Masaryk University

Publication Records

česky | in English

Filter publications

    2009

    1. SMOLÍK, Josef and Vladimír VAĎURA. Šílení střelci ve školách (Mad shooters at schools). Psychologie Dnes. Praha: Portál, 2009, vol. 2009, No 4, p. 46-49. ISSN 1212-9607.

    2008

    1. KRÁTKÁ, Jana and Patrik VACEK. Computer Game Literacy in the Czech Republic: Its Goals, Notion and Concurrent Curriculum Agenda Perspectives. In FROG - Vienna Games Conference 2008. Vienna: Universität Wien, 2008, p. 1-5.
    2. KRÁTKÁ, Jana and Patrik VACEK. Computer Game Literacy in the Czech Republic: Its Goals, Notion and Concurrent Curriculum Agenda Perspectives. In F.R.O.G. - Vienna Games Conference: Abstracts. 2008.
    3. NĚMEC, Jiří. Edutainment - trendy v oblasti volného času (Edutainment - tendencies in the field of leisure time activities). In Sýkora, J. (ed.) Výchova a volný čas 3. 1. vyd. Hradec Králové: Gaudeamus, 2008, p. 59-66. ISBN 978-80-7041-730-0.
    4. NĚMEC, Jiří. Volný čas dětí a mládeže - Zábava nebo výchova? (Youth and Children Leisure time, entertainment of education). In Pedagogika volného času, teória a prax. 1. vyd. Trnava: Trnavská univerzita, Pedagogická fakulta, 2008, p. 75-82. ISBN 978-80-8082-171-5.
    5. VACEK, Patrik and Jana KRÁTKÁ. Wire Aesthetics: The Computer Game Generated Image And Its Representation Discipline in System Shock. In Society for Cinema and Media Studies, Philadelphia, USA. 2008.

    2006

    1. DAŇKOVÁ, Irena. SCHOOL, CHILDREN, COMPUTER AND HEALTH. In ŘEHULKA, Evžen. SCHOOL AND HEALTH 21(1), VOLS 1 AND 2. 1st ed. Brno: Masarykova univerzita, 2006, p. 693-700. ISBN 978-80-7315-119-5.

    2002

    1. VACULÍK, Martin. Ve světě počítačových her (The world of computer games). Psychologie dnes. Praha: Portál, 2002, 6/2002, No 6, p. 16-17. ISSN 1211-5886.

    2001

    1. VACULÍK, Martin. Hráči počítačových her a jejich vztahy s rodiči a přáteli (Players of computer games and relationship with their parents and friends). Československá psychologie: Časopis pro psychologickou teorii a praxi. Praha: Academia, 2001, XLV, No 2, p. 143-151. ISSN 0009-062X.
    2. VACULÍK, Martin. Výkonová motivace hráčů počítačových her v adolescenci (Achievement motivation of computer games players in adolescence). In Psychologické otázky adolescence. 2001st ed. Brno: PSÚ AV ČR, 2001, p. 103-113. ISBN 80-7326-001-8.

    2000

    1. PROKEŠ, Josef. Člověk a počítač aneb svítání digitální kultury (Human and Computer (Dawn of Digital Culture)). Brno: Sursum, 2000, 88 pp. ISBN 80-85799-82-0.
    2. VACULÍK, Martin. Elektronické hry, sebepojetí, sociální dovednosti a sociální interakce (Electronic games, self-concept, social skills and social interactions). Zprávy - Psychologický ústav AV ČR. Brno: Psú AVČR, 2000, vol. 6, No 1, p. 1-11. ISSN 1211-8818.
    3. VACULÍK, Martin. Eysenckova typologie osobnosti hráčů počítačových her (Eysenck's typology of personality of computer games players). In Integrativní funkce osobnosti. Brno: FSS MU, 2000, p. 193-199.
    4. VACULÍK, Martin. Percepce a hodnocení interpersonálního chování hráčů počítačových her. (Perception and evaluation of interpersonal behaviour of computer games players). In Sociální procesy a osobnost 2000. Brno: PSú AV ČR, MU, 2000, p. tisk, 9 pp.
    5. VACULÍK, Martin. Psychologické a sociální charakteristiky hráčů počítačových her v adolescenci (Psychological and social characteristics of computer games players in adolescence). disertační práce. Brno: FSS MU, 2000, 145 pp.
    6. VACULÍK, Martin. Sebehodnocení hráčů počítačových her v adolescenci (Self-esteem of computer games players in adolescence). Československá psychologie. Praha: AV ČR, 2000, vol. 44, No 2, p. 279-286. ISSN 0009-062X.

    1999

    1. VACULÍK, Martin. Charakteristiky hráčů počítačových her v adolescenci (Characteristics of computer games players in adolescence). Československá psychologie. Praha: AV ČR, 1999, vol. 43, No 2, p. 165-179. ISSN 0009-062X.
Display details
Displayed: 12/11/2024 12:40