Masaryk University

Publication Records

česky | in English

Filter publications

    2009

    1. COLLINS, Rita Chalmers and Světlana HANUŠOVÁ. Modeling Action Research in a Teacher-training Program. Vienna: University of Vienna, 2009.

    2008

    1. HANUŠOVÁ, Světlana. Developing communicative competence in learners with specific learning difficulties. In Grenarová, R., Vítková, M.: Komunikativní přístup v cizojazyčné výuce u žáků s SPU / Communicative Approach in Foreign Language Teaching in Learners with SLD. 1st ed. Brno: Pedagogická fakulta MU, 2008, 13 pp. Pd-42/08-02/58. ISBN 978-80-210-4782-2.
    2. HANUŠOVÁ, Světlana. Rozvoj komunikativní kompetence v cizím jazyce u žáků se specifickými poruchami učení (Development of Communicative Competence in a Foreign Language in Pupils with Specific Learning Difficulties). In Klenková, J.: Vzdělávání žáků s narušenou komunikační schopností. Education of Pupils with Impaired Communication Ability. 2008. ISBN 978-80-7315-167-6.
    3. ŠVAŘÍČEK, Roman. Významná představitelka akčního výzkumu v pedagogice hostem na FF (Outstanding leader of action research as a guest at Faculty of Arts). muni.cz. Brno: Měsíčník Masarykovy univerzity v Brně, 2008, vol. 4, leden 2008, p. 5. ISSN 1801-0806.

    2007

    1. NEPUSTIL, Pavel. Zapojování členů zkoumaných skupin do výzkumného procesu: Community Engagement Model (Involving members of researched groups to the research process: Community Engagement Model). In KVALITATIVNÍ PŘÍSTUP A METODY VE VĚDÁCH O ČLOVĚKU VI Vybrané aspekty teorie a praxe. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci Filozofická fakulta, 2007, 386 pp. ISBN 978-80-244-1813-1.

    2004

    1. JANÍK, Tomáš. Akční výzkum jako cesta ke zkvalitňování pedagogické praxe (Action research as a way to improvement of educational practice). In MAŇÁK, Josef and Vlastimil ŠVEC. Cesty pedagogického výzkumu. Brno: Paido, 2004, p. 51-68. Pedagogický výzkum v teorii a praxi, svazek 1. ISBN 80-7315-078-6.

    2002

    1. JANÍK, Tomáš. Akční výzkum jako cesta k nabývání sebereflexivní kompetence (Action research as a tool for developing of selfreflection competency). In Profesní růst učitele. Sborník příspěvků z 10. konference ČPdS. Brno: Konvoj, 2002, p. 111-117. ISBN 80-7302-039-4.

    2001

    1. NOVOTNÝ, Petr. Zkoumám, zkoumáš, zkoumáme (We all can do research). Kritické listy. Praha: Kritické myšlení, o.s., 2001, vol. 2, No 5, p. 8-9. ISSN 1214-5823.
Display details
Displayed: 7/9/2024 10:49