Masaryk University

Publication Records

česky | in English

Filter publications

    2008

    1. JANÍK, Tomáš. K problémům stojícím v pozadí tvorby a realizace kurikula základního vzdělávání v České republice (Problems underlying curriculum research and development in the Czech Republic). In NOVOTNÁ, Jitka (ed.). Škola v dialogu kultury, pedagogiky a společnosti. Liberec: FP TUL, 2008, p. 39-58. ISBN 978-80-7372-414-6.
    2. ŠIMONÍK, Oldřich. Sketch theory lessons. První vydání. Brno: MSD spol s r. o., 2008, 60 pp. Pedagogická teorie, sv. 1. ISBN 978-80-7392-037-1.

    2007

    1. JANÍK, Tomáš. Obsah vzdělávání a/nebo učivo? (Content and/or subject matter?). In MUŽÍK, Vladislav and Vladimír SÜSS. Tělesná výchova a zdraví pro 21. století: myšlenky, které by měly usměrňovat tvorbu školních vzdělávacích programů. Brno: MU, 2007, p. 52-55. ISBN 978-80-210-4258-2.

    2006

    1. GREGAR, Tomáš and Tomáš PITNER. E-learning - jen obsah? + Služby Web 2.0 v podpoře vzdělávání (E-learning - just a content? + Web 2.0 services in learning). 2006.
    2. JANÍK, Tomáš. Problémy české základní školy z pohledu výzkumu (2000-2005) (Problems of Czech basic school in the light of empirical research (2000-2005)). Komenský. Brno: PdF MU, 2006, vol. 131, No 1, p. 17-25. ISSN 0323-0449.
    3. MAŇÁK, Josef and Tomáš JANÍK. Problémy kurikula české základní školy (Problems of curriculum in the Czech basic school). Brno: MU, 2006, 330 pp. ISBN 80-210-4125-0.

    2005

    1. ŘEZNÍK, Tomáš and Alois HYNEK. GIS pro Středozápadní Moravu: obsah a tvar (GIS pro Mid-West Moravia: content and form). In Geographical aspects of Central European space. první. Brno: Masarykova univerzita v Brně, 2005, p. 51. ISBN 80-210-3759-8.
    2. ŘEZNÍK, Tomáš. Interactive maps. In XXII International Cartographic Conference, Abstracts of Papers. A Coruńa: Comité organizador ICC 2005, 2005, p. 186. ISBN 0-958-46093-0.
    3. FILOVÁ, Hana. Mravní výchova dětí školního věku (Studies of Theorie and Methodics of Education). In Studie z teorie a metodiky výchovy II. 1st ed. Brno: Masarykova univerzita, 2005, p. 59-81. 2. ISBN 80-2103687-7.
    4. SLAVÍK, Jan and Tomáš JANÍK. Významová struktura faktu v oborových didaktikách (Semantic Structure of the Fact in Subject Didactics). Pedagogika. 2005, vol. 55, No 4, p. 336-353. ISSN 0031-3815.
    5. JANÍK, Tomáš. Zamyšlení nad obsahem školního vzdělávání (Thinking about the content of school education). In MAŇÁK, Josef and Tomáš JANÍK. Orientace české základní školy. Brno: MU, 2005, p. 218-233. ISBN 80-210-3870-5.

    2004

    1. MATYÁŠ, Václav and Petr ŠVÉDA. Digital Signatures and Electronic Documents: A Cautionary Tale Revisited. UPGRADE, The European Journal for the Informatics Professional. 2004, V, No 3, p. 35-38. ISSN 1684-5285.

    2001

    1. ŠIMONÍK, Oldřich. Návrh učebního plánu studia učitelství všeobecně vzdělávacích předmětů. (Proposal Teaching programme of the study branch teacher.). Praha: MŠMT, 2001, 8 pp.
    2. KROB, Josef. Od obrazu statického světa k pojetí dynamického vesmíru (From the Static Picture of the World to the Dynamic Conception of the Universe). Sborník prací Filosofické fakulty brněnské university. B, Řada filosofická. Brno: Filosofická fakulta brněnské university, 2001, vol. 2001, B48, p. 75-81. ISSN 0231-7664.
    3. ŠIMONÍK, Oldřich. Základy pedagogiky pro doplňující pedagogické studium (Principles pedagogy). 1st ed. Brno: Paido, 2001, 118 pp. DPS, svazek 1. ISBN 80-85931-95-8.

    2000

    1. VOLEK, Jaromír. Média a realita (Media and reality). 2000th ed. Brno: Masarykova universita v Brně, 2000, 166 pp. Média a komunikace. ISBN 80-210-2367-8.
    2. ŠIMONÍK, Oldřich. Studijní program pro doplňující pedagogické studium (Curriculum for second chance pedagogicla education). Praha: MŠMT, 2000, 12 pp.

    1997

    1. VOLEK, Jaromír. Analýza obsahové a formální podoby hlavní zpravodajské relace ČT - Události (Content analysis of TV News). Brno: Rada ČT, 1997, 36 pp. Média.
Display details
Displayed: 12/11/2024 01:05