Masaryk University

Publication Records

česky | in English

Filter publications

    2008

    1. SEBERA, Martin and Lenka BERÁNKOVÁ. E-learning a studijní styly u mužů a žen v kurzu Zdravotní tělesné výchovy na Fakultě sportovních studií (E-learning and learning styles at man and women in course "Physical activities in diseases and disabilities" at Faculty of Sport Studies). In SEBERA, Martin and Lenka BERÁNKOVÁ. SCO 2008 Sharable Content Objects. 1st ed. Brno: MU Brno, 2008, 6 pp. ISBN 978-80-210-4613-9.
    2. KOHOUTEK, Rudolf. Kognitivní vývoj dětí a školní vzdělávání. (Cognitive development of children and education.). Pedagogická orientace. Brno: Česká pedagogická společnost, 2008, 3/2008, č. 3, p. 3-22, 21 pp. ISSN 1211-4669.
    3. HANUŠOVÁ, Světlana. Učební styly a strategie ve výuce cizího jazyka u žáků se specifickými poruchami učení (Learning styles and learner strategies in foreign language teaching in learners with SLD). Brno: Pedagogická fakulta MU, 2008.

    2007

    1. NAJVAR, Petr, Veronika NAJVAROVÁ and Jana DOLEŽALOVÁ. Reading Skills of Students of Faculties of Education. In Checkpoint Literacy. Berlín. Berlín: DGLS, 2007, p. 1-8. ISBN 978-3-9809663-6-8.

    2006

    1. TÝČOVÁ, Kateřina. Učební styly a strategie při výuce cizích jazyků. (Learning Styles and Strategies in tForeign Language Studying.). In JANÍKOVÁ, Věra. Autonomie a cizojazyčná výuka. Autonomie v teorii, edukační praxi a lingvodidaktickém výzkumu. 1st ed. Brno: Masarykova univerzita, 2006, p. 189-199. ISBN 80-210-4164-1.
    2. KOHOUTEK, Rudolf. Vyučovací styly učitele a učební styly žáků (Teaching styles and learning strategies). In Problémy kurikula základní školy. první. Brno: Pedagogická fakulta MU, 2006, p. 99-111, 12 pp. ISBN 80-210-4125-0.

    2005

    1. STRÁNSKÁ, Zdenka. K problematice učebního stylu dětí školního věku na tradičních a daltonských školách (Issues of Learning Styles of Traditional and Dalton Primary School Pupils). In Heller, D., Procházková, J., Sobotková, I. (Eds.). Psychologické dny 2004: Svět žen a svět mužů. Polarita a vzájemné obohacování. Sborník z konference Psychologické dny Olomouc 2004. 1st ed. Olomouc: FF UP v Olomouci ve spolupráci s Českomoravskou psychologickou společností, 2005, p. 28. ISBN 80-244-1059-1.
    2. STRÁNSKÁ, Zdenka. Learning styles and anxiety. In Abstracts. 26th International Conference of the Stress and Anxiety Research Society. Halle (Saale), Germany: Stress and Anxiety Research Society (STAR), 2005, p. 89. 2005.
    3. CAGAŠ, Petr and Jiří DALAJKA. Vztah mezi temperamentem a styly učení u studentů středních škol (Relation of temperament and learning styles in high school students). 2005.
    4. CAGAŠ, Petr and Jiří DALAJKA. Vztah mezi temperamentem a styly učení u studentů středních škol (Relation of temperament and learning styles in high school students). In Vývoj utváření osobnosti v sociálních a etnických kontextech (ed. Petr Macek a Jiří Dalajka). Brno: FSS, 2005, p. 327-341. ISBN 80-210-3804-7.

    2002

    1. STRÁNSKÁ, Zdenka. Styly učení a temperament (Learning Styles and Temperament). In Svatoš, T., Mareš, J. (Eds.). Sborník příspěvků z 9. česko-slovenského semináře Novinky v pedagogické a školní psychologii 2001. 1st ed. Zlín: Asociace školní psychologie ČR a SR, Lingua - Informační a vzdělávací centrum Zlín, 2002, p. 79-86. ISBN 80-238-8161-2.
Display details
Displayed: 10/11/2024 20:30