Masaryk University

Publication Records

česky | in English

Filter publications

    2015

    1. WALTER, Aaron. Ties that bind: patterns and process in sustaining U.S.-Israeli strategic and special relations since 1982 (Ties that bind: patterns and process in sustaining U.S.-Israeli strategic and special relations since 1982. er). In Association for Israeli Studies, June. Concordia University, Canada. 2015.

    2008

    1. KORCOVÁ, Kateřina. Konstruktivismus v alternativních školách - mýtus nebo realita? (Constructivism in alternative schools - myth or reality?). In PEDAGOGICKÝ VÝZKUM JAKO PODPORA PROMĚNY SOUČASNÉ ŠKOLY. Sborník sdělení 16. konference ČAPV Pedagogická fakulta UHK 2. – 4. září 2008. 1st ed. Hradec Králové: nakladatelství GAUDEAMUS, 2008, p. 714-723. ISBN 978-80-7041-287-9.

    2007

    1. KORCOVÁ, Kateřina. Do teachers use the constructivist approach? In Education-Line database. Leeds: University of Leeds, 2007, p. 1-12.
    2. JOCHMANOVÁ, Andrea. Jiří Frejka a Osvobozené divadlo (1926-1927) (Jiri Frejka and the Liberated Theatre (1926-1927)). In SPFFMU, řada Q - Teatrologica. 1. vyd. Brno: MU, 2007, p. 43-72, 29 pp. ISBN 978-80-210-4289-6.
    3. ŠVAŘÍČEK, Roman and Klára ŠEĎOVÁ. Konstruktivismus v e-learningové vysokoškolské výuce? (Constructivism in E-learning at University-Level Teaching?). In Sborník prací filozofické fakulty brněnské univerzity. U12. Brno: MU, 2007, p. 189-195. ISBN 978-80-210-4472-2.
    4. URBÁNEK, Tomáš. Přístupy k analýze textových dat v psychologii (Approaches to the analysis of the text data in psychology). Československá psychologie. 2007, vol. 51, No 3, p. 290-300. ISSN 0009-062X.
    5. BÁTORA, Jozef, Jana HYNKOVÁ-DVORANOVÁ and Nikola HYNEK. Štát ako aktér v mezinárodnej politike a limity realizmu (The Sovereign State as an Actor in International Politics and the Limits of Realism). IESIR Working Paper. 2007, vol. 1, No 4, p. 1-32. ISSN 1337-5466.
    6. KORCOVÁ, Kateřina. Učí učitelé konstruktivisticky? (Do Teachers use the constructivist approach?). In Svět výchovy a vzdělávání v reflexi současného pedagogického výzkumu. Sborník příspěvků 15. konference ČAPV (CD-ROM). České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, 2007, p. 1 - 10. ISBN 978-80-7040-991-6.

    2006

    1. JOCHMANOVÁ, Andrea. Poznámky k rozštěpení Osvobozeného divadla a vzniku divadla Dada. In Ad honorem Bořivoj Srba. Sborník k 75. narozeninám prof.PhDr. Bořivoje Srby, DrSc. (Notes on the Split of the Liberated Theatre and the Birth of Theatre Dada). In Ad honorem Bořivoj Srba. Sborník k 75. narozeninám prof.PhDr. Bořivoje Srby, DrSc. 1st ed. Brno: JAMU, 2006, p. 269-284, 15 pp. ISBN 80-86928-16-0.
    2. JANÍKOVÁ, Věra. Unterrichtsorganisation (Sozialformen) und Lernerautonomie beim Fremdsprachenlernen. Ergebnisse einer Pilotforschung. (Classroom Management and the Autonomous Learning in the Foreign Language Teaching. Pilot research.). In Brünner Hefte zur Didaktik, Sprach- und Literaturwissenschaft II. 1st ed. Brno: Masarykova univerzita, 2006, p. 43-58. ISBN 80-210-4214-1.

    2005

    1. PŠEJA, Pavel. Přehled teorií mezinárodních vztahů (Theories of International Relations: An Overview). Brno: MPU MU, 2005, 160 pp. Studie 36. ISBN 80-210-3837-3.
    2. JOCHMANOVÁ, Andrea. Zapomenutá Dada-revue Dona Kichotka (DONA KICHOTKA, THE FORGOTTEN DADA-REVUE). In SPFFMU, řada Q - Teatrologica. 2005, č. 8. Brno: MU, 2005, p. 87-117, 30 pp. ISBN 80-210-3785-7.

    2004

    1. JOCHMANOVÁ, Andrea. Frejkova inscenace Když ženy něco slaví (JIŘÍ FREJKA’S Production of When Women Celebrate Somethnig). In SPFFMU, řada Q - Teatrologica. roč. 13, 2004, č. 7. Brno: MU, 2004, p. 67-90, 23 pp. ISBN 80-210-3432-7.
    2. JOCHMANOVÁ, Andrea. Jarmile Horákové - ke 100. výročí narození (To Jarmila Horáková). In SPFFMU, řada Q - Teatrologica. roč. 13, 2004, č. 7. Brno: MU, 2004, p. 180-182, 2 pp. ISBN 80-210-3432-7.
    3. JOCHMANOVÁ, Andrea. Podoby kabaretu a revue v tvorbě Frejkovy skupiny Dada (Forms of cabaret and revue in Frejka´s group Dada activity). Divadelní revue. Praha: Divadelní ústav, 2004, 15 / 2004, No 4, p. 82-95, 13 pp. ISSN 0862-5409.

    2003

    1. KŘÍŽOVÁ, Alena. Civilizace jako inspirace (Civilisation as inspiration). Design Trend. Brno: Design centrum ČR, 2003, vol. 19, No 1, 3 pp. ISSN 1210-1591.
    2. NOVOTNÝ, Petr. Dva semináře o přípravě a rozvoji profesionálů pracujících s lidmi (Two seminars on professional development). Univerzitní noviny. Brno: Nadace Universitas Masarykiana v Brně., 2003, vol. 10, No 1, p. 16. ISSN 1211-6866.
    3. CÍSAŘ, Ondřej. The Transnationalisation of Political Conflict: Beyond Rationalism and Constructivism. Journal of International Relations and Development. Ljubljana: Uni. of Ljubljana, Faculty of Soc. Sci., 2003, vol. 6, No 1, p. 6-22. ISSN 1408-6980.

    2002

    1. HORKÁ, Hana. Aktivní formy výuky při přípravě budoucích učitelů 1. st. ZŠ na ekologickou výchovu (Activity teaching forms in professional training of teachers of primary school for environmental education). In Inovace vysokoškolské výuky v environmentálních oborech. Praha: Univerzita Karlova, Centrum pro otázky životního prostředí, 2002, p. 89-98. ISBN 80-238-9228-2.
    2. NOVOTNÝ, Petr and Bohumíra LAZAROVÁ. Konstruktivismus - inspirace pro pedagogickou praxi a rozvoj osobnosti. (Constructivism - inspiration for pedagogical practice and development of personality). 2002.
    3. NOVOTNÝ, Petr. Konstruktivismus v dalším vzdělávání učitelů (Constructivism in further education of teachers). In Profesní růst učitele. Brno: Konvoj, 2002, p. 217-219. ISBN 80-7302-039-4.
    4. DUFEK, Pavel. Maďarská menšina na Slovensku. Pokus o aplikaci vybraných teorií nacionalismu (The Hungarian Minority in Slovakia. An Application of Selected Theories of Nationalism). Středoevropské politické studie. Brno: Mezinárodní politologický ústav MU Brno, 2002, IV, 2-3, p. N/A, 15 pp. ISSN 1212-7817.
Display details
Displayed: 15/11/2024 17:01