Masaryk University

Publication Records

česky | in English

Filter publications

    2009

    1. KACHLÍK, Petr and Marie HAVELKOVÁ. Minimální preventivní program jako účinný prostředek v boji se závislostmi na základních a středních školách v ČR (Minimal Preventive Programme as an Effective Tool in Fighting against Addiction at Primary and Secondary Schools in the Czech Republic). In Firma a konkurenční prostředí 2009. Sborník z mezinárodní vědecké konference. 5. část. 1st ed. Brno: MSD, s.r.o., 2009, p. 182-190, 254 pp. ISBN 978-80-7392-088-3.

    2008

    1. TRÁVNÍKOVÁ, Dagmar and Slavomír GORBÁR. Alternative Activities in Psychomotricity. In European Congress of Psychomotricity, Crossing Borders, Amsterdam. 2008.
    2. HROCH, Jaroslav. K filosofickému myšlení Williama Jamese (On the Philosophy of William James). Filozofia. Bratislava, 2008, vol. 63, No 2, p. 144-154. ISSN 0046-385X.
    3. KACHLÍK, Petr and Marie HAVELKOVÁ. MOŽNOSTI PRIMÁRNÍ PREVENCE ZÁVISLOSTÍ V PODMÍNKÁCH ZÁKLADNÍ A STŘEDNÍ ŠKOLY (POSSIBILITIES OF PRIMARY PREVENTION OF ADDICTIONS IN CONDITIONS OF PRIMARY AND SECONDARY SCHOOL). Zdravotníctvo a sociálna práca. Bratislava: Sapientia, 2008, vol. 3, 3-4, 2 pp. ISSN 1336-9326.
    4. REGULI, Zdenko. Od výcviku sebeobrany založeného na víře přes zkušenost k důkazům (From belief through experience to evidence-based self-defence training). In Zvládání extrémních situací. Praha: CASRI, 2008, p. 46-58, 12 pp. ISBN 978-80-254-3706-3.
    5. ŠÍP, Radim. Richard Rorty: Pragmatismus mezi jazykem a zkušeností (Richard Rorty: Pragmatism between Language and Experience). 1st ed. Brno: Paido, 2008, 207 pp. 281. publikace. ISBN 978-80-7315-171-3.
    6. MRKÝVKA, Petr and Jan NECKÁŘ. Zavádění dovednostních forem výuky na Právnické fakultě Masarykovy univerzity (Introduction of Skills Education at the Masaryk University - Faculty of Law). In Praxe a stáže studentů vysokých škol. 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita, 2008, p. 72-74. ISBN 978-80-210-4760-0.
    7. NOVOTNÝ, Petr. Zkušenosti s euro-asijskou spoluprací v rámci projektu Tempus (Experiencing Euro-Asian cooperation within the Tempus scheme). In Tempus day. 2008.

    2007

    1. JANÍK, Tomáš and Jan SLAVÍK. Fakty a fenomény v průniku didaktické teorie, výzkumu a praxe vzdělávání (Facts and Phenomena on the Interface of Didactic Theory, Research and Educational Practice). Pedagogika. 2007, vol. 57, No 3, p. 263-274. ISSN 0031-3815.
    2. CHRZ, Vladimír and Ivo ČERMÁK. Genre as a tool of interpretation: The individual in the context of culture. Ceskoslovenska Psychologie/Czechoslovak Psychology. 2007, LI, supplement, p. 70-79. ISSN 0009-062X.
    3. ROUBAL, Jan. Použití experimentu v gestalt terapii (Use of Experiment in Gestalt Therapy). Psychoterapie. Brno: Masarykova Univerzita, 2007, vol. 2007, No 1, p. 6-11. ISSN 1802-3983.

    2004

    1. TYRLÍK, Mojmír, Petr MACEK and Štěpán KONEČNÝ. Communication Of Shared Experience As A Source Of Social Representation. 2004.
    2. ŠVEC, Vlastimil. Experience of Student Teachers as a Source of their Pedagogical Knowledge. The New Educational Review. 2004, vol. 4, 3-4, p. 57-69, 12 pp. ISSN 1732-6729.
    3. LUKŠOVÁ, Martina and Hana ŠERÁKOVÁ. Hudba, tanec a prožitek očima tělesně postižené mládeže (Music, dance and experience seen by eyes of disabled young people). In Kontexty prožitku - mezinárodní konference. (v tisku). Praha: FTVS UK, 2004.
    4. KORVAS, Pavel, Jan ONDRÁČEK and Sylva HŘEBÍČKOVÁ. OUTDOOR 2004 - Nové poznatky a zkušenosti z pobytu a sportů v přírodě. (OUTDOOR 2004 - New knowledges of Outdoor activities.). 2004.
    5. SMÉKAL, Vladimír. Vnitřní svět jedenáctiletého dítěte (Inner world of eleven years child). In SMÉKAL, Vladimír, Lenka LACINOVÁ and Lubomír (eds.) KUKLA. Dítě na prahu dospívání. Brno: Barrister & Principal, 2004, p. 100-112. Edice psychologie. ISBN 8086598845.

    2003

    1. HROCH, Jaroslav. William James a pragmatická filosofie (William James and Pragmatic Philosophy.). In Pragmatismus. Nové jméno pro staré způsoby myšlení.. 1st ed. Brno: Centrum pro kulturu a demokracii, 2003, p. 5-18. Dějiny filozofie, sv 2.

    2001

    1. RYCHNOVSKÝ, Boris and Zdeňka LOSOSOVÁ. Exkurze nebo terénní cvičení? (Excursion or field practice?). In Didaktika biologie a didaktika geologie - současnost a perspektivy. Praha: UK v Praze, Přírodověd. fak., 2001, p. 81-84. ISBN 80-86561-01-1.

    1995

    1. SZALÓ, Csaba. O změně osvětlení a zabarvení všech věcí: sociální konstrukce zkušeností (Toward a transfiguration of the world: the social construction of experience). Sociologický časopis. Praha: Sociologický ústav AV ČR, 1995, vol. 31, No 3, p. 345-356. ISSN 0038-0288.
    2. VOJTKOVÁ, Naděžda. Process and Experience in the Language Classroom, review. 1995.
Display details
Displayed: 10/11/2024 11:44