Masaryk University

Publication Records

česky | in English

Filter publications

    2013

    1. KHOKHLOVA, Elena. Art-brand in modern production and distribution of music. Acta musicologica. Brno: Ústav hudební vědy FF MU Brno, 2013, Neuveden, No 1, p. nestránkováno, 6 pp. ISSN 1214-5955.

    2009

    1. STODOLA, Jiří. Hodnota informace : příspěvek k etice, ontologii a estetice infomace (The value of information : a contribution to the information ethics, ontology and aestehtics). In Šedesát let kybernetiky. 1. vyd. Brno: Akademické nakladatelství Cern, 2009, p. 242-258, 16 pp. ISBN 978-80-7204-662-1.
    2. ŠKAPA, Radoslav and Eva ŠVANDOVÁ. Tvorba hodnoty v dodavatelsko-odběratelských vztazích a její typy (Value creation in buayer-seller relationships and its forms). In Jedlicka, P. Hradecké ekonomické dny 2009. Ekonomický rozvoj a management regionů. 1st ed. Hradec Králové: Gaudeamus, Univerzita Hradec Králové, 2009, p. 313-319. ISBN 978-80-7041-227-5.

    2008

    1. SOUKOPOVÁ, Jana. Hedonic Price Method: Racionality of Usage in the Czech Republic shown on example of surface winning. In Sustainable accounting and reporting on micro-economical and macro-economical level. 2008th ed. Pardubice: Univerzita Pardubice, 2008, p. 82-88. ISBN 978-80-7395-081-1.
    2. SOUKOPOVÁ, Jana. Metoda hedonického oceňování - racionalita využití v ČR na příkladu povrchové těžby (Hedonic Price Method - Racionality of Usage in the Czech Republic shown on example of surface winning). In Účetnictví a reporting udržitelného rozvoje na mikroekonomické a makroekonomické úrovni. Pardubice: Univerzita Pardubice, 2008, p. 123-128. ISBN 978-80-7395-080-4.
    3. SABOLOVIČ, Mojmír. Možnosti implementace managementu znalostí v interním prostředí SMEs (Possibilities of Knowledge Management Implementation in Terms of SMEs). In Sborník z 2. mezinárodní konference PROMĚNY EVROPY 2008. Ostrava: DTO CZ, 2008, 9 pp.
    4. SABOLOVIČ, Mojmír. Technology Transfer as Value Ratio Enlargement. European Research Studies. 2008, Volume X, 3-4, 8 pp. ISSN 1108-2976.
    5. STEHLÍK, Antonín. Výzkum investiční činnosti podniků v prostředí české ekonomiky (The research of an capital activity in the Czech economics). In VIKTOŘÍK, Tomáš. Vývojové tendence podniku IV. 1. vydání. Brno: MU Brno, 2008, p. 523 - 539, 16 pp. ISBN v tisku.

    2007

    1. CAJTHAML, Martin, Hans Rudigger KAUFMANN and Michael MEIER. Behavioural Branding- The Interdisciplinary Hilti Case. International Journal of Management Cases. 2007, 9/3, No 4, p. 329-334, 5 pp.
    2. SABOLOVIČ, Mojmír. Metodické aspekty hodnocení přírodních zdrojů (Methodical Issues of Natural Resources Assesments). In Interakce ekonomie, managementu a práva 2007. 1st ed. Brno: Masarykova univerzita, 2007, p. 103-113, 169 pp. ISBN 978-80-87139-65-3.
    3. KYNCL, Libor. Value Added Tax (VAT) on electronic services in the Czech republic. In Sovremennye problemy teorii nalogovogo prava – The Modern Problems of Tax Law Theory. Voronež: Voronežskij gosudarstvennyj universitet, 2007, p. 365-368. ISBN 978-5-9273-1340-2.
    4. ŘEHULKA, Evžen. Zdraví jako hodnota v pojetí učitelek základních škol (Health as value from view teachers of primary school). In Hodnoty a výchova. první. Brno: MSD, spol. s.r.o., 2007, p. 73-79. ISBN 978-80-86633-78-7.

    2006

    1. HORKÁ, Hana and Zdeněk HROMÁDKA. Obsah vzdělání – vztahy mezi cíli, požadavky a realitou z pohledu ekologické/environmentální výchovy (The content of education – relations among the aims, requirements and reality from the point of view of environmental education). In Problémy kurikula základní školy. první. Brno: Masarykova univerzita, 2006, p. 148 -160. ISBN 80-210-4125-0.
    2. CAJTHAML, Martin. Principles of Customer Evaluation. In International Customer Behaviour and Retailing Research. 1st ed. Hamburg: Verlag Dr. Kovac, 2006, p. 86-92. ISBN 978-3-8300-2194-0.

    2005

    1. SUCHÁNEK, Petr. Hodnocení konkurenceschopnosti podniku (Evaluation of competitive strength of company). In Vyvojové tendence podniků (Svazek I.). 1st ed. Brno: Masarykova univerzita v Brně, 2005, p. 271-278. ISBN 80-210-3847-0.
    2. SUCHÁNEK, Petr. Implementace teorie firmy do finanční analýzy podniku (The implementation of a firm theory to the financial analysis of a company). In Vývoj ekonomickej teórie a vzdelávania, uplatnenie a perspektívy v SR. 1st ed. Bratislava: EU Bratislava, 2005, p. 73-76. ISBN 80-225-2110-8.
    3. SUCHÁNEK, Petr and Eva KUBÁTOVÁ. Měření výkonnosti podniku s využitím teorie sítí (The measurement of the firm efficiency with usage theory of social networks). In Výkonnosť organizácie, prístupy k jej meraniu a hodnoteniu. 1st ed. Poprad: Slovenský komitét pre vedecké riadenie ZSVTS v Bratislave, 2005, p. 232-238. ISBN 80-968080-5-2.
    4. MAREŠ, Petr and Ivo MOŽNÝ. The Czech Family, Reproductive Behavior, and the Value of Children in the Czech Republic. In The Value of Children in Cross-Cultural Perspective. Case Studies From Eight Societies. Lengerich: Pabst, 2005, p. 67-156. ISBN 3-89967-250-X.
    5. STEHLÍK, Antonín. Využití derivátů pro měření efektivnosti investiční výstavby (Investments evaluacion based on the derivatives). In Vývojové trendy podniků. 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita v Brně, 2005, p. 605-614. ISBN 80-210-3847-0.

    2004

    1. STEHLÍK, Antonín. Nové metody hodnocení investic (New Methods of Investments Evaluation). Jurnal of Economics. Bratislava: Slovak Academic Press, 2004, 52/2004, No 10, p. 1-11. ISSN 0013-3035.
    2. STEHLÍK, Antonín. Nové přístupy k hodnocení investic (Theoretical aspects of investments valuation). In Nová dopravní politika. 1st ed. Pardubice: Univerzita Pardubice, 2004, p. 41-48, 7 pp. ISBN 80-7194-606-0.
    3. STEHLÍK, Antonín. Teoretické a metodologické aspekty hodnocení investic do síťových odvětví (The New Investment Theory and Real Options). Dialógy o ekonomike a riadení. Bratislava, 2004, vol. 6, 19/2004, p. 23-28, 5 pp. ISSN 1335-4582.
    4. STEHLÍK, Antonín. Teoretické a metodologické aspekty valuace investic do síťových odvětví (The New Investment Theory). In Podniková ekonomika a management. 1. vydání. Brno: MU v Brně, 2004, p. 367-371, 4 pp. ISBN 80-210-3414-9.
    5. CAJTHAML, Martin. Zum Problem des Wertrelativismus (Toward the problem of ethical relativism). In Glaube und Vernunft. Interdisziplinäres Streitgespräch zur Enzyklika Fides et Ratio. 1st ed. Frankfurt am Main: Peter Lang, 2004, p. 149-161. ISBN 3-631-50723-2.

    2003

    1. ČERVINEK, Petr. Investiční strategie (Investment strategies). In Sbornik příspěvků z konference studentů doktorského studia. 1st ed. Brno: MZLU 2002/3, 2003, p. 30-33. ISBN 80-7302-048-3.

    2002

    1. MAREŠ, Petr. Hodnota dítěte (Value of a child). In Děti, mládež a rodina v období transformace. Brno: Barrister&Pricipal, 2002, p. 157-172. ISBN 80-86598-36-5.
    2. KLAPALOVÁ, Alena. Hodnotové řetězce a hodnotové sítě (Value networks and value chains). In Systémové řízení. první. Brno: Masarykova univerzita v Brně, 2002, p. 248-250. ISBN 80-210-2831-9.
    3. STEHLÍK, Antonín. Komplementární vztah k marketingu (The complementary link to marketing). In Implementácia marketingových terórií do hospodárskej praxe SR, CR a Polska. 1st ed. Kosice: Vydavatelstvo Ekonóm, Bratislava, 2002, p. 22-27. ISBN 80-225-1555-8.

    1999

    1. FUCHS, Kamil. Vývoj pojetí ceny v ekonomii (The evolution of price theory). První. Brno: Masarykova univerzita, 1999, 124 pp. Monografie. ISBN 80-210-2035-0.

    1998

    1. DOKULIL, Miloš. Morální hodnoty v současné etice a morálce (Moral Values in Contemporary Ethics and Morality). In Teoretické otázky etiky. Prešov: PVT Bratislava, 1998, p. 61-84. sv. 1. ISBN 80-88859-15-8.

    1989

    1. OPEKAR, Aleš. Hodnotová orientace v rockové hudbě I. a II. Opus musicum. Brno, 1989, vol. 21, 4 a 5, p. 105-115 a XVII-XXII. ISSN 00862-8505.
Display details
Displayed: 16/11/2024 00:57