Masaryk University

Publication Records

česky | in English

Filter publications

    2008

    1. NESHYBOVÁ, Jarmila and Lada HEYDOVÁ. Uplatňují úřady místní správy ČR marketingový nástroj Relationship Marketing? (Vybrané výsledky empirického výzkumu) (Do the Czech Public administration Offices realize the using of Relationship Marketing). In Recenzovaný sborník příspěvků z Mezinárodní Baťovy konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky 2008. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2008, p. 152-158, 6 pp. ISBN 978-80-7318-663-0.

    2007

    1. NESHYBOVÁ, Jarmila and Simona ŠKARABELOVÁ. Marketing vztahů na obcích III. stupně v České republice (Relationship Marketing in Third-level Townships in the Czech Republic). In Sociální ekonomika, sociální podnik a sociální kapitál. Sborník příspěvků z mezinárodní konference. 1st ed. Ústí nad Labem: Fakulta sociálně ekonomická, Univerzhita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, 2007, p. 53-62. ISBN 978-80-7044-954-7.

    2005

    1. KLAPALOVÁ, Alena. Relační marketing na trzích organizací (Relationship marketing at the organizational markets). In Nové trendy v podnikovom manažmente. první. Košice: EU Bratislava, PHF Košice, 2005, p. 137-141, 4 pp. ISBN 80-969181-3-3.
Display details
Displayed: 6/11/2024 10:02