Masaryk University

Publication Records

česky | in English

Filter publications

    2024

    1. COOPER, John, Timothy HERON and William HEWARD. Aplikovaná behaviorální analýza. 1st ed. Masarykova univerzita, 2024, 800 pp. ISBN 978-80-280-0571-9.
    2. BLAŽKOVÁ, Růžena, Květoslava MATOUŠKOVÁ and Milena VAŇUROVÁ. Kapitoly z didaktiky matematiky, slovní úlohy, projekty (Chapter of didactics of mathematics). 2. dotisk 2. vydání. Brno: Pedagogická fakulta MU, 2024, 84 pp. učební texty. ISBN 978-80-210-5419-6.
    3. LVOVSKÁ, Leni and Jakub NOVÁK. Sbírka úloh z elementární geometrie pro studium učitelství 1. stupně základní školy (A collection of exercises in elementary geometry for students of primary school teaching). 1st ed. Masarykova univerzita, 2024, 65 pp. ISBN 978-80-280-0549-8.

    2023

    1. SVOBODOVÁ, Hana and Zuzana MUCHOVÁ. Cestou necestou A1+ (učebnice češtiny jako druhého/cizího jazyka 15+) (On the way A1+ (Textbook of Czech as a second/foreign language )). 1st ed. MUNI Press, 2023, 324 pp. ISBN 978-80-280-0508-5.
    2. ŠIBOR, Jiří. Cvičebnice organické chemie (Exercises of Organic Chemistry). 2. dotisk 2. vydání. 2023, 123 pp. ISBN 978-80-210-8474-2.
    3. HAUSER, Přemysl, Květoslava KLÍMOVÁ, Helena ANDRESOVÁ and Ivo MARTINEC. Didaktika českého jazyka pro 2. stupeň ZŠ (The Didactics of the Czech Language in the Lower Secondary School). 3. vydání. Brno: Masarykova univerzita, 2023, 137 pp. ISBN 978-80-210-9489-5.
    4. DONTCHEVA-NAVRÁTILOVÁ, Olga. Grammatical Structures in English: Meaning in Context. 2. dotisk 4. vydání. Masarykova univerzita: Masarykova univerzita, 2023, 169 pp. ISBN 978-80-210-9053-8.
    5. BARBERA, Mary Lynch and Tracy RASMUSSEN. Rozvoj verbálního chování. Jak učit děti s autismem a jinými neurovývojovými poruchami (The Verbal Behavior Approach. How to Teach Children with Autism and Related Disabilities). 4. dotisk 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2023, 207 pp. ISBN 978-80-210-9212-9.
    6. FRANCOVÁ, Marta and Leni LVOVSKÁ. Texty k základům ELEMENTÁRNÍ GEOMETRIE (Textbooks to the Basics of ELEMENTARY GEOMETRY). 1. dotisk 1. vydání. Brno, 2023, 77 pp. ISBN 978-80-210-7594-8.
    7. TAYLOR, Daniela. Výběr písní ke studiu hudební výchovy učitelství pro 1. stupeň ZŠ (Selection of songs for the study of music education in the field of teaching for the lower levels of primary school). 1. vydání. Masarykova univerzita, 2023, 123 pp. ISBN 978-80-280-0298-5.
    8. LEPKA, Karel. Základy elementární teorie čísel (Elements of elementary number theory). 1. vydání. Masarykova univerzita, 2023, 76 pp. ISBN 978-80-280-0423-1.

    2022

    1. ŠVEC, Vlastimil. Povolání chirurg: Specifická pomáhající profese (Occupation surgeon: a specific helping profession). 1. vydání. Masarykova univerzita, 2022, 130 pp. ISBN 978-80-280-0029-5.
    2. LÉTALOVÁ, Jana. Propřírodně zaměřený učitel a jeho přístup k (environmentální) výchově (Pro-naturally focused teacher and his approach to (environmental) education). 1. vydání. Masarykova univerzita, 2022, 117 pp. ISBN 978-80-280-0178-0.
    3. RODOVÁ, Veronika. Rozhovory v Komenském. Tucet zamyšlení o výchově a vzdělávání (Interviews in the Comenius Journal. A Dozen Reflections on Education.). 1st ed. Masarykova univerzita, 2022, 191 pp. ISBN 978-80-280-0100-1.
    4. KOVÁŘ, Petr, Marta KOVÁŘOVÁ, Ondřej NAVRÁTIL and Magda NAVRÁTILOVÁ GARGULÁKOVÁ. To bych zvládl taky : umění moderny v komiksech (I´d made it too : Modern Art in Comics). 2. dotisk prvního vydání. Brno: Masarykova univerzita, 2022. ISBN 978-80-210-8187-1.
    5. POLÁČEK, Jiří. Vladislav Vančura v literárním kontextu 20. století (Vladislav Vančura in the Literary Context of the 20th Century). 1st ed. Brno: Masarykova univerzita, 2022, 190 pp. Není uvedeno. ISBN 978-80-280-0138-4.

    2021

    1. JIRÁSEK, Ivo, Jiří NĚMEC and Richard MACKŮ. Foglar v nás : záhada hlav a lomu (Foglar in us : the mystery of heads and quarries). první. Brno: Masarykova univerzita - MUNIPRESS, 2021, 183 pp. ISBN 978-80-210-8634-0.
    2. ČERVENKA, Karel, Věra VOJTOVÁ and Petra RÖDEROVÁ. Kdo jsme? / Who are we? Rozmanitost rolí speciálního pedagoga očima speciálního pedagoga / Variety of roles of special educational needs teachers as perceived by special educational needs teachers / Kdo jsme? 1st ed. Brno: Masarykova univerzita, 2021, 196 pp. ISBN 978-80-280-0247-3.
    3. FRANCOVÁ, Jana. Navigátor Úvod do umění nových médií (The New Media Art Navigator). 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita, 2021, 263 pp. ISBN 978-80-210-9887-9.
    4. ŠRÁMEK, Jiří. Poslední evropské století (1918-2018). Faktografické eseje (The last European century (1918-2018). Factual essays). 1st ed. Brno: Masarykova univerzita, 2021, 424 pp. Dějiny Evropy. ISBN 978-80-210-8636-4.
    5. KALETA, Petr. Ruský sport v Československu od počátku první republiky do padesátých let 20. století (Russian Sporting Activities in Czechoslovakia from the Beginning of the First Republic until the 1950s). 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita, 2021, 274 pp. ISBN 978-80-210-9968-5.
    6. HORÁČEK, Radek, Olga BÚCIOVÁ, Martina MRÁZOVÁ and Petra LEXOVÁ. Sochařské Brno 1989–2019 (Sculpture in Brno 1989–2019). 2. doplněné vydání. Brno: Masarykova univerzita, 2021, 292 pp. ISBN 978-80-210-9866-4.
    7. HULEŠOVÁ, Martina. Srovnatelnost testových verzí slovenské maturitní zkoušky z anglického jazyka (Test versions equivalence of the Slovak upper-secondary school leaving examination). 1st ed. Brno: Masarykova univerzita, 2021, 150 pp. Cizí jazyky a jejich didaktiky: teorie, empirie, praxe 10. ISBN 978-80-210-9949-4.
    8. KOUBEK, Petr. Subjektivní teorie a jednání učitelů: vícečetná případová studie v kontextu profesního rozvoje učitelů (Teachers‘ Subjective Theories and Behaviour: a Multiple Case Study in the Context of Teachers’ Professional Development). 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita, 2021, 235 pp. ISBN 978-80-210-9809-1.

    2020

    1. VOGEL, Radek. Basics of Lexicology. 1. dotisk 2. vydání. Brno: Masarykova univerzita, 2020, 97 pp. ISBN 978-80-210-7154-4.
    2. BLAŽKOVÁ, Růžena. Didaktika matematiky se zaměřením na specifické poruchy učení (Didactics of mathematics with a focus on specific learning disorders). 1. dotisk 1. vydání. Masarykova univerzita, 2020, 194 pp. ISBN 978-80-210-8673-9.
    3. JARKOVSKÁ, Lucie, Martina KAMPICHLER and Katarína SLEZÁKOVÁ. Diverzifikace předškolního vzdělávání v ČR (Diversification of the preschool education in the Czech Republic). Brno: MUNI Press, 2020, 90 pp. ISBN 978-80-210-9624-0.
    4. BUDÍNOVÁ, Irena and Lenka PAVLÍČKOVÁ. Konstrukční úlohy. Učební text pro studenty učitelství matematiky 2. stupně základní školy (Construction tasks. Textbook for students of mathematics teaching of the 2nd grade of primary school). První. Brno: Masarykova univerzita. Pedagogická fakulta, 2020. ISBN 978-80-210-9818-3.
    5. JANÍK, Tomáš. Mýty – omyly – nepravdy: O „chibách“ ve vzdělávání a pedagogice (Mythos – misunderstandings – fallacies: On failures in education and pedagogy). 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita, 2020, 116 pp. ISBN 978-80-210-9753-7.
    6. CRHA, Bedřich and Petr HALA. Technika klavírního doprovodu lidových písní (The technique of piano accompaniment of folk songs). 2. dotisk 3. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2020, 115 pp. ISBN 978-80-210-7275-6.
    7. PANÁČOVÁ, Jitka and Jaroslav BERÁNEK. Základy elementární matematiky s didaktikou pro učitelství 1. stupně ZŠ (Fundamentals of elementary mathematics with didactics for primary school teaching). 1st ed. Brno: Masarykova univerzita, 2020, 167 pp. ISBN 978-80-210-9863-3.

    2019

    1. KROČA, David. Česká problémová dramatika šedesátých let 20. století (Czech Problem Drama of the 1960s). 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2019, 227 pp. ISBN 978-80-210-9540-3. Available from: https://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-9541-2019.
    2. ŽIŽKOVÁ, Hana and Květoslava KLÍMOVÁ. Čeština v pohybu 2. Teoretické a komunikační aspekty proprií (Czech on the Move 2. Theoretical and Communicative Aspects of Proper Nouns). 1st ed. Brno: Masarykova univerzita, 2019, 135 pp. ISBN 978-80-210-9534-2.
    3. HAUSER, Přemysl and Květoslava KLÍMOVÁ. Didaktika českého jazyka pro 2. stupeň ZŠ (The Didactics of the Czech Language in the Lower Secondary School). 2. vydání. Masarykova univerzita, 2019, 137 pp. ISBN 978-80-210-9489-5.
    4. HAUSER, Přemysl, Květoslava KLÍMOVÁ, Helena ANDRESOVÁ and Ivo MARTINEC. Didaktika českého jazyka pro 2. stupeň ZŠ (The Didactics of the Czech Language in the Lower Secondary School). 2. vydání. Brno: Masarykova univerzita, 2019, 137 pp. ISBN 978-80-210-9489-5.
    5. KOŠUT, Michal. Kapitoly z hudebních forem (Chapters from Musical Forms). 3. vydání. Brno: Masarykova univerzita, 2019, 88 pp. ISBN 978-80-210-9329-4.
    6. PELOUŠKOVÁ, Hana. Leitfaden zur Syntax des zusammengesetzten Satzes. Kurz gefasste Theorie mit Übungen. 2. dotisk 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita, 2019, 48 pp. ISBN 978-80-210-5119-5.
    7. NOVÁKOVÁ, Eva and Bohumil NOVÁK. Matematická pregramotnost a učitelé mateřské školy (Mathematical pre-literacy and pre-school teachers). první. Brno: Masarykova univerzita, 2019, 174 pp. Matematika a didaktika matematiky, sv. 5. ISBN 978-80-210-9418-5.
    8. ŠVANTNEROVÁ, Jitka. Moje první čtení (My first reading). 1. vydání. Masarykova univerzita: Masarykova univerzita, 2019, 66 pp. ISBN 978-80-210-9318-8.
    9. JANÍK, Tomáš. Nedělní pedagogické krasořeči: o obratech a vyvažování ve výchově a vzdělávání (Sunday poetic educational considerations: on turns and balancing in education). 1. vydání. Masarykova univerzita: Masarykova univerzita, 2019, 88 pp. ISBN 978-80-210-9228-0.
    10. VACULÍK, Jaroslav. Obecné dějiny novověku IV (1789–1918). 4. vydání. Brno: Masarykova univerzita, 2019. ISBN 978-80-210-9272-3.
    11. ŠVANTNEROVÁ, Jitka. Pohádky pro nejmenší (Fairy tales for youngest children). 1. vydání. Masarykova univerzita: Masarykova univerzita, 2019, 59 pp. ISBN 978-80-210-9320-1.
    12. ŠÍP, Radim. Proč školství a jeho aktéři selhávají. Kognitivní krajiny a nacionalismus (Why education and its actors fail. Cognitive landscapes and nationalism). 1st ed. Brno: Masarykova univerzita, 2019, 471 pp. ISBN 978-80-210-9377-5.
    13. ŠVEC, Vlastimil. Profesionální pomáhání: Rozhovory napříč pomáhajícími profesemi (Professional helping: Interviews across helping professions). 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita, 2019, 148 pp. ISBN 978-80-210-9481-9.
    14. ŠVANTNEROVÁ, Jitka. Příběhy pro malé čtenáře (Stories for small readers). 1. vydání. Masarykova univerzita: Masarykova univerzita, 2019, 59 pp. ISBN 978-80-210-9319-5.
    15. MARY LYNCH, Barbera and Rasmussen RASMUSSEN. Rozvoj verbálního chování: Jak učit děti s autismem a jinými neurovývojovými poruchami (The Verbal Behavior Approach: How to Teach Children with Autism and Related Disorders). 1. dotisk 1. vydání. Masarykova univerzita, 2019, 207 pp. ISBN 978-80-210-9212-9.
    16. HORÁČEK, Radek, Olga BÚCIOVÁ, Martina MRÁZOVÁ and Petra LEXOVÁ. Sochařské Brno 1989–2019 (Sculptural Brno 1989–2019). 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita, 2019, 223 pp. ISBN 978-80-210-9317-1.

    2018

    1. VACULÍK, Jaroslav, Miroslaw PIWOWARCZYK, Anna HARATYK and Petr KALETA. Češi a Poláci na Ukrajině ve 20. století. Czesi i Polacy na Ukrainie w XX wieku (Czechs and Poles in Ukraine in the 20th Century). 1st ed. Brno: Masarykova univerzita, 2018, 266 pp. ISBN 978-80-210-9195-5.
    2. DARDIGOVÁ, Jill C. and William L. HEWARD. Domluvme se ((Sign Here)). 2018. ISBN 978-80-210-8900-6.
    3. ČAPKA, František. Historia Populi. 1. vydání. Masarykova univerzita, 2018, 311 pp. ISBN 978-80-210-8791-0.
    4. HANUŠOVÁ, Světlana, Michaela PÍŠOVÁ, Tomáš KOHOUTEK, Eva MINAŘÍKOVÁ, Miroslav JANÍK, Tomáš JANÍK, Jan MAREŠ, Klára ULIČNÁ and Stanislav JEŽEK. Chtějí zůstat nebo odejít? Začínající učitelé v českých základních školách (Do they want to stay or leave?). 1. dotisk 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita, 2018, 322 pp. Pedagogický výzkum v teorii a praxi 45. ISBN 978-80-210-8889-4.
    5. NOVOTNÁ, Hana. Porcelán + (Porcelain +). 1. vydání. Masarykova univerzita: Masarykova univerzita, 2018, 173 pp. ISBN 978-80-210-9105-4.
    6. PAVLÍČKOVÁ, Lenka. Poruchy matematických schopností žáků s dyskalkulií a jejich vliv na řešení učebních úloh ve fyzice a v matematice (Mathematical disabilities of pupils with dyscalculia and their impact on solving learning tasks in physics and in mathematics). 1. vydání. Masarykova univerzita, 2018, 189 pp. ISBN 978-80-210-9090-3.
    7. BUDÍNOVÁ, Irena. Přístupy nadaných žáků 1. a 2. stupně základní školy k řešení některých typů úloh v matematice (Approaches of first and second degree gifted pupils to solve various types of problems). první. Brno: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta, 2018, 202 pp. Matematika a didaktika matematiky. ISBN 978-80-210-9215-0. Available from: https://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-9216-2018.
    8. TUPÝ, Jan. Tvorba kurikulárních dokumentů v České republice: Historicko-analytický pohled na přípravu kurikulárních dokumentů pro základní vzdělávání v letech 1989–2017 (The development of the curricular documents in the Czech Republic: A historical and analytical perspective on the development of curricular documents for basic education in 1989–2017). 2., doplněné a upravené. Masarykova univerzita, 2018, 230 pp. ISBN 978-80-210-8997-6.

    2017

    1. HUBLOVÁ, Gabriela. E-learning jako prostředek pro rozvoj cizojazyčného akademického psaní v anglickém jazyce (E-learning as a Tool for Developing EFL Academic Writing). 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita, 2017, 233 pp. Cizí jazyky a jejich didaktiky: teorie, empirie, praxe, sv. 6. ISBN 978-80-210-8818-4.
    2. DURNOVÁ, Helena, Vojtěch ŽÁDNÍK and Jan KOTŮLEK. Václav Hlavatý (1894–1969). Cesta k jednotě (Václav Hlavatý (1894–1969). Way to unity). Brno: Masarykova univerzita, 2017, 185 pp. ISBN 978-80-210-8920-4.

    2011

    1. ŠTĚPÁNEK, Kamil. Obecné dějiny novověku I. (16. století). 3. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2011, 68 pp. ISBN 978-80-210-9067-5.
Display details
Displayed: 8/11/2024 21:52