Masaryk University

Publication Records

česky | in English

Filter publications

    2006

    1. SUCHÁNEK, Petr. Čím se liší marketing malých a velkých firem? (The differeces of marketing in small and whole firms). Trend marketing : měsíčník pro marketingový management. Praha: Economia, 2006, vol. 3, No 10, p. 28-30. ISSN 1214-9594.
    2. SUCHÁNEK, Petr. Podnikohospodářská analýza (The analyse of business economy). 1st ed. Brno: Masarykova univerzita, 2006, 110 pp. Monografie 1. ISBN 80-210-3985-X.
    3. SUCHÁNEK, Petr, Petra DVOŘÁKOVÁ and Jiří ŠPALEK. Využití marketingových nástrojů v malých a středních firmách (The using of marketing's instruments in SME). Praha: Economia, 2006. Trend marketing : měsíčník pro marketingový manage.

    2005

    1. KONEČNÝ, Milan. Strategic Plan of the ICA: Ways of Realization. In Journal of the Japan Cartographers Association. Science of Spatial Representation. Vol. 43, No. 1, 2005. Tokyo, Japan.: Japan Cartographers Association, 2005, p. 9 -16. ISSN 0009-4897.
Display details
Displayed: 13/11/2024 05:56