česky | in English
Název anglicky: Research on teaching: research fields, approaches and methods
RIV/00216224:14510/09:00035513 Odborná kniha. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Janíková, Marcela (203 Česká republika, garant) -- Vlčková, Kateřina (203 Česká republika) -- Doulík, Pavel (203 Česká republika) -- Chvál, Martin (203 Česká republika) -- Janík, Tomáš (203 Česká republika) -- Jelemenská, Patrícia (703 Slovensko) -- Maňák, Josef (203 Česká republika) -- Starý, Karel (203 Česká republika) -- Škoda, Jiří (203 Česká republika)
Klíčová slova anglicky: research on instruction; education; research on teaching; research on instructional effectiveness and quality; classroom interaction and communication; teaching methods; learning strategies; pupil s conceptions; model of educational reconstruction
Recenzováno: ano
Změnil: prof. PhDr. Tomáš Janík, Ph.D., M.Ed., učo 17210. Změněno: 26. 5. 2009 17:44.
Název česky: Rozvoj kompetence k učení ve výuce německého jazyka
Název anglicky: Development of Learning Competence
Pedagogika a školství. němčina. Česká republika.
Klíčová slova anglicky: Learning competence; learning strategies; german learning
Mezinárodní význam: ano
Recenzováno: ano
Změnila: Mgr. Kristýna Taušová, učo 105118. Změněno: 2. 2. 2009 11:46.
Název anglicky: Interindividual differencies in using FLLS (research report)
Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Klíčová slova anglicky: learning strategies; research
Druh účasti: aktivní účast
Změnila: doc. Mgr. et Mgr. Kateřina Vlčková, Ph.D., učo 23594. Změněno: 23. 1. 2009 18:59.
Název anglicky: Cognitive development of children and education.
RIV/00216224:14410/08:00026736 Článek v odborném periodiku. Psychologie. čeština. Česká republika.
Kohoutek, Rudolf (203 Česká republika, garant, domácí)
Klíčová slova anglicky: children; stages of cognitive development; cognitive styles; learning styles; learning strategies
Mezinárodní význam: ano
Recenzováno: ano
Změnil: prof. PhDr. Rudolf Kohoutek, CSc., učo 33385. Změněno: 11. 3. 2012 20:39.
Název česky: Evaluace používání strategií učení cizímu jazyku a jeich efektivity na gymnáziích v ČR (zpráva z výzkumu)
RIV/00216224:14410/07:00021826 Stať ve sborníku. Pedagogika a školství. angličtina. Maďarsko.
Vlčková, Kateřina (203 Česká republika, garant)
Klíčová slova anglicky: Learning strategies; second language acquisition; secondary schools
Druh sborníku: předkonferenční sborník
Mezinárodní význam: ano
Recenzováno: ano
Změnila: doc. Mgr. et Mgr. Kateřina Vlčková, Ph.D., učo 23594. Změněno: 9. 6. 2008 17:55.
Název česky: STRATEGIE OSVOJOVÁNÍ SLOVNÍ ZÁSOBY V CIZÍCH JAZYCÍCH - PROJEKT DISERTAČNÍ PRÁCE
Název anglicky: VOCABULARY LEARNING STRATEGIES IN FOREIGN LANGUAGES
RIV/00216224:14410/07:00033184 Stať ve sborníku. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Soběslavská, Vendula (203 Česká republika, garant, domácí)
Klíčová slova anglicky: vocabulary learning strategies; learning strategies; foreign languages; language acquisition; individual differences; learning
Druh sborníku: předkonferenční sborník
Změnila: Mgr. et Mgr. Vendula Soběslavská, učo 14843. Změněno: 3. 2. 2013 23:21.
Název anglicky: Testing Model: Foreign Language Learning Strategies Explaining the Academic Achievement: Multinomial Logistic Regression Approach.
RIV/00216224:14410/07:00022316 Stať ve sborníku. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Vlčková, Kateřina (203 Česká republika, garant)
Klíčová slova anglicky: Foreign language; learning strategies; upper secondary comprehensive school; school grade; study achievement; multinomial logistic regression; models
Druh sborníku: předkonferenční sborník
Změnila: doc. Mgr. et Mgr. Kateřina Vlčková, Ph.D., učo 23594. Změněno: 2. 6. 2009 16:46.
Název anglicky: Can the pupils at the end of compulsory education learn foreign language? Assessment of the competency to learning in the subject area of (foreign) language and language communication
RIV/00216224:14410/07:00021965 Článek v odborném periodiku. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Vlčková, Kateřina (203 Česká republika, garant)
Klíčová slova anglicky: foreign language; second language; learning; inidvidual differencies; learning strategies; assessment; compulsory education; key competence; lower secondary education
Recenzováno: ano
Změnila: doc. Mgr. et Mgr. Kateřina Vlčková, Ph.D., učo 23594. Změněno: 9. 3. 2007 15:58.
Název anglicky: Assesment of foreign language learning strategies at the end of compulsory education in the Czech Republic
RIV/00216224:14410/06:00018129 Stať ve sborníku. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Vlčková, Kateřina (203 Česká republika, garant)
Klíčová slova anglicky: foreign language; learning strategies; assessment; compulsory education
Druh sborníku: postkonferenční sborník
Změnila: doc. Mgr. et Mgr. Kateřina Vlčková, Ph.D., učo 23594. Změněno: 17. 5. 2007 17:18.
Název česky: Herbstbilder der Stadt Brünn - projekt kreativního psaní pro posílení autonomního učení
Název anglicky: Herbstbilder der Stadt Brünn - project of creative writing supporting self-regulated learning
RIV/00216224:14410/06:00016152 Stať ve sborníku. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Benešová, Pavla (203 Česká republika, garant)
Klíčová slova anglicky: creativity;creative writing;self-regulated learning;learning strategies;german training
Druh sborníku: postkonferenční sborník
Mezinárodní význam: ano
Recenzováno: ano
Změnila: Mgr. Pavla Marečková, Ph.D., učo 15352. Změněno: 5. 6. 2009 12:00.
Název česky: Sociální strategie učení ve výuce cizího jazyka.
Název anglicky: Social Strategies in the Foreign Language Teaching.
RIV/00216224:14410/06:00016176 Stať ve sborníku. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Melichárková, Kateřina (203 Česká republika, garant)
Klíčová slova anglicky: learning strategies; social strategies; foreign language teaching
Druh sborníku: postkonferenční sborník
Mezinárodní význam: ano
Recenzováno: ano
Změnila: prof. PhDr. Věra Janíková, Ph.D., učo 1445. Změněno: 19. 12. 2006 22:31.
Název česky: Učební styly a strategie při výuce cizích jazyků.
Název anglicky: Learning Styles and Strategies in tForeign Language Studying.
RIV/00216224:14410/06:00016178 Stať ve sborníku. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Týčová, Kateřina (203 Česká republika, garant)
Klíčová slova anglicky: learning styles; learning strategies; foreign language studying
Druh sborníku: postkonferenční sborník
Mezinárodní význam: ano
Recenzováno: ano
Změnila: prof. PhDr. Věra Janíková, Ph.D., učo 1445. Změněno: 19. 12. 2006 22:44.
Název anglicky: Teaching styles and learning strategies
RIV/00216224:14410/06:00015957 Stať ve sborníku. Psychologie. čeština. Česká republika.
Kohoutek, Rudolf (203 Česká republika, garant, domácí)
Klíčová slova anglicky: teaching styles; learning styles; learning strategies; learning techniques
Změnil: prof. PhDr. Rudolf Kohoutek, CSc., učo 33385. Změněno: 2. 4. 2015 14:47.
Název česky: Didaktika němčiny jako cizího jazyka. Aktuální témata a úlohy k samostudiu.
Název anglicky: Methodology of German as Foreign Language. Modern Topics with Tasks for Self-regulated Learning.
RIV/00216224:14410/05:00012690 Odborná kniha. Jazykověda. němčina. Česká republika.
Janíková, Věra (203 Česká republika, garant)
Klíčová slova anglicky: methodology of learning and teaching of foreign languages; target language; learning strategies; autonomy in learning and teaching of foreign language; innovative method; vocabulary; intercultural learning and teaching
Změnila: prof. PhDr. Věra Janíková, Ph.D., učo 1445. Změněno: 2. 6. 2009 08:36.
Název česky: Několik poznámek k autoregulovanému učení
Název anglicky: Remarks on self-regulated learning
RIV/00216224:14410/05:00013295 Stať ve sborníku. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Janík, Tomáš (203 Česká republika, garant)
Klíčová slova anglicky: self-regulated learning; learning strategies; metacognition; PISA
Změnil: prof. PhDr. Tomáš Janík, Ph.D., M.Ed., učo 17210. Změněno: 15. 5. 2007 17:52.
Název česky: Sociální a afektivní strategie učení a výuka němčiny u žáků se specifickými poruchami učení
Název anglicky: Social and affective learning strategies and teaching of German to children with specific learning difficulties
RIV/00216224:14410/05:00012864 Stať ve sborníku. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Janíková, Věra (203 Česká republika, garant)
Klíčová slova anglicky: learning strategies; teaching foreign languages; children with specific learning difficulties
Změnila: prof. PhDr. Věra Janíková, Ph.D., učo 1445. Změněno: 20. 3. 2006 15:05.
Název anglicky: Learning strategies. What we know about strategies?
Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Klíčová slova anglicky: learning strategies
Změnila: doc. Mgr. et Mgr. Kateřina Vlčková, Ph.D., učo 23594. Změněno: 29. 10. 2008 15:35.
Název česky: Učební strategie jako jedna z cest k autonomnímu učení se cizím jazykům
Název anglicky: Learning strategies as a Way to Autonomy in Foreign Language Learning
RIV/00216224:14410/05:00013112 Kapitola resp. kapitoly v odborné knize. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Janíková, Věra (203 Česká republika, garant)
Klíčová slova anglicky: learning strategies; foreign language learning and teaching; self-regulated learning
Změnila: prof. PhDr. Věra Janíková, Ph.D., učo 1445. Změněno: 2. 6. 2009 08:28.
Název anglicky: Use of indirect learning strategies in the proces of learning foreign languages by students at the upper secondary comprehensive schools
RIV/00216224:14410/03:00011332 Stať ve sborníku. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Vlčková, Kateřina (203 Česká republika, garant)
Klíčová slova anglicky: learning strategies; foreign language acquisition; metacognitive; social and affective learning strategies
Změnila: doc. Mgr. et Mgr. Kateřina Vlčková, Ph.D., učo 23594. Změněno: 10. 2. 2005 14:01.