Masaryk University

Publication Records

česky | in English

Filter publications

    2014

    1. HORŇÁČEK, Josef, Lenka KLIMPLOVÁ, Jiří VYHLÍDAL, Jiří WINKLER, Iveta ZELENKOVÁ and Magda FRIŠAUFOVÁ. Možnosti uplatnění kompetencí při zprostředkování a poradenství na ÚP (Possibilities of Using Competences in Mediation and Counselling Process at EO). 2014.
    2. HORŇÁČEK, Josef, Lenka KLIMPLOVÁ, Jiří VYHLÍDAL, Jiří WINKLER, Iveta ZELENKOVÁ and Magda FRIŠAUFOVÁ. Požadavky zaměstnavatelů identifikované na regionálním trhu práce (Employers' Requirements Identified in the Regional Labour Market). 2014.

    2008

    1. VACULOVÁ, Ivana. Dovednosti žáků základní školy ve výuce fyziky: výzkum dovedností a procesu jejich osvojování (The basic school pupils skills in the physics education: The research of the skills and the process their acquirement). Pedagogická orientace. Brno: Konvoj, 2008, vol. 2008, No 2, p. 3-21. ISSN 1211-4669.
    2. KLIMPLOVÁ, Lenka. Monitoring a analýza kvalifikačních potřeb ve Švédsku (Monitoring and Skill Needs Analysis in Sweden). Sociální práce/Sociálna práca. Brno: ASVSP, 2008, vol. 2008, No 2, p. 121-130. ISSN 1213-6204.
    3. PAVLOVSKA, Marie. My, Ty, Oni, aneb tvůrčí psaní na PdF MU (We, you, they or creative writing at PdF MU). In My, Ty, Oni, aneb tvůrčí psaní na PdF MU. Brno: PdF MU, 2008, 126 pp. ISBN 978-80-7392-071-5.
    4. TRNA, Josef, Eva TRNOVÁ and Ivana VACULOVÁ. Role of Hands-on Activity in Development of Students´ Skills in Science Education. In HSci2008. Formal and Informal Science Education. 2008. ISBN 978-989-95095-3-5.
    5. PAVLOVSKÁ, Marie. Tvůrčí psaní jako metoda práce pro učitele dramatické výchovy (Creative writing). In My, Ty, Oni, aneb tvůrčí psaní na PdF MU. Brno: PdF MU, 2008, p. 108-110, 126 pp. ISBN 978-80-7392-071-5.
    6. VACULOVÁ, Ivana and Josef TRNA. Video-study of teaching physics: The role of teaching task in the process of acquirement of students`skills. In DYDCHEM 2008. Research in Didactics of the Sciences. 2008.
    7. VACULOVÁ, Ivana and Josef TRNA. Video-study of Physics Education: the Role of Teaching Tasks in the Process of Skills Acquirement. In Research in Didactics of the Sciences. 1st ed. Krakow: Uniwersytet pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowe, 2008, p. 182-185. Science Education. ISBN 978-83-7271-519-7.
    8. MRKÝVKA, Petr and Jan NECKÁŘ. Zavádění dovednostních forem výuky na Právnické fakultě Masarykovy univerzity (Introduction of Skills Education at the Masaryk University - Faculty of Law). In Praxe a stáže studentů vysokých škol. 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita, 2008, p. 72-74. ISBN 978-80-210-4760-0.

    2007

    1. JANÍKOVÁ, Věra. Autonomní učení a lexikální strategie při osvojování cizích jazyků. (Autonomous Learning and the Lexical Strategies in foreign language learning.). 1st ed. Brno: Masarykova univerzita, 2007, 210 pp. Spisy Pedagogické fakulty MU, svazek č. 106. ISBN 978-80-210-4433-3.
    2. VACULOVÁ, Ivana. Dovednosti žáků základní školy ve výuce fyziky: výzkum dovedností a procesu jejich osvojování. (The Basic School Pupils Skills In The Physics Education: The Research On The Skills And The Process Of Their Acquirement). In Aktuální problémy pedagogiky ve výzkumech studentů doktorských studijních programů V. Olomouc: VOTOBIA, 2007, p. 379-384. ISBN 978-80-7220-306-2.
    3. ŠVEC, Vlastimil. Moje cesta k pedagogickým znalostem (My way to pedagogical knowledge). Pedagogická orientace. 2007, vol. 17, No 4, p. 43-60. ISSN 1211-4669.
    4. VESELÁ, Jana. THE INFLUENCE OF TEACHING SKILLES OF A FORM TEACHER ON THE CLASSROOM. In Řehulka, Evžen. ŘEHULKA, Evžen. School and Health 21(2). 1st ed. Brno: Masarykova univerzita, 2007, p. 397-402. ISBN 978-80-7315-138-6.

    2006

    1. CÍDLOVÁ, Hana. Princip testu aplikačních dovedností a některé závěry pro obor obecné a fyzikální chemie (A Principle of Application Skills Test and Some Conclusions for Branches General and Physical Chemistzry). In Súčasnosť a perspektívy didaktiky chémie : Zborník z medzinárodnej konferencie. Banská Bystrica: Fakulta prírodných vied, Univerzita Mateja Bela, 2006, p. 73-77. ISBN 80-8083-286-2.
    2. VACULOVÁ, Ivana. Problematika osvojování dovedností žáků ve výuce fyziky na 2. stupni základní školy. (Skills Acquirement In Physics Education By Pupils At Secondary Schools). In Aktuální problémy pedagogiky ve výzkumech studentů doktorských studijních programů IV. Olomouc: VOTOBIA, 2006, p. 231-235. ISBN 80-7220-280-4.
    3. VACULOVÁ, Ivana. Problematika osvojování dovedností žáků základní školy v přírodovědném vzdělávání. (The Issue of Skills Acquirement in Science Education by Pupils at Secondary School). In Aktuální problémy pedagogiky a oborových didaktik. Brno: Paido, 2006, p. 174-179. ISBN 80-210-4163-3.

    2005

    1. VOJTKOVÁ, Naděžda. Didaktika 2B (Methodology 2B). moodlinka. KAJ PdF Brno: KAJ PdF Brno, 2005.
    2. SMUTNÝ, Petr. Manažerské kompetence v dnešní hospodářské praxi (Managerial competencies for contemporary business practice). Universitas. Brno: Masarykova univerzita, 2005, vol. 38, No 2, p. 58-63. ISSN 1211-3384.

    2004

    1. ŠIMONÍK, Oldřich. Kasačová, B. Učiteľ. Profesia a príprava. (Kasacova, B. Teacher. Profession and preparation.). Pedagogická orientace. Brno, 2004, vol. 2003, No 2, p. 127-129. ISSN 1211-3387.

    2002

    1. ŠIMONÍK, Oldřich. Několik poznámek k problematice praktické přípravy v pregraduálním učitelském studiu (Practical preparation in pregradual teachers study). In Úloha fakultního cvičného učitele a fakultní cvičné školy v přípravě budoucího učitele. první. Brno: PdF MU a MSD, 2002, p. 92-95. ISBN 80-86633-01-2.
    2. ŠIMONÍK, Oldřich. Praktická složka přípravy v pregraduálním učitelském studiu (Practical component preparation in pregradual teachers study). In Spolupráca univerzity a skôl. Banská Bystrica: UMB, 2002, p. 193-197. ISBN 80-8055-638-5.

    2001

    1. TRNA, Josef and Eva TRNOVÁ. Kompetence a dovednosti žáků jako vzdělávací cíle přírodovědné výuky. (Pupils Competentions and Skills as Goals of Science Education.). In Ciele vyučovania fyziky v novom miléniu. Zbornik referatov z 12. mezdinárodnej konferencie. DIDFYZ 2000. Nitra: Fakulta prírodných vied Univerzity K. Filozófa v Nitre a pobočka JSMF v Nitre., 2001, p. 73-78. ISBN 80-8050-387-7.

    1999

    1. STŘELEC, Stanislav. Dovednosti, umožňující efektivní kooperaci s rodiči žáků. (The skills making the effective co-operation between parents and children possible). Pedagogická orientace. Brno: ČPdS, 1999, vol. 1998, No 4, p. 128-132. ISSN 1211-4669.

    1998

    1. TRNA, Josef. Kompetence, standardy, dovednosti a diagnostika ve výuce fyziky. (Competencies, Standards, Skills and Diagnostics in Teaching Physics.). In Physical Education Today and After 2000. Prešov, Slovakia: Fakulta humanitnych a prierodnych vied PU, 1998, p. 32-35. ISBN 80-88885-31-0.

    1997

    1. TRNA, Josef and Eva TRNOVÁ. Didaktický test: Co víš o svém těle? (Didactics test: What do you know about your body?). Brno: CDVU při MU v Brně, 1997, 15 pp. Občanská škola po třetím roce ověřování.
Display details
Displayed: 15/11/2024 10:06