Masarykova univerzita

Výpis publikací

česky | in English

Filtrování publikací

    2008

    1. JANÍK, Tomáš. K problému integrace oborové a didaktické přípravy učitelů: model učitelského vzdělávání založený na konceptu didaktické znalosti obsahu. In HAVEL, Jiří, Oldřich ŠIMONÍK a Jan (eds). ŠŤÁVA. Pedagogická praxe a oborové didaktiky. Brno: MSD, 2008, s. 26-32. ISBN 978-80-7392-052-4.
    2. JANÍK, Tomáš. K problémům stojícím v pozadí tvorby a realizace kurikula základního vzdělávání v České republice. In NOVOTNÁ, Jitka (ed.). Škola v dialogu kultury, pedagogiky a společnosti. Liberec: FP TUL, 2008, s. 39-58. ISBN 978-80-7372-414-6.
    3. JANÍK, Tomáš. K vybraným aspektům didaktických znalostí obsahu u učitelů fyziky. In FRANIOK, Petr a Dana (eds). KNOTOVÁ. Učitel a žák v současné škole. Brno: Masarykova univerzita, 2008, s. 199-204, 5 s. ISBN 978-80-210-4752-5.
    4. FUCHS, Kamil. Sociální ekonomie - směr nebo přístup. Acta Academica Karviniensia. Karviná: OPF SU, 2008, roč. 2008, č. 2, s. 30-39, 9 s. ISSN 1212-415X.
    5. JANÍK, Tomáš a Petr KNECHT. Transformace, artikulace a reprezentace vzdělávacího obsahu v učebnicích: k roli didaktických znalostí obsahu autora učebnice. In KNECHT, Petr a Tomáš JANÍK. Učebnice z pohledu pedagogického výzkumu. 1. vyd. Brno: Paido, 2008, s. 95-105. Pedagogický výzkum v teorii a praxi. Svazek 11. ISBN 978-80-7315-174-4.

    2007

    1. JANÍK, Tomáš. Obsah vzdělávání a/nebo učivo? In MUŽÍK, Vladislav a Vladimír SÜSS. Tělesná výchova a zdraví pro 21. století: myšlenky, které by měly usměrňovat tvorbu školních vzdělávacích programů. Brno: MU, 2007, s. 52-55. ISBN 978-80-210-4258-2.

    2006

    1. JANÍK, Tomáš a Petr NAJVAR. Zkoumání procesů vyučování a učení prostřednictvím videostudie. In Orbis Scholae. 1. vyd. Praha: Univerzita Karlova, 2006, s. 111-126. ISBN 80-7290-278-4.

    1996

    1. FILOVÁ, Hana. Didaktická analýza učiva. In Praktikum didaktických dovedností. Brno: PdF Masarykovy univerzity, 1996, s. 32-40. Studijní text. ISBN 80-210-1365-6.
Zobrazit podrobně
Zobrazeno: 17. 5. 2024 23:25