Masaryk University

Publication Records

česky | in English

Filter publications

    2008

    1. BOČKOVÁ, Barbora. Čítanka pro žáky s vývojovou dysfázií (The Reading book for pupils with the developmental dysphasia). Pedagogická fakulta Masarykovy univerzity, 2008.

    2007

    1. SIEGLOVÁ, Naděžda. Žáci-cizinci v procesu literární komunikace (Pupils-Foreigners in Process of Literary Communication). In Přístupy ke vzdělávání žáků se specifickými poruchami učení na ZŠ. 2007.
    2. SIEGLOVÁ, Naděžda. Žáci-cizinci v procesu literární komunikace (úvod do problematiky) (Pupils- foreigns in the process of literacy communication (inroduction)). In Přístupy ke vzdělávání žáků se specifickými poruchami učení na základní škole. Brno: Paido, 2007, 128 pp. ISBN 978-80-7315-150-8.

    2006

    1. NAJVAROVÁ, Veronika. Jaké strategie používají studenti učitelství při studiu odborného textu? (What strategies do future teachers use when studying an academic text?). In MAŇÁK, Josef and Dušan KLAPKO. Učebnice pod lupou. 1st ed. Brno: Paido, 2006, p. 111-121, 10 pp. Pedagogický výzkum v teorii a praxi, svazek č. 4. ISBN 80-7315-124-3.

    2005

    1. NAJVAROVÁ, Veronika. Čtenářské strategie studentů PdF MU (Reading strategies of the students of the PdF MU). In Aktuální problémy pedagogiky ve výzkumech studentů doktorských studijních programů III. 1st ed. Olomouc: Votobia, PdF UP, 2005, p. 242-246. ISBN 80-7220-246-4.
    2. HAVLÍČKOVÁ, Helena. Didaktika 1A - řečové dovednosti - NŠ. 2005, 30 pp.
    3. IZAVČUK, Jaroslav and Michaela ČAŇKOVÁ. Reader-Centered Activites: Transforming. ATE Newsletter. Praha: ATE, 2005, vol. 16, No 1, p. 13-15. ISSN 1210-0196.
    4. FRANKOVÁ, Milada. The Novelist, Theory and Reading. In Theory and Practice in English Studies. Volume 4. Proceeding from the Eighth Conference of English, American and Canadian Studies. Brno: Masaryk University in Brno, 2005, p. 57-61. ISBN 80-210-3836-5.
    5. VOJTKOVÁ, Naděžda. Using Authentic Literature in a Language Class. moodlink. Brno MU, PdF: KAJ PdF, 2005.

    2004

    1. NAJVAR, Petr. Language teachers and why they should learn to read. The Messenger. Brno: PdF MU, 2004, vol. 4, No 2, p. 23. ISSN 1214-6676.

    2002

    1. BAKEŠOVÁ, Václava. La lecture de J.-K. Huysmans: de la créativité a la tradition et de la trad. a la créativité? (Reading J.-K. Huysmans: from Creativity towards Tradition, from Trad. towards Creativity). In Acta universitatis palackianae olomucensis Philologica 79. 1st ed. Olomouc: Univerzita Palackého, 2002, p. 157 - 162.
    2. BALAŠTÍK, Miroslav. Slam poetry. Host. Brno: Spolek přátel vydávání časopisu HOST, 2002, vol. 18, No 7, p. 29-35, 6 pp. ISSN 1211-9938.

    1999

    1. NĚMEC, Robert. Umíte číst a psát? Novinky.cz. Praha: Seznam - Ivo Lukačovič, 1999, 2. roč., 3.6.1999, 3 pp.
    2. VAŘEJKOVÁ, Věra. Vyprávění - předčítání - čtení (Narration - Reading to s. o. - Reading). In Slovo a obraz v komunikaci s dětmi. 1. vyd. Ostrava: Pedagogická fakulta Ostravské univerzity, 1999, p. 34-37. ISBN 80-7042-151-7.
Display details
Displayed: 10/11/2024 16:15