Masaryk University

Publication Records

česky | in English

Filter publications

    2019

    1. VRBAS, Jaroslav, Marek TRÁVNÍČEK and Petr VLČEK. Sportovní den pro děti - JAMAATLETIKA 2019 jako součást ESSD. 2019.

    2018

    1. TRÁVNÍČEK, Marek. Koordinátor European school sport day (ESSD) pro ČR (ESSD coordinator for Czech Republic). 2018.

    2010

    1. NAJVAROVÁ, Veronika. Čtenářské strategie žáků prvního stupně základní školy (Reading Strategies of Primary School Pupils in the Czech Republic). Pedagogická orientace. Brno: Konvoj, 2010, vol. 20, No 3, p. 49-66. ISSN 1211-4669.

    2009

    1. HANUŠOVÁ, Světlana and Naděžda VOJTKOVÁ. CLIL in the Czech Republic. In Implementing CLIL in Primary and Pre-Primary Education. 2009.
    2. SCHMEINCK, Daniela and Petr KNECHT. Das Projekt E-PLIPS: The Implementation of a European Dimension by Peer Learrning in Primary School. (The Project E-PLIPS - The Implementation of a European Dimension by Peer Learning in Primary School.). In Innovation und Kreativität in Lehrerbildung und Unterricht – Impulse aus Europa. 2009.
    3. KAWULOKOVÁ, Denisa. Historie a současné trendy výukových metod (History and contemporary trends of teaching methods). In XXVII. Mezinárodní kolokvium o řízení vzdělávacího procesu. Brno: Univerzita obrany, 2009, 74 pp. ISBN 978-80-7231-650-2.
    4. MAREŠ, Jan and Josef LUKAS. Internetové prezentace základních škol jako jeden z indikátorů jejich vnitřního sociálního prostředí (Primary school websites as an indicator of school social environment). Orbis Scholae. Praha: PedF UK, 2009, 3/2009, No 1, p. 63-78, 15 pp. ISSN 1802-4637.
    5. SCHMEINCK, Daniela and Petr KNECHT. Profilbogen des Projekts E-PLIPS: The Implementation of a European Dimension by Peer Learrning in Primary School. (The Project Profile: E-PLIPS - The Implementation of a European Dimension by Peer Learning in Primary School.). In Profilbögen der Präsentierten multilateralen COMENIUS-Projekte und COMENIUS-Netzwerke. 1st ed. Bonn: Kultusminister Konferenz. Pädagogischer Austauschdienst., 2009, p. 56.
    6. TRÁVNÍČEK, Marek. Realizace školní tělesné výchovy pohledem učitelů 1. stupně základní školy (The carrying out of physical education from a primary school teacher's point of view). In MUŽÍK, Vladislav and Vladimír SÜSS. Tělesná výchova a sport mládeže v 21. století. 2009th ed. Brno: Masarykova univerzita, 2009, p. 79-87. ISBN 978-80-210-4858-4.
    7. BARTOŇOVÁ, Miroslava, Lucie PROCHÁZKOVÁ, Jiří VÍTEK and Marie VÍTKOVÁ. Schülerinnen und Schüler mit sonderpädagogischem Förderbedarf in der tschechischen Grundschule (Pupils with special needs in the Czech primary school). In BÜRLI, A., U. STRASSER and A.-D. STEIN. Integration und Inklusion aus internationaler Sicht. 1st ed. Bad Heilbrunn: Verlag Julius Klinkhardt, 2009, p. 109-116. Internationale Heil- und Sonderpädagogik. ISBN 978-3-7815-1558-1.

    2008

    1. KNECHT, Petr. Implementace evropské dimenze ve vzdělávání prostřednictvím peer learningu na primární škole (The Implementation of a European Dimension by Peer Learning in Primary School). In Bulletin Centra pedagogického výzkumu PdF MU 2008. 1st ed. Brno: PdF MU, 2008, p. 8-11.
    2. ČECH, Tomáš and Iva HANÁKOVÁ. Implementace primárně-preventivních činností do výuky a školních vzdělávacích programů na prvním stupni ZŠ (Implementation of primary-preventive activities into educational process in school curriculum for elementary education on basic schools). In Škola a zdraví pro 21. století. Přehled anotací ze 4. mezinárodní konference. 2008. ISBN 978-80-7392-044-9.
    3. BLAŽKOVÁ, Růžena and Milena VAŇUROVÁ. Objevováním známého učíme objevovat neznámé (By discovering known problems we train to discover the unknown). In Učitel a nadaný žák. první. Brno: Pedagogická fakulta MU, 2008, p. 7-18. ISBN 978-80-7392-054-8.
    4. BLAŽKOVÁ, Růžena and Milena VAŇUROVÁ. Objevováním známého učíme objevovat neznámé (By discovering known problems we train to discover the unknown). In Učitel a nadaný žák. 2008. ISBN 978-80-7392-054-8.
    5. BLAŽKOVÁ, Růžena and Milena VAŇUROVÁ. Objevováním známého učíme objevovat neznámé (By discovering known problems we train to discover the unknown). In Učitel a nadaný žák. 2008. ISBN 978-80-7392-053-1.
    6. TRÁVNÍČEK, Marek. Physical training in the eyes of primary school teachers. In ŘEHULKA, E. Et Al. School And Health 21(3/2008): Contemporary school practise and Health education. 1. vyd. Brno: MSR, s.r.o., Brno, 2008, p. 83-93. School and Health 21. ISBN 978-80-7392-042-5.
    7. BLAŽKOVÁ, Růžena, Květoslava MATOUŠKOVÁ and Milena VAŇUROVÁ. Pracovní karty a přehledy k učebnici Matematika pro 4. ročník (Work cards and reports to the textbook Mathematics for the 4th year). první. Praha: Alter, 2008, 10 pp.
    8. VAŇUROVÁ, Milena. Problematika matematicky nadaných dětí v přípravě učitelů na prvním stupni ZŠ (Mathematically gifted children and preparation of teachers for develop their talents). In Vyučování matematice z pohledu kompetencí žáka a učitele 1. stupně základního vzdělávání. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, 2008, p. 280-284. ISBN 978-80-7043-548-9.
    9. VAŇUROVÁ, Milena. Problémy se znázorňováním úloh na 1. stupni ZŠ (Problems with graphic representation of mathematics problems in primary school). In Vzdělávání žáků se specifickými vzdělávacími vzdělávacími potřebami - setkání učitelů matematiky. Brno: Pedagogická fakulta MU, 2008, p. 39-46, 7 pp. ISBN 978-80-210-4675-7.
    10. GAJDOŠOVÁ, Jitka, Leona MUŽÍKOVÁ and Alexandra KOŠŤÁLOVÁ. Pyramidáček - edukační materiál pro učitele 1. stupně ZŠ s tematikou správné výživy (Pyramidáček - educational material for primary school teachers with topics of health food). 1st ed. Brno: Zdravotní ústav se sídlem v Brně, 2008, 55 pp.
    11. TRÁVNÍČEK, Marek. Realizace školní tělesné výchovy pohledem učitelů 1. stupně základní školy (The carying out of physical education from a primary school teachar´s point of view). The carying out of physical education from a primary school teachar´s point of v. In Přehled anotací 4. Mezinárodní konference ŠKOLA A ZDRAVÍ 21, 36. Mezinárodní konference pro podproru zdraví a mládeže pořádané v rámci výzkumného záměru MSM0021622421 Škola a zdraví pro 21. století. s. 47. 2008. ISBN 978-80-7392-044-9.
    12. STŘELEC, Stanislav and Jana KRÁTKÁ. Socio-health aspects in form teachers activities and its appreciation by pupils. In School and Health 21: Social and Helath Aspects of HealthEducation. 1. vyd. Brno: MSD, 2008, p. 35-44. ISBN 978-80-7392-043-2.
    13. MUŽÍK, Vladislav and Leona MUŽÍKOVÁ. The Czech Public's Opinions on Physical Education and Health Education in Primary Schools. In Abstracts Overview 4th International Conference School and Health 21. 1st ed. Brno: MU, 2008, p. 30. ISBN 978-80-7392-044-9.
    14. STŘELEC, Stanislav and Jana KRÁTKÁ. Třídní učitel z pohledu svých žáků (Form teacher from his pupils point of view). In Premeny školy a učitelskej profesie. první. Bratislava: Občianske združenie V4, 2008, p. 43-49. ISBN 978-80-969504-1-6.
    15. MUŽÍK, Vladislav, Daniela JONÁŠOVÁ, Vojtěch NOVÁČEK, Iveta PLECOVÁ, Hana ŠERÁKOVÁ, Barbora ŠVEHLÍKOVÁ, Marek TRÁVNÍČEK and Jaroslav VRBAS. Výzkumné sondy do kurikula tělesné výchovy na základní škole (Investigation into physical education curriculum in primary school). In Mužík, V.; Dobrý, L.; Süss, V. Tělesná výchova a sport mládeže v biologickém, psychologickém, sociálním a didaktickém kontextu. 1st ed. Brno: Masarykova univerzita, 2008, p. 80-93. ISBN 978-80-210-4589-7.
    16. VAŇUROVÁ, Milena. Vzdělávání žáků se specifickými potřebami - setkání učitelů matematiky, sekce pro učitele 1. stupně ZŠ. 2008.

    2007

    1. ŠMAHELOVÁ, Bohumíra. Didaktika integrovaného vědního základu (Didactics for integrated science). In Proměny učitelského vzdělávání v kontextu reformy základního školství. Brno: MSD s.r.o., 2007, p. 110-111. ISBN 978-80-86633-95-4.
    2. VIDLÁKOVÁ, Jitka. Hlas žáků v kontextu reformy české školy (The pupil Voice in the context of the Czech school reform). In Svět výchovy a vzdělávání v reflexi současného pedagogického výzkumu. Recenzovaný sborník. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, 2007, p. 46-55. ISBN 978-80-7394-061-4.
    3. VIDLÁKOVÁ, Jitka. Jak podporovat participaci žáků (How to encourage pupil participation). Metodický portál RVP: Základní vzdělávání [on-line]. 2007, 5 pp. ISSN 1802-4785.
    4. NEUSAR, Aleš. Komunitní kruh (Community circle). In Marek Kolařík (Ed.). Projekt A nebo… Informační DVD pro metodiky prevence a další pedagogy ZŠ a SŠ. 2007th ed. Boskovice: Albert, 2007, p. -, -.
    5. LUKAS, Josef. Návrh koncepce diagnostiky vnitřního sociálního prostředí základní školy (Concept proposal of the diagnostics of the internal social environment in primary school). In Novinky v pedagogické a školní psychologii. 1st ed. Hradec Králové: ESF, IPPP R a AŠP SR a R, 2007.
    6. NEUSAR, Aleš. Pár poznámek k těžkým (krizovým) situacím ve škole a co můžeme dělat [ (Crisis and tough situations at schools. What can we do.). In Marek Kolařík (Ed.). Projekt A nebo… Informační DVD pro metodiky prevence a další pedagogy ZŠ a SŠ. 2007th ed. Boskovice: Albert, 2007, p. -, -.
    7. NEUSAR, Aleš. Pár slov o zátěži ve škole (Few words about burden at school). In Marek Kolařík (Ed.). Projekt A nebo… Informační DVD pro metodiky prevence a další pedagogy ZŠ a SŠ. 2007th ed. Boskovice: Albert, 2007, p. -, -.
    8. VIDLÁKOVÁ, Jitka. Podoby žákovské participace (Forms of pupil participation). Metodický portál RVP: Základní vzdělávání [on-line]. 2007, 5 pp. ISSN 1802-4785.
    9. BLAŽKOVÁ, Růžena, Květoslava MATOUŠKOVÁ and Milena VAŇUROVÁ. Poruchy učení v matematice a možnosti jejich nápravy (Disorders of learning in mathematics and how to remedy). Brno: Paido . edice pedagogické literatury, 2007, 96 pp. Dotisk 1. vydání. ISBN 80-85931-89-3.
    10. VIDLÁKOVÁ, Jitka. Proč naslouchat žákům (Why listen to pupils). Metodický portál RVP: Základní vzdělávání [on-line]. 2007, 5 pp. ISSN 1802-4785.
    11. NEUSAR, Aleš. Projekt A nebo… Informační DVD pro metodiky prevence a další pedagogy ZŠ a SŠ (Project A nebo...). 2007th ed. Boskovice: Albert, 2007, -. ISBN 80-7326-120-0.
    12. PELOUŠKOVÁ, Hana. Proměny přípravy učitelů německého jazyka na 1. stupni základní školy (German Teacher Trainig for the Primary School). In Proměny učitelského vzdělávání v kontextu reformy základního školství. první. Brno: MSD spol. s.r.o., 2007, p. 100-101. ISBN 978-80-86633-95-4.
    13. VAŇUROVÁ, Milena. Příprava studentů učitelství pro 1. stupeň ZŠ na práci s nadanými dětmi v matematice (The preparation of students for teaching mathematically gifted pupils). In Dimenze pedagogické práce s nadanými žáky. Brno: MSD, 2007, p. 319-323. ISBN 978-80-7392-006-7.
    14. NAJVAROVÁ, Veronika and Petr NAJVAR. Reading Strategies and the development of Reading Skills of primary school pupils in the Czech Republic. první. Berlín: DGLS, 2007. Book of Abstracts. ISBN 978-3-9809663-6-8.
    15. KOHOUTEK, Rudolf and Eva FILÍPKOVÁ. Researching the difficulties and behavioural disorders in primary school pupils. In ŘEHULKA, Evžen. SCHOOL AND HEALTH 21. 1st ed. Brno: Paido, 2007, p. 427-441. ISBN 978-80-7315-138-6.
    16. NEUSAR, Aleš. Stanovení pravidel soužití ve škole (Establishing rules of coexistence in the classroom). In Marek Kolařík (Ed.). Projekt A nebo… Informační DVD pro metodiky prevence a další pedagogy ZŠ a SŠ. 2007th ed. Boskovice: Albert, 2007, p. -, -.
    17. REDLICHOVÁ, Jitka. "Student Voice" in Czech Schools in the Context of Accountability and Autonomy. In International Congress for School Effectiveness and Improvement. Book of Abstracts. 2006th ed. Ljubljana: Šola za ravnatelje, 2007, p. 60-60.
    18. VAŇUROVÁ, Milena. Znát kompetence nestačí (Knowledge of competences is not suficient). In Vyučování matematice z pohledu kompetencí žáka a učitele 1. stupně základního vzdělávání. Plzeň: Západočeská univerzita, 2007, p. 191-195. ISBN 978-80-7043-548-9.

    2006

    1. FOLTÝNOVÁ, Darina. GIS project education on primary school in the Czech Republic. In Computer in geographical education: a European perspective on developing exciting Geography. 1. vydání. Bucurest: Cartea Universitara, 2006, p. 42-48. Descrirea CIP a Bibliotecii Nationale a Romaniei. ISBN 973-731-449-2.
    2. MUŽÍKOVÁ, Leona. K realizaci výchovy ke zdraví na základních školách (To Health Education Implementation at Primary Schools). In KNECHT, Petr. Výzkum aktuálních problémů pedagogiky a oborových didaktik (v disertačních pracích studentů doktorských studijních programů). 1st ed. Brno: Masarykova univerzita, 2006, p. 88-101. ISBN 80-210-4163-3.
    3. ZÍTKOVÁ, Jitka. Obraz dítěte a dětství v současných čítankách. (Presentation of childhood in contemporary readers). In Slovo a obraz v komunikaci s dětmi. Komunikace s dětmi v zrcadle času./CD/. 1st ed. Ostrava: PdF OU, 2006, p. 130-136. ISBN 80-7368-271-0.
    4. ZÍTKOVÁ, Jitka. Z evaluačního výzkumu čítanek pro primární školu (Evaluation research of primary school readers). In Cesty současné literatury pro děti a mládež: dotyky, kontexty, literatura pro mládež a didaktika. Slavkov: BM Typo, 2006, p. 81-88. ISBN 80-903339-9-0.

    2005

    1. FILOVÁ, Hana. Česká primární škola: jaká je a jakou bychom ji chtěli mít? (Czech Primary School: what is it like and what we would likeit to be?). In Orientace české základní školy. 1st ed. Brno: Pedagogická fakulta Masarykovy univerzity, 2005, p. 142-149. ISBN 80-210-3870-5.
    2. HORKÁ, Hana and Hana FILOVÁ. Intervence cvičného učitele při rozvíjení profesionálních dovedností studentů učitelství 1. stupně ZŠ (Intervening behavior of teacher trainers of future primary school teachers). In Pedagogická praxe a profesní rozvoj studentů. Brno: Masarykova univerzita, 2005, p. 80-92. ISBN 80-210-3884-5.
    3. STRÁNSKÁ, Zdenka. K problematice učebního stylu dětí školního věku na tradičních a daltonských školách (Issues of Learning Styles of Traditional and Dalton Primary School Pupils). In Heller, D., Procházková, J., Sobotková, I. (Eds.). Psychologické dny 2004: Svět žen a svět mužů. Polarita a vzájemné obohacování. Sborník z konference Psychologické dny Olomouc 2004. 1st ed. Olomouc: FF UP v Olomouci ve spolupráci s Českomoravskou psychologickou společností, 2005, p. 28. ISBN 80-244-1059-1.
    4. HAVEL, Jiří. Mikulenková, H.; Malý, R.; Forman, M.: Slabikář (recenze) (Mikulenková, H.; Malý, R.; Forman, M.: Slabikář (review)). Komenský: časopis pro učitele základní školy. Brno: Pedagogická fak. Masarykovy univerzity, 2005, vol. 130, No 1, p. 44-45. ISSN 0323-0449.
    5. HAVEL, Jiří. Pojetí praktické přípravy ve studiu učitelství pro 1. stupeň ZŠ (Practice Preparation in Study of Teaching for Primary School). In História, súčasnosť a perspektívy učiťelského vzdelávania. Banská Bystrica: PdF UMB, 2005, p. 149-151. ISBN 80-8083-107-6.
    6. ČECH, Tomáš. Protidrogová výchova v podmínkách 1. stupně ZŠ (Anti-drug education and its realization at the primary school). In Socialia 2004. Hradec Králové: Gaudeamus, 2005, p. 198-203. ISBN 80-7041-247-X.
    7. BUDIŠ, Josef, Lucie KOŠŤÁLOVÁ and Irena PLUCKOVÁ. Předpoklady a dílčí zkušenosti s integrovanou přírodovědou na 2.stupni ZŠ (Presumptions and experience with general science teaching at second-degree of primary school). In MAŇÁK, Josef and Tomáš JANÍK. Orientace české základní školy. 1st ed. Brno: Masarykova univerzita, 2005, p. 283-293. ISBN 80-210-3870-5.
    8. HORKÁ, Hana. Současné pojetí SZZ v oboru učitelství 1. stupně ZŠ na PdF MU Brno. (Conception of the Examination). In Příprava učitelů primárního vzdělávání a problematika státních závěrečných zkoušek. Liberec: PdF TU, 2005, 4 pp. ISBN neuvedeno.

    2004

    1. MATYÁŠEK, Jiří. Nazorni pouk o neživi naravi (Popularization of Natural Sciences Classes in the Primary School). In Zbornik seminarjev: Naravoslovje v šestem in sedmem razredu devetletne osnovne šole, etc. 1st ed. Ljubljana: Zavod RS za šolstvo, 2004, p. 26-27. ISBN 961-234-495-7.
    2. VAŇUROVÁ, Milena. Názornost názoru (Clarity of diagrams and examples). In Cesty (k) poznávání v matematice primární školy. Olomouc: Univerzita Palackého, 2004, p. 285-287. ISBN 80-244-0818-X.
    3. ZÍTKOVÁ, Jitka. Několik poznámek k literární komunikaci v primární škole. (Some notes to the literary communication at primary school). In Oborové didaktiky v pregraduálním učitelském studiu. /CD-ROM/. Brno: MU, 2004, 6 pp. ISBN 80-210-3474-2.
    4. MUŽÍKOVÁ, Leona. Otazníky kolem oboru rodinná výchova (Queries of study branch Family Education). In SVATOŠ, Tomáš. Rodinná a sexuální výchova: dnešní reflexe a citlivá místa. Hradec Králové: Gaudeamus, 2004, p. 55-57. ISBN 80-7041-078-7.
    5. ČECH, Tomáš. Primary school teachers as implementers of anti-drug education. In ŘEHULKA, Evžen. Řehulka, E. (ed.) Teachers and Health 6. 1st ed. Brno: Masarykova univerzita, 2004, p. 553-557. ISBN 978-80-7315-093-8.
    6. ČECH, Tomáš. Učitelé na 1. stupni ZŠ jako realizátoři protidrogové výchovy (Primary school teachers as implementers of anti-drug education). In ŘEHULKA, E. (ed.) Teachers and Health 6. Brno: Paido, 2004, p. 558-561. ISBN 80-7315-093-X.

    2003

    1. ČECH, Tomáš. Nové přístupy k primární prevenci drogových závislostí - protidrogová výchova v podmínkách I. stupně základních škol. In Sociální a kulturní souvislosti výchovy a vzdělávání - 11. výroční mezinárodní konference ČAPV. Sborník referátů [CD-ROM]. Brno: Pedagogická fakulta MU, 2003.
    2. ČECH, Tomáš. Primární prevence sociálně patologických jevů v podmínkách 1. stupně základních škol (Prime prevention of social pathologic events in the conditions of the first level of basic schools). Mládež a spoločnosť. Bratislava: UIPŠ, 2003, IX, No 4, p. 62-66. ISSN 1335-1109.

    2002

    1. JŮVA, Vladimír. Einige Tendenzen in der Entwicklung des humanwissenschaftlichen Teils der GrundschullehrerInnenausbildung in der Tschechischen Republik (Some tendency in teachers education for primary school in social sciences in Czech Republic). Gabriele Khan-Svik, Elisabeth Persy, Tamara Katschnig (ed.). In Grudschullehrerinnen- und -lehrerausbildung in den Humanwissenschaften Tschechien-Österreich. 1st ed. Frankfurt am Main ad.: Peter Lang, 2002, p. 293-296. Schule - Wissenschaft - Politik, Band 15. ISBN 3-631-38328-1.
    2. JŮVA, Vladimír and Hana HORKÁ. Kommentar zur Entwicklung der humanwissenschaftlichen Ausbildung der GrundschullehrerInnen an der Pädagogischen Fakultät der Masaryk Universität Brno (Annotation of development of social sciences in teachers training - Faculty of Education Masaryk University in Brno). Gabriele Khan-Svik, Elisabeth Persy, Tamara Katschnig (ed.). In Grudschullehrerinnen- und -lehrerausbildung in den Humanwissenschaften Tschechien-Österreich. 1st ed. Frankfurt am Main ad.: Peter Lang, 2002, p. 247-266. není uvedeno.
    3. JŮVA, Vladimír and Hana HORKÁ. Kritische Stellungnahme zu den aktuellen Curricula für den humanwissenschaftlichen Bereich (Critical standpoint for topical curriculum in social sciences). Gabriele Khan-Svik, Elisabeth Persy, Tamara Katschnig (ed.). In Grudschullehrerinnen- und -lehrerausbildung in den Humanwissenschaften Tschechien-Österreich. 1st ed. Frankfurt am Main ad.: Peter Lang, 2002, p. 181-200. Schule - Wissenschaft - Politik, Band 15.

    2001

    1. MUŽÍK, Vladislav, Hana STOJANÍKOVÁ, Jiří NYKODÝM, Leona PILLEROVÁ and Jan ZACHRLA. Erfahrungen mit den Gesundheitswochen in der tschechischen Grundschule (Experiences with the project The weeks of health in the Czech primary school). Ed. Ilg, H., Mengisen, W., Mahlitz, D.-C. In Schul- und Unterrichtsbelastungen bei SchuelerInnen und Lehrpersonen - Moeglichkeiten der Bewaeltigung durch bewegungsbetonte Gesundheitsfoerderung. Magglingen: BASPO, 2001, p. 135-142.
    2. VAŇUROVÁ, Milena. Matematické dovednosti žáků ze znevýhodněného sociokulturního prostředí. In Matematika v priprave učitel'ov 1. stupňa základnej školy. Banská Bystrica: Univerzita Mateje Bela Banská Bystrica, 2001, p. 138-140. ISBN 80-8055-519-2.
    3. STOJANÍKOVÁ, Hana, Leona PILLEROVÁ and Vladislav MUŽÍK. Některé efekty výchovy ke zdraví na 1. stupni základní školy (Some Effects of Health Education at Primary School). In SEBERA, Martin. Role tělesné výchovy a sportu v transformujících se zemích středoevropského regionu. Brno: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta, 2001, p. 79-83. ISBN 80-210-2712-6.
    4. MATYÁŠEK, Jiří. Popularizace vyučování přírodopisu v 9. ročníku na ZŠ (Popularization of natural sciences classes in the 9th grade of the basic school). 1st ed. Praha: Univerzita Karlova v Praze, Přírodovědecká fakulta, 2001, 143 - 145. sborník. ISBN 80-86561-01-1.
    5. BLAŽKOVÁ, Růžena. poruchy učení v matematice (The disabilities in learning mathematics). Banská Bystrica: Univerzita M.Bela Banská Bystrica, 2001. Sborník příspěvků. ISBN 80-8055-519-2.
    6. HORKÁ, Hana and Hana FILOVÁ. Přípravné vzdělávání učitelů primární školy (1. st. ZŠ) na PdF MU V Brně (Pregradual Training of the Teachers of primary School in the Faculty of Education MU Brno.). In Další vzdělávání učitelů na prahu třetího tisíciletí. Brno: Pedagogické centrum, 2001, p. 62-71. ISBN 80-238-7168-4.
    7. MUŽÍK, Vladislav, Jan ZACHRLA and Jiří NYKODÝM. Vybrané efekty projektu Zdravotně orientovaná tělesná výchova pro 1. stupeň ZŠ (Selected Effects of the Health-Related Physical Education for Primary School). In Nové poznatky v kinntropologickém výzkumu. Brno: Pedagogická fakulta MU, 2001, p. 63-68. ISBN 80-210-2764-9.
    8. VAŇUROVÁ, Milena. Výsledky didaktických testů z matematiky ve 2. a 3. ročníku základní a zvláštní školy. Brno: School of Social Studies, Masaryk University, 2001, 4 pp.

    2000

    1. ZACHRLA, Jan and Vladislav MUŽÍK. Některé efekty modelového pohybového režimu žáků na 1. stupni ZŠ (Models Regime of Physical Education at Primary Schools and Some of its Effects). In ŠAFAŘÍKOVÁ, Jana and Zdenka MARVANOVÁ. Pedagogická kinantropologie 2000. 1st ed. Praha: Karolinum, 2000, p. 95-99. ISBN 80-246-0168-0.
    2. VAŇUROVÁ, Milena. Výsledky programu Obecná škola v matematice. In Matematika v přípravě učitelů elementární školy. první. Ústí nad Labem: Univerzita J. E. Purkyně Ústí nad Labem, 2000, p. 101-103. Acta Universitatis Purkynianae 53. ISBN 80-7044-301-4.

    1993

    1. ŘEHULKA, Evžen and Oliva ŘEHULKOVÁ. Psychohygiena u učitelů základních škol. (Psychohygiene with teachers of basic schools). Speciální pedagogika : časopis pro teorii a praxi speciální pedagogiky. Praha: Pedagogická fakulta Univerzity Karlovy v, 1993, vol. 1993, No 7, p. 44-48. ISSN 0862-1632.

    1992

    1. VILÍMOVÁ, Vlasta. Základy rozvoje vytrvalosti v 1.-4. ročníku základní školy (Improve development endurance at primary school). In Postavení tělesné výchovy ve výchovně vzdělávacím systému českého školství. Brno: ÚTK PdF, 1992, p. 25-29.

    1989

    1. VILÍMOVÁ, Vlasta. Rozvoj pohybových schopností v atletice v 1.-4. ročníku základní školy (Development excercises ability on the athletic at primary school). Brno: KPÚ, 1989, 6 pp. Metodický materiál.

    1988

    1. VILÍMOVÁ, Vlasta. Ke zlepšení základů vytrvalosti v tělesné výchově v 1.- 4. základní školy (Improve endurance on the physical education at primary school). Praha: St.ped.nakl. Praha, 1988, 4 pp. Komenský 112, č. 9.
Display details
Displayed: 5/11/2024 06:40