HANUŠOVÁ, Světlana and Tamara VÁŇOVÁ. Metody cizojazyčné výuky podporující princip autonomie žáka (Foreign language teaching methods supporting the principle of learner autonomy). In Sborník z konference Autonomie v procesu učení a vyučování cizího jazyka. 1st ed. Brno: PdF MU, 2006, p. 100 -108. ISBN 80-210-4164-1.
JANÍKOVÁ, Věra. Emoce a emocionální strategie v cizojazyčné výuce (Emotions and Affective Strategies in the Foreign Language Teaching). Komenský. Brno-Šlapanice: Pedagogická fakulta MU, 2005, vol. 130, No 1, p. 2-7. ISSN 0323-0449.
BRYCHOVÁ, Alice. Posílení autonomního učení pomocí sebehodnocení prostřednictvím kritérií Evropského jazykového portfolia (Autonomous Learning by means of Self-Evaluation based on Criteria of the European Language Portfolio). In Inovativní tendence v kurikulu studijního oboru "Učitelství německého jazyka pro základní školy". 1st ed. Brno: Pedagogická fakulta MU v Brně, 2005, p. 50-56. ISBN 80-210-3697-4.
HANUŠOVÁ, Světlana, Naděžda VOJTKOVÁ, Irena ADÁMKOVÁ, Lucie PODROUŽKOVÁ, Jitka HÁSKOVÁ, Stanislava ČAPKOVÁ and Tamara VÁŇOVÁ. Signposts 2003 - 6. národní a mezinárodní konference učitelů anglického jazyka (Signposts 2003 - 6th National and International Conference of the Association of Teachers of English of the Czech Republic). 2003.