 11. 2007 17:38.

    1999

    1. RABUŠICOVÁ, Milada. Hlavní témata, otázky a problémy vzdělávací politiky v moderní evropské společnosti v 60. a 90. letech 20. století. Online. Studia Paedagogica, Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity, U3-4. Brno: Masarykova univerzita, roč. 1998-1999, č. 1, s. 25-41. ISSN 1211-6971
      Název česky: Hlavní témata, otázky a problémy vzdělávací politiky v moderní evropské společnosti v 60. a 90. letech 20. století.
      Název anglicky: Main topics, questions and problems of educational policy in modern European society form the 60's to the 90's of 20th Century
      RIV: Článek v odborném periodiku. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Rabušicová, Milada (203 Česká republika, garant)
      Klíčová slova anglicky: education; educational policy; European society
      Recenzováno: ano

      Změnila: prof. PhDr. Milada Rabušicová, Dr., učo 848. Změněno: 21. 6. 2007 16:06.

    1995

    1. SOUČEK, Václav. Public education and the post-Fordist accumulation regime: a case study of Australia. Parts one and two. Online. Interchange, Vo. 26/2. Netherlands: Kluwer Academic Publishers, roč. 26/1995, č. 2, s. 127-159. ISSN 0826-4805
      Název anglicky: Public education and the post-Fordist accumulation regime: a case study of Australia. Parts one and two.
      Pedagogika a školství. angličtina. Kanada.
      Klíčová slova anglicky: Autonomy; competency; critical theory; discourse; educational policy; emancipation; enlightenment; intellectuals; post-Fordism; postmodernism.

      Změnil: Victor Václav Souček, M.Ed., Dr., učo 98195. Změněno: 17. 9. 2003 09:53.
    2. SOUČEK, Václav. Public education and the post-Fordist accumulation regime: a case study of Australia. Parts three and four. Online. Interchange. Netherlands: Kluwer Academic Publishers, roč. 26/1995, č. 3, s. 241-255. ISSN 0826-4805
      Název anglicky: Public education and the post-Fordist accumulation regime: a case study of Australia. Parts three and four.
      Pedagogika a školství. angličtina. Kanada.
      Klíčová slova anglicky: Autonomy; competency; critical theory; discourse; educational policy; emancipation; enlightenment; intellectuals; post-Fordism; postmodernism

      Změnil: Victor Václav Souček, M.Ed., Dr., učo 98195. Změněno: 17. 9. 2003 10:01.
Zobrazeno: 24. 4. 2024 08:59