Masaryk University

Publication Records

česky | in English

Filter publications

    2009

    1. PTÁČEK, Petr. Strategie pozitivního hodnocení jako motivační nástroj při výuce chemických výpočtů na ZŠ (Strategy of Positive Classification as a Motivational Instrument for Chemical Calculations Education at a Primary School). In Vémolová,R. (ed.). XXVII. mezinárodní kolokvium o řízení vzdělávacího procesu. Brno: Univerzita obrany, 2009, p. nestránkováno, 3 pp. ISBN 978-80-7231-650-2.
      Name in Czech: Strategie pozitivního hodnocení jako motivační nástroj při výuce chemických výpočtů na ZŠ
      Name (in English): Strategy of Positive Classification as a Motivational Instrument for Chemical Calculations Education at a Primary School
      RIV/00216224:14410/09:00035705 Proceedings paper. Pedagogy and education. Czech. Czech Republic.
      Ptáček, Petr (203 Czech Republic, guarantor, belonging to the institution)
      Keywords in English: Motivation; Cooperative teaching; Active teaching; Mathematical literacy
      Type of proceedings: pre-proceedings

      Changed by: Mgr. Petr Ptáček, Ph.D., učo 23751. Changed: 27/3/2013 15:51.

    1999

    1. LINKESCHOVÁ, Dana and Radek DOHNAL. Efektivní metody výuky manažerů začátku třetího tisíciletí (Effective metods of managers education at the beginning of the 3rd Millenium). In Budoucnost českého vzdělávání a školské zákony. Brno: Masarykova univerzita v Brně, 1999, p. 85-245.
      Name (in English): Effective metods of managers education at the beginning of the 3rd Millenium
      Pedagogy and education. Czech. Czech Republic.
      Keywords in English: management; teaching metods; education; active teaching; changing behavior

      Changed by: PhDr. Dana Linkeschová, CSc., učo 61964. Changed: 13/7/2001 14:04.

    1997

    1. LINKESCHOVÁ, Dana and Josef HAJKR. Možnosti využití strategických marketingových her v rámci evropské spolupráce ve vysokoškolském vzdělávání (Posibilities for using strategy of marketing games within the framework of the european cooperation in the university education). In Vstup do Evropské unive a řízení školství ČR. Brno: Masarykova univerzita v Brně, 1997, p. 72-222.
      Name (in English): Posibilities for using strategy of marketing games within the framework of the european cooperation in the university education
      Pedagogy and education. Czech. Czech Republic.
      Keywords in English: active teaching; communication habits; strategic management; manager education

      Changed by: PhDr. Dana Linkeschová, CSc., učo 61964. Changed: 13/7/2001 13:17.
Displayed: 16/11/2024 00:37