Masaryk University

Publication Records

česky | in English

Filter publications

    2007

    1. COLLINS, Rita Chalmers. Applying Differentiated Instruction in The Integrated Classroom. In Přístupy ke vzdělávání žáků se specifickými poruchami učení na základní škole. 1st ed. Brno: Paido, 2007, p. 72 - 87, 15 pp. ISBN 9788073151508.
    2. HAVLÍČKOVÁ, Helena. Posudek na projekt doktorandky Radky Mlýnkové (Expert opinion of Radka Mlýnková´s doctoral project Alternative Methods of TFL to Students with LD). Brno, 2007, 1 pp.
    3. HANUŠOVÁ, Světlana and Radka MLÝNKOVÁ. Problematika výuky angličtiny u žáků se specifickými poruchami učení pohledem učitele (Teaching English in classes with pupils with specific learning difficulties from teacher's point of view). In Bartoňová, M.: Specifické poruchy učení v kontextu vzdělávacích oblastí RVP ZV / Specific learning difficulties in context of educational spheres of Framework education programme for primary education. 1st ed. Brno: Paido, 2007, p. 167-182, 15 pp. Edice pedagogické literatury. ISBN 978-80-7315-162-1.

    2006

    1. DONTCHEVA-NAVRATILOVA, Olga. An Interview with the Participants in the Brno-Chemnitz Project. Linguistics Pages. In The Messsnger. 1st ed. Brno: Department of English, PdF MU Brno, 2006.

    2004

    1. NAJVAR, Petr. Jazyková propedeutika jako alternativa rané výuky jazyka (Language propedeutics as an alternative to early foreign language instruction). In Aktuální problémy pedagogiky ve výzkumech studentů doktorských studijních programů. Olomouc: Pedagogická fakulta Univerzity Palackého v Olomouci, 2004, p. 87-89. ISBN 80-7220-201-4.
    2. NAJVAR, Petr. Language teachers and why they should learn to read. The Messenger. Brno: PdF MU, 2004, vol. 4, No 2, p. 23. ISSN 1214-6676.
Display details
Displayed: 28/8/2024 03:21