Masaryk University

Publication Records

česky | in English

Filter publications

    2014

    1. HLAVICA, Michal. Modelové řešení archeologické prezentace produktem (Model Solution of Archaeological Presentation by Product). Online. In e-learningová podpora kurzu. Masarykova univerzita, 2014, 10 pp.
      Kurz na elf.phil.muni.cz
      Name (in English): Model Solution of Archaeological Presentation by Product
      RIV/00216224:14210/14:00085624 Teaching aids, texts (including individual chapters in textbooks). Archaeology, anthropology, ethnology. Czech. Czech Republic.
      Hlavica, Michal (203 Czech Republic, guarantor, belonging to the institution)
      Keywords in English: popularization; team management; public relations

      Changed by: Mgr. Vendula Hromádková, učo 108933. Changed: 1/4/2016 17:11.

    2006

    1. ŠKARABELOVÁ, Simona. Marketingová komunikace ve veřejné správě (The marketing communication in the public administration). In Veřejná správa 2006. Pardubice: Univerzita Pardubice, 2006, p. 437 - 442, 7 pp. ISBN 80-7194-882-9.
      Name (in English): The marketing communication in the public administration
      RIV/00216224:14560/06:00015882 Proceedings paper. Economics. Czech. Czech Republic.
      Škarabelová, Simona (203 Czech Republic, guarantor)
      Keywords in English: marketing communication;public administration;sponsoring;public relations

      Changed by: Mgr. Simona Škarabelová, Ph.D., učo 7274. Changed: 24/11/2006 12:04.

    2005

    1. ŠKARABELOVÁ, Simona. Komunikace a Public Relations (Communication and Public Relations). 1. vydání. Brno: MU, 2005, 81 pp. ISBN 80-210-3745-8.
      Name (in English): Communication and Public Relations
      Economics. Czech. Czech Republic.
      Keywords in English: Communication; Public Relations; NPO

      Changed by: Mgr. Simona Škarabelová, Ph.D., učo 7274. Changed: 18/1/2006 15:48.
    2. DOLEŽALOVÁ, Klára. Manažerské nástroje pro vyhodnocování aktivit Public Relations (Managerial tools for evaluating activities of Public Relations). In Nové trendy v podnikovom manažmente. 1st ed. Košické Hámre: Royal Unicorn, s.r.o., Muškátová 30, 040 11 Košice, 2005, p. 40-46. ISBN 80-969181-3-3.
      Name in Czech: Manažerské nástroje pro vyhodnocování aktivit Public Relations
      Name (in English): Managerial tools for evaluating activities of Public Relations

      Keywords in English: Public Relations; evaluation; Macro model of evaluation

      Changed by: Ing. Klára Kašparová, Ph.D., učo 16090. Changed: 9/1/2006 16:54.
    3. DOLEŽALOVÁ, Klára. Public Relations. In MEKON 2005 - Sborník příspěvků ze VII. ročníku mezinárodní konference. Ostrava: VŠB - Technická univerzita Ostrava, 2005, p. 63-66. ISBN 80-248-0846-3.
      Name in Czech: Public Relations
      Name (in English): Public Relations

      Keywords in English: Public Relations; stakeholders; marketing; Grunigs models

      Changed by: Ing. Klára Kašparová, Ph.D., učo 16090. Changed: 9/1/2006 16:52.

    2003

    1. ŠKARABELOVÁ, Simona and Miroslav FORET. Komunikace s veřejností, public relations, lobbování, marketing ve veřejném sektoru (Public Relations, Lobbing, Marketing in Public Sector). Doc. Ing. Jaroslav Rektořík, CSc., Doc. PhDr. Jan Šelešovský, CSc. - editoři. In Obecná část vzdělávání vedoucích úředníků ÚSC. 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita v Brně, 2003, p. 65-79. Učebnice ÚSC. ISBN 80-210-3278-2.
      Name (in English): Public Relations, Lobbing, Marketing in Public Sector
      Economics. Czech. Czech Republic.
      Keywords in English: Public Relations; Lobbing; Marketing in Public Sector

      Changed by: Mgr. Simona Škarabelová, Ph.D., učo 7274. Changed: 16/12/2003 16:34.
    2. DOLEŽAL, Michael. Vývojové tendence PR jako důležitého nástroje marketingu (The development of PR as an important tool of marketing). In Rozvoj a podpora podnikatelských aktivit v málo rozvinutých regiónoch krajín strednej a východnej Európy. první. Košice: Ekonomická univerzita v Bratislavě, Podnikohospodárská fakulta Košice, 2003, p. 59 - 64, 147 pp. ISBN 80-225-1723-2.
      Name (in English): The development of PR as an important tool of marketing

      Keywords in English: public relations; Czech firms; communications; PR agencies

      Changed by: Ing. Michael Doležal, učo 551. Changed: 4/12/2003 15:52.

    2002

    1. SEKOT, Aleš and Michael DOLEŽAL. Marketing v kostce (The principles of marketing). 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita, 2002, 104 pp. ISBN 80-210-2935-8.
      Name (in English): The principles of marketing

      Keywords in English: marketing; public relations; management;

      Changed by: prof. PhDr. Aleš Sekot, CSc., učo 24446. Changed: 29/10/2002 13:18.
      Identification numbers: 4200427941, 4200427942, 4200427943, 4200427944, 4200427945, 4200427946, 4200427947, 4200427948, 4200427949, 4200427950, 4200427951, 4200427952, 4200427953, 4200427954, 4200427955, 4200427956, 4200427957, 4200427958, 4200427959, 4200427960
    2. SEKOT, Aleš and Michal CHARVÁT. Základy marketingu (Bases of marketing). Brno: PAIDO, 2002, 55 pp. edice pedagogické literatury. ISBN 80-7315-019-0.
      Name (in English): Bases of marketing

      Keywords in English: marketing; public relations

      Changed by: prof. PhDr. Michal Charvát, CSc., učo 483. Changed: 5/3/2004 12:37.
      Identification numbers: 2570202287, 4303000605, 4303000606, 4303000607, 4303000608, 4303000609

    1998

    1. HOLMAN, Pavel. Public relations a muzea (Public relations and museums). Muzejní obzory. Praha: Asoc. čes. a moravskosl. muz. a galerií, 1998, 7., No 1, p. 12-15. ISSN 1213-2152.
      Name in Czech: Public relations a muzea
      Name (in English): Public relations and museums
      RIV/00216224:14210/98:00030330 Article in a journal. Art, architecture, cultural heritage. Czech. Czech Republic.
      Holman, Pavel (203 Czech Republic, guarantor)
      Keywords in English: public relations; museums; visitor; research

      Changed by: Mgr. Pavel Holman, učo 1434. Changed: 24/2/2010 15:19.
Displayed: 9/6/2024 08:33