Masaryk University

Publication Records

česky | in English

Filter publications

    2009

    1. OPATŘILOVÁ, Dagmar. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami (Education of Pupils with Special Needs). In Přednáška pro studenty FTK, katedra aplikovaných pohybových aktivit University Palackého v Olomouci,. 2009.

    2008

    1. BAZALOVÁ, Barbora. . Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání (Special Needs of Pupils in the Context of the Framework Education Programme for Elementary Education). In Konference Jihlava: Školní integrace a její význam pro kvalitu života osob s postižením. 2008.
    2. KRATOCHVÍLOVÁ, Jana. Komunikace jakoprostředek autoevaluace učitelů v inkluzivní škole (Communication as means teacher´s self-evaluation in inclusive school). 2008.
    3. VAĎUROVÁ, Helena and Karel PANČOCHA. Learning Difficulties and Emotional / Behavioral Disorders. In ŠIMONÍK, Oldřich. Pregraduate Teacher Training 3. 1st ed. Brno: Faculty of Education, Masaryk University, 2008, p. 92-128, 36 pp. Pedagogical Theory, Essay Selection 3. ISBN 978-80-7392-059-3.

    2007

    1. COUFAL, M. Dramatická výchova a speciální vzdělávací potřeby při integraci romských žáků (Drama Education and Special Needs in Integration Romany Pupils). In Přístupy ke vzdělávání žáků se specifickými poruchami učení na základní škole. Brno: Pedagogická fakulta MU, 2007, p. 1-16. ISBN 978-80-7315-150-8.
    2. COUFAL, M. Dramatická výchova pro žáky se sociálním znevýhodněním (Drama Education for Social Disadvantaged Pupils). Komenský, odborný časopis pro učitele základní školy. Brno: Pedagogická fakulta MU, 2007, vol. 131, No 4, p. 20-25. ISSN 0323-0449.
    3. PAVLOVSKÁ, M. and M. COUFAL. Strukturování a dramatické techniky využívané ve výuce (nejen) žáků se speciálními vzdělávacími potřebami (Working with diversity: a practical approach to drama for children with learning and social difficulties). Mgr. Miroslav Coufal, doktorand. 2007.
    4. PANČOCHA, Karel. Závislostní chování u osob s postižením (Substance Abuse in Individuals with Disabilities). In PANČOCHA, Karel and Helena VAĎUROVÁ. Aktuální směry výzkumu ve speciální pedagogice. Výzkum v dizertačních pracích postgraduálních studentů na Katedře speciální pedagogiky PdF MU. první. Brno: Masarykova univerzita, 2007, p. 103 – 117, 14 pp. ISBN 978-80-86633-92-3.
    5. SIEGLOVÁ, Naděžda. Žáci-cizinci v procesu literární komunikace (Pupils-Foreigners in Process of Literary Communication). In Přístupy ke vzdělávání žáků se specifickými poruchami učení na ZŠ. 2007.

    2001

    1. SYNEK, Svatopluk. Organisation of Low Vision Care at the 1st Eye clinic faculty hospital (Brno). 2001st ed. Amsterdam: IOS Press, 2001, 6 pp. On the special needs of blind and low vision. ISBN 1 58603 152.

    1991

    1. COLLINS, Rita. Organizational Techniques for the ABE Classroom. Portland, Oregon: Student Strategies for Success Conference, 1991, 14 pp.
Display details
Displayed: 19/11/2024 18:45